רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 17 בספטמבר 2014

מבזקים - מפה ומשם


זוג שלוחי חב"ד ממקסיקו נעלמו אחרי סופה של הוריקן - בני וסוניה הרשקוביץ האשה בחודש 7 להריונה. הציבור מתבקש להתפלל
---------------------
הסקופים: לראשנה מאז הוכתר לתפקיד נשיא מועצת חכמי התורה, הגר״ש כהן החל להזמין את נציגי ש״ס בכל רחבי הארץ לפגישות עדכון.
 ---------------------
ר' אהרן סמעט וחברים שרים נוסח ויזניץ בציון הרה"ק מליובוויטש זי"ע
---------------------
דרמה בעולם הליטאי! הערב הולך לצאת לאור הספר ההיסטורי "צדיק כתמר יפרח" על מרן רה"י הגראי"ל שטיינמן ואשתו, שי"ל ע"י נכדו הרב גדליה הוניגסברג, ובו חשיפות רציניות בנושא המחלוקת הליטאית לצד 450 עמודים מלאים בכל פרקי חייו של מרן. בספר ישנם התבטאויות של מרן הגראי"ל על נושאים רבים בעשרות השנים האחרונות, כמו למשל למה סירב לבקשת מרן הגרי"ש אלישיב שיכתבו עליו "מרן" ביתד? למה אמר מרן שלוש פעמים וידוי? ועוד.
 ---------------------
דרמה של הרגע האחרון, משרד הכלכלה במכתב לברקת ״אצטדיון הארנה הוא סכנה לציבור, אין לו אישורי בטיחות״, בש״ס מקווים שהבעייה תיפתר בימים הקרובים.
---------------------
נחשף: הרבצ"ר הרב אביחי רונצקי הוא הקצין הבכיר שהעביר מידע מסווג לשר הכלכלה נפתלי בנט, במדינה רואים זאת בחומרה.
---------------------
הורי 3 הנערים החטופים הי"ד ישתתפו בנפרד באירועי סליחות מרכזיים בחברון בתאריכים ו-ז תשרי,במעמד הרה"ר ורבנים נוספים
---------------------
הרב פינטו צפוי לחתום השבוע על עיסקת טיעון
על פי הפרסום בהארץ הרב פינטו יודה במתן שוחד לתת ניצב אפרים ברכה
בתמורה לעסקה הרב פינטו ירצה עד 12 חודשי מאסר בפועל בלבד
 ---------------------
יו"ר ועדת הפנים של הכנסת, ח"כ מירי רגב (הליכוד) התייחסה להדחתו של הרב הראשי הצבאי לשעבר, תת-אלוף במיל' אביחי רונצקי, שנטען כי הדליף מידע חסוי על איום המנהרות לשר נפתלי בנט במהלך מבצע "צוק איתן". "אני נותנת גיבוי מלא לשר הביטחון", אמרה רגב. "לא יכול להיות שחיילים או מפקדים בין אם בסדיר, קבע או במילואים, ידליפו מידע מצה"ל לכל גורם שהוא. צה"ל בנוי על יכולת היררכית ומשמעת וכל מי שמדליף, יש להענישו בכל החומרה".
---------------------
פירון בגל"צ: התחייבנו לבוחרים על חוק מע"מ 0%. זה חלק מתקציב הביטחון של הצעירים, זו כיפת הברזל של החברה".
---------------------
גורם בכיר בחמאס: ערב הסעודית , איחוד האמירויות ומצרים תמכו בישראל והיו נגד חמאס במלחמה האחרונה, בדיוק כמו שהתנהלו במלחמת לבנון השניה מול חיזבאללה. במהלך המגעים בקהיר המצרים היו יותר נחושים להשיג את הדרישות הישראליות מנתניהו עצמו

להמשך המבזקים כנסו כאן:



---------------------
חברת מי עדן מדווחת על גניבה של מכשירי בר מים מסוננים בשווי של מליוני שקלים שנגנבו ממחסן החברה בחולון.
---------------------
דובר מד"א לכיש: בהמשך לת.ד בכפר מנחם, לאחר מאמצי החייאה במקום פארמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותו של הולך הרגל, מדובר בילד בן  7 שנפגע מאוטובוס.
---------------------
יתד מביא הבוקר את דברי מרן ראש הישיבה שליט"א באסיפת חברי בד"צ שארית ישראל שהתקיימה במעונו במהלכה הזכיר מרן את דברי הגמרא בברכות ש'משמר היוצא' מברך את 'משמר הנכנס'.
---------------------
אמש לאחר חצות פרצו כוחות משטרה לישיבת "מסורת התורה" ברח' ראב"ד ועצרו בחורים החשודים בגניבת ספרים יקרי ערך מספרית ישיבת 'פונוביז
---------------------
המטה ללוחמה בטרור מפרסם לראשונה אזהרה לישראלים לא ליסוע למערב אירופה זאת ע"פ מידע מודיעיני שהגיע לישראל לפיו לוחמי דאעש ינסו לפגוע ביהודים וישראלים.
---------------------
יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ אבישי ברוורמן, בקול חי: חוק מע"מ 0 הוא טריק פוליטי של לפיד שמילכד את עצמו. עם ישראל ממולכד מויכוחים פוליטיים של אגו. שיהיה ברור: החוק יגרום לעליית מחירי הדירות.
---------------------
שר הבטחון בוגי יעלון בשיחות סגורות לחברי הליכוד אהרונוביץ לא מסוגל לטפל בהפרות סדר לא יהיה מנוס מלהכניס חיילים לאזורים מסויימים בירושלים.
---------------------
ח"כ ציפי חוטובלי אמרה הערב בתגובה לירי הרקטה לעבר חבל אשכול, כי "צה"ל חייב להגיב בעוצמה על כל הפרה של הפסקת אש". לדבריה, "זהו מבחן לכח ההרתעה הישראלי. העדר בתגובה הולמת ישיב את אזרחי ישראל לשגרת האזעקות".
---------------------
שינויים במדיה החרדית, הכתב אבי שיף מצטרף לאתר 'בחדרי חרדים' וישמש ככתב הפוליטי, מוטי סגל מצטרף לאתר 'קוקר' וישמש ככתב הפוליטי
---------------------
ערוץ 2: יואב גלנט לא ימונה לרמטכל, השר יעלון "הרמטכל הבא: משורות צה"ל".
---------------------
 'חב"ד-שטורעם': שוב אירוע אנטישמי בבלגיה: בית הכנסת של קהילת 'שומרי הדת' בבריסל הוצת היום בידי אלמונים. מספר בני אדם נפגעו באורח קל.
---------------------
 האחדות בפתח? ישי כהן חושף ב'כיכר': הרשל׳צ הגר"ש עמאר שליט׳א נחת הצהריים בישראל והגיע לפגישה חשאית בבני ברק עם הגר"ש בן שמעון, גיסו של נשיא המועצת הגר"ש כהן. כמובן שהפגישה היתה חשאית מפני שפחדו שדרעי יתרפד
---------------------
רגע המעצר של הילד שזרק אבנים על לוחמי מג״ב.
---------------------
בשעה האחרונה נצפה יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן יחד עם יו"ר ש"ס אריה דרעי בקפה איתמר בבית זית ההערכות:  ש"ס בדרך לקואליציה
---------------------
הרב אמנון יצחק מתריע: גוג ומגוג בפתח
הרב אמנון יצחק מנפק תחזית משלו לקראת השנה החדשה הבאה עלינו לטובה,"חיזבאללה מתכוון לכבוש את הגליל, השנה הבאה תהיה קריטית, יש סימנים שהולכים להתגוששות גדולה מאוד, אנו מתקרבים בצעדים גדולים לגוג ומגוג -מלחמת הנצרות באיסלאם".
הרב אמנון יצחק מנפק תחזית משלו לקראת השנה החדשה הבאה עלינו לטובה. "השנה שחלפה היה רק המבוא לקראת הדבר האמיתי שיתרחש בשנה הבאה". אמר הרב יצחק בדרשתו בבני ברק.
הרב אמנון יצחק מתריע מפני ארגון החיזבאללה ודאע"ש שיושבים על הגבול הצפוני, "חיזבאללה מתכוון לכבוש את הגליל, השנה הבאה תהיה קריטית, זאת עברנו בדחילו ורחימו,צריך להיות מוכנים , קשה מאוד יהיה לצאת לעבודה עם 1,000 טילים מדויקים עם חומרי נפץ כבדים מאלו של החמאס, הם מתאמנים בסוריה לקראת כיבוש הגליל".
קחו בחשבון שהשנה הבאה לא תהיה קלה, יש סימנים שהולך להתגוששות גדולה מאוד, אנו מתקרבים בצעדים גדולים לגוג ומגוג -מלחמת הנצרות באיסלאם, "ובהר ציון תהיה פליטה", אולם רק מעטים מהיהודים ינצלו". הוא מבהיר.
---------------------
מבוכה: רכב של הוותיקן נתפס עם 4 קילו קוקאין
הרכב, ששייך לקרדינל שפרש מתפקידו, נלקח על פי החשד על ידי שני איטלקים לצורך קניית סמים בספרד, ולאחר מכן נעצר במכס הצרפתי
---------------------
הערב יתקיים מעמד לחיים במעונו של מרן האדמו"ר מויז'ניץ בבני ברק לרגל שמחת האירוסין לבן ראש ישיבת זוועהיל הגה"צ רבי שמואל דוד גולדמן, עם בת הגר"מ שטיינמץ ר"מ בישיבת ויז'ניץ ונכדת הגרמ"ש שטיינמץ רב קהילת ויז'ניץ בהר נוף והגר"פ שטרן מדינוב.
 ---------------------
ח"כ דוד אזולאי ללביא ב'קול ברמה': "אם מועצת החכמים תחליט לרענן את השורות בש"ס אקבל את ההחלטה. ולא אשתף פעולה עם שום פיצול בש"ס".
---------------------
לגבי הפגישה בין ליברמן לדרעי.. יש טענות שליברמן בכלל לא בארץ.. ויש טענות שאין כזה קפה איתמר בבית זית..
---------------------
כוחות אחרונים של האו"ם עוברים את הגבול לישראל
---------------------
פתח תקווה רצח על רקע לאומני
מדובר בפועל מנקה חלונות בסנפלינג שנפל מקומה 18. החבל ממנו ירד נחתך בסכין מלמעלה ע״י פועלים ערבים שהיו במקום
---------------------
בלעדי לביזנייעס! שר בנט בראיון לערוץ 2: "עדיף שיתקפו אותי ושילד בנתיב העשרה לא יפגע ממנהרות טרור".
---------------------
בכיר ברשות הפלסטינית טוען כי 700 מיליון דולר שיועדו לאזרחי הרצועה נלקחו על ידי ארגון חמאס, "על חשבון דמם של ילדי פלסטין
---------------------
חצות במקור החדשות
אנשי דרעי מפיצים בימים האחרונים כאילו השלום בין שס למרן הרב עמאר קרוב אך בסביבת הרב עמאר לא מכירים את השלום הזה ועל מה נסובה שיחת מרן הרב עמאר והרב בן שמעון הערב. יוחאי דנינו בחשיפה בלעדית
האם הולכים בקרוב לבחירות? פרופ' אברהם דיסקין חוקר מדע המדינה באוניברסיטה העברית אומר בראיון: "ראשי המפלגות נמצאים כרגע על הצמרות של העצים קשה להם לרדת משם אך אין לאף אחד אינטרס להקדים את הבחירות" וקובע: "נתניהו איבד שליטה במה שקורה בליכוד"
וחנן פרץ חבר מרכז הליכוד תוקף: "ההתנהלות של דנון וחבריו והיחס שלהם לראש הממשלה זו התנהלות בזויה ראש הממשלה מנהל מדינה אין לו זמן להתעסק בשטויות. מרכז הליכוד תמיד היה נגד ראש הממשלה"
האם ביישוב קדימה מתנהלת רדיפת דת בחסות התנגדות להקמת בית ספר חרדי? ומדוע מתנגדים להקמתו? ראיון משותף עם חבר סיעת שס העירונית דורון אריה ועם יזהר שי ממובילי המאבק בבית הספר. בסוף הראיון סיכמו השניים להיפגש ולדון בפתרונות אפשריים
והאם ישראל עומדת בפני הסלמה מחודשת מנדי ריזל מביא את כל הפרטים בעקבות הירי מכיוון הרצועה.
וחילול ה' נורא שנגרם בחודש אלול
מנדי אושר מסקר כתבה שפורסמה בציבור החילוני על הנעשה בישיבת פוניבז:  "מחבלים" ו"שונאים" ומאבק אלים  בימים האחרונים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.