רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 30 בספטמבר 2014

מבזקים - מפה ומשם


הבוקר פשטו חוקרי יחידת 433 על עשרות צ'יינג' בריכוזים החרדים ברחבי הארץ ועצרו עשרות חשודים בהלבנת הן, מדובר ברשת גלובלית להלבנת הון  שהלבינה מאות מיליונים.

בת ים הולכת לבחירות: השופט בני שגיא קבע כי יש קלון במעשיו של שלומי לחיאני ויקבל 6 חודשי שרות, ולא יחזור לתפקיד ראש העיר.

דוברות איחוד הצלה: אבנים נזרקו על אוטובוס בסמוך לשער שכם בירושלים, האוטובוס המשיך בנסיעה עד לכניסה לרחבת הכותל המערבי, מתנדבי איחוד הצלה מסניף ירושלים מעניקים כעת טיפול רפואי ראשוני לנפגע קל מפגיעת אבן ושברי זכוכיות, ולמספר נפגעים קל כתוצאה מחרדה, נסיבות האירוע ייבדקו ע"י המשטרה

ועדת הכספים העבירה 2 מיליון שקלים עבור הועד המקומי בחברון. ח"כ גפני: "יש חשש כבד שמדובר בשוחד ובתשלום של שר האוצר יאיר לפיד לסלומיאנסקי ולבית היהודי על העברת חוק מע"מ אפס".

גל מעצרים בפרשת הלבנת ההון בריכוזים החרדים. עצורים ב: בית שמש, ירושלים ואשדוד.

עשרות יהודים הגיעו לביתם בשכונת 'סילואן' במזרח ירושלים לפנות בוקר, בעקבות כך פרצו מהומות קשות, במהלך המהומות נפצע שוטר ופונה לביה"ח.

דוברת הבית הלבן מתחה ביקורת על דבריו של רה"מ נתניהו באו"ם בה השווה את 'דאעש' ל'חמאס

סערת מנחם כרמל! 'כיכר': "מרן הגר"ח קניבסקי נשאל בנידון והשיב כי יש קודם להזהיר את כרמל מההשלכות הצפויות". 'קוקר': "בשלב הבא תסיר הכשרות את השגחתה גם מאולמות 'היכלי מלכות' ו'כליל מלכות' שבבעלות כרמל.

'ישראל היום': נתניהו על יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן "רק מי שכתב דוקטורט רצוף שקרים יכול להאשים את ישראל ברצח עם".

דובר חמאס מפרסם: ישראל תשחרר בקרוב את האסירים שנעצרו ב'צוק איתן' תמורת החזרת חלקי גופות של הדר גולדין ואורון שאול. בישראל לא מתייחסים לדיווח.

מאות אלמנות יקיימו היום יום תפילה מיוחדת בקבר רחל ומערת המכפלה מטעם ארגון 'זה לזה' של הרבנית רייזי רוטנברג

להמשך המבזקים כנסו כאן



לראשונה מזה עשור, ראש ממשלה ישראלי נפגש עם ראש ממשלת הודו. נתניהו נפגש אמש עם ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי והזמינו לביקור רשמי בישראל

הרבנים הראשיים לישראל, הרב יצחק יוסף והרב דוד לאו, יצאו היום במכתב קריאה לביטול אירוע נוצרי המתוכנן להתקיים בכותל הדרומי של הר הבית.

'כל הזמן': מערך התחבורה המתקדם בירושלים נערך לקראת יום הכיפור וחול המועד סוכות עם הסדרים מיוחדים שיאפשרו למאות אלפי המבקרים בירושלים הגעה נוחה לכל מקום ולכל היעדים המרכזיים בירושלים.

'קוקר': גורמי ביטחון מזהירים: הצבא יצמצם עד לכדי עצירה מוחלטת אימונים, ייעצר רכש של מערכות כיפת ברזל; חיילי סדיר יופנו לפעילות ביטחון שוטף במקום להתאמן לקראת תרחישים חדשים ועתידיים, ועוד.  "הסכמת נתניהו-לפיד זה ישראבלוף"

ראש הממשלה נחת בניו יורק. צפוי להיפגש עם ראש ממשלת הודו ועם שר החוץ האמריקאי לפני שינאם בעצרת האו"ם בתגובה לנאומו החריף של אבו מאזן

תרגישו בבית: הותר השימוש בסלולרים במטוס. החלטתה של סוכנות הבטיחות התעופה האירופאית המצטרפת לזו של מנהל התעופה הפדרלי בארה"ב, גרמה לרשות שדות התעופה בישראל להתיר את השימוש במכשיר הנייד במהלך הטיסה. אל תמהרו לשמוח: כל חברת תעופה רשאית להטיל מגבלות משל עצמה

 שריפה בחנות הצולנט של ברכפלד: בשעות הבוקר פרצה שריפה במעדניה בעיר. במהלך השריפה נגרם למקום נזק קשה. ב"ה לא היו נפגעים בנפש.

שטיין ב'קוקר':  גפני: הבית היהודי מלסטמת את הציבור החרדי. נתניהו מעוניין בשותפות עם החרדים

'בחדרי':שבוע לפני יום הזיכרון ה-73 לרצח היהודים הנורא בבאבי יאר, חוללה אנדרטת המנורה המפורסמת בגיא ההריגה בקייב.

'קוקר': מינוי משמעותי ברבנות הראשית: הרב אברהם יוסף מונה על ידי מועצת הרבנות הראשית כסמכות שתעניק תעודות בשנת השמיטה, זאת למרות כוונת הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום.

ישי כהן ב'כיכר': רגע מביך ב"עצרת האחדות" המרשימה בהיכל הספורט "הארנה" בירושלים, במלאות י"ב חודש לפטירת מרן הגר"ע יוסף זצ"ל. הגאון הרב ציון כהן, רבה של אור יהודה, נעצר בחשד לתקיפת שוטר. במהלך הלילה פונה הרב לבית החולים, תחת מעצר, לאחר שלא חש בטוב. סגן ראש העיר חולון חיים זברלו נעצר ושוחרר.

 שכיר חרדי ממרכז הארץ זכה ב-5 מיליון ש"ח בהגרלת הלוטו. מדובר בפרס השני בלוטו. "נעזור לילדים ולנכדים" אמרה אשתו

'טרם' מתגברת: החגים מתאפיינים בעליה תלולה בפניה לטיפול רפואי. מיוני 'טרם' פתוחים כרגיל ותיגברו את הסניפים בכוחות רפואיים גדולים במטרה להעניק שירות מהיר ויעיל

התורה חסה על ממונם של ישראל: בימים אלה מתקיימים פשיטות מטעם מס הכנסה בריכוזים החרדים, ובעיקר בדוכני מכירת ד' מינים וציוד לסוכות, יש להיזהר שלא להיגרר לאי נעימות.

ברחוב הצפירה בפרדס חנה צעירה בת 20 נפצעה קשה בתאונת דרכים עצמית. חובשים מתנדבים של איחוד הצלה מסניף שרון העניקו לה  טיפול רפואי ראשוני וכעת היא פונתה לבית החולים.

'קוקר': חוצים קו אדום! לקראת צום יום הכיפורים, המוני בית ישראל בעם צמים את הצום הקדוש, לכדורגלנים הישראלים מעבר ליבשת יש כבר דעה ברורה - לשחק ביום כיפור

היועץ המשפטי של הרבנות הראשית פנה לרב הראשי הרב דוד לאו שיורה על ביטול המינוי של הרב אברהם יוסף כנותן כשרות מטעם הרבנות הראשית בשנת השמיטה. הרבנות: המינוי עתה הוא חוקי ותקף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.