רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 9 בספטמבר 2014

חילול הקודש - נגד בשר על האש

ב"ה. חודש הרחמים והסליחות ה'תשע"ד
חילול הקודש!
לאחרונה התפשט מנהג חדש אצל כמה מדרי בית חיינו, לערוך 'על האש' ומיני חגיגות אשר לא שערום אבותינו, ולא היה כדבר הזה בין כותלי 'תומכי תמימים ליובאוויטש' מיום היווסדה לפני 117 שנה!
מעשים אלו מנוגדים להוראות והחלטות הנהלת הישיבה, ובוודאי אינם גורמים נח"ר למייסדי הישיבה ונשיאיה הרבי הרש"ב הרבי הריי"צ והרבי. הבילוי הלילי המפוקפק בחצר גינת ביתן המלך, עם חביות יי"ש, מיני פיצוחים, בשרים וכו' ועוטפים זאת באיצטלא של 'התוועדות' לרגל יום הולדת או שמחה אחרת. וכל אחד מבין ורואה שאין לזה קשר למושג החסידי התוועדות, לא במהלכה ובפרט לא לאחריה וד"ל.
לבד מהטינופת בגשמיות שמשאירים ההוללים אחריהם בחצר הקודש של בית המלך וכו' הנזק הרוחני אף גדול יותר, כאשר יבואו האורחים או מצעירי הצאן ויחשבו שזהו 'מנהג ליובאוויטש' רח"ל. המושב ליצים, הזמירות הזרות לכרם חב"ד, הניבול פה וכו' אי"ז כלל מדרכם של תלמידי הישיבה ובוודאי לא מזרזים על ידי הנהגות אלו את התגלות מלך המשיח.
על כן הננו להודיע בכל התוקף, שמהיום והלאה נאסר על כל התלמידים או האורחים ללא יוצא מן הכלל, לקיים שום מסיבה או חינגה בחצר בית חיינו 770 (וכמובן וכפשוט לא בתוכו), בכל שעה משעות היום או הלילה. ומי שדחוף לו לבלות בצורה זו היפך רצונם וכבודם של בעלי הבית האמיתיים של הבנין - רבותינו נשיאינו הק', יתכבד ויילך למקום אחר, וכדברי חז"ל "ילך למקום שאין מכירים אותו וילבש שחורים ויעשה מה שליבו חפץ ואל יחלל שם שמים בפרהסיה".
ולשומעים יונעם, בברכת כוח"ט
ועד בדק הבית

תגובה 1:

  1. קטע האחרון הצחיק אותי - מנגל = זנות !!!!!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.