רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 15 בספטמבר 2014

מבזקים - מפה ומשם


הכירו את המו"ל החדש של 'המודיע': יואב ברין
איש העסקים הירושלמי שעשה את הונו מנדל"ן ותפירת מדי צבא ארה"ב, השקיע כבר 10 מיליון שקל ברכישת היומון האגודאי 'המודיע'
-------------------
מנכ"ל מוסדות ערלוי נחקר במשטרהתושבי שכונת המושבה היוונית בי-ם הגישו תלונה במשטרה נגד ישיבת אהל שמעון ערלוי בשכונה על שעושה שימוש בלא היתר באהל התפילה המיוחד בראש השנה כאולם הסעדה. בתגובה החלו התושבים לסבול מהטרדות טלפוניות ולכן הגישו שוב תלונה במשטרה שזימנה לחקירה את מנכ"ל מוסדות ערלוי הרב פרץ אברמוביץ', לאחר שהוזהר ע"י המשטרה התחייב שידבר עם צעירי הצאן ויוודא שההטרדות לא יחזרו על עצמן ובעקבות זאת שוחרר. כך מדווח "כל העיר" בסוף השבוע. אברמוביץ' עצמו סירב להגיב לידיעה.
-------------------
שבע ברכות שנערך בהפתעה לראש העיר באולמי ויזניץ עם חברי המועצה והסגנים
לראש העיר נאמר כי יש פגישה עם בנק לאומי.
הגזבר המתין בדלת המלון וליווה את ראש העיר לפגישה שהתקיימה ב....אולם. ראש העיר, לבוש בבגדי חול, נעמד בהלם מוחלט כשהמשתתפים קמו לריקוד סוער. בסיום הריקוד הגיעו החתן והספודיק שנשאר בבית להשלמת ההפתעה
-------------------
מרן רבינו שר התורה שב היום מקברה הטרי של בתו הבכורה הרבנית חנה שטיינמן ע"ה, מיד ללימוד הגמ' כחלק מסדרו שנוהג לסיים את השס בבלי וירושלמי מידי שנה, גמר עד שעות הערב שני מסכתות.
-------------------
ירון ימין מקורבו של הרב ברלנד ל'בחדרי': משטרת יוהנסבורג פנו למקורבים בקהילה ואמרו שבפעם הבאה הם ירו ברב ויוציאו אותו בארון. זה היה הקו האדום. יחד עם הרב קיבלנו החלטה לצאת מיד מהמקום.
-------------------
יעקב ריבלין בטוויטר: ‏ווידוי. בשעתו פרסמתי  שכל הבנות הספרדיות בירושלים סודרו בסמינרים. שגיתי. 20 עדייין יושבות בבית. מחזיק התיק צביקה כהן יצא לנופש באירופה.
-------------------
אדמקר בטוויטר: הח"כ לשעבר מטעם ש"ס, חיים אמסלם, יגיש מחר את מועמדותו למשרת הרבנות י-ם.
-------------------
שרת התרבות והספורט לימור לבנת כתבה בעמוד הפייסבוק שלה: "בעיני, מכתבם של 43 'הסרבנים' מ-8200 הוא לא יותר מגימיק זול, ספין תקשורתי, ניצול ציני ומניפולטיבי של השירות הצבאי לשם מחאה פוליטית גרידא
-------------------
ראש הממשלה בנימין נתניהו שנשא נאום בכנס הסייבר הלאומי, יצא נגד מכתב הסרבנים של יוצאי יחידת המודיעין 8200. "מהיכרותי רבת השנים עם 8200, ההשמצות שנשמעו לא יפגעו בעבודה שעשו לאורך השנים".

להמשך המבזקים כנסו כאן:



-------------------
הפרופ' משה מנדלבאום, נגיד בנק ישראל לשעבר, בקול חי: חוק הגיוס של לפיד פגע בכלכלת ישראל. החרדים לא מתגייסים וגם לא יוצאים לעבוד. צריך ליצור אווירה חיובית בתקשורת, שתסייע לחרדים להיקלט בכלכלה הישראלית.
-------------------
יו"ר מפלגת העבודה, בוז'י הרצוג, בקול חי: הממשלה מתפוררת. לפיד ונתניהו תאומים סיאמים בתחום הכלכלי. אני לא בדרך לממשלה, נתניהו לא השתנה מהבחינה המדינית. אחליף את נתניהו.
-------------------
יו"ר הקואליציה, יריב לוין, בקול חי: נתניהו למד על עמדותיו הכלכליות של לפיד מהצהרות בתקשורת. זה לא תקין. יש אופציה להחלפת הממשלה: זה תלוי בחרדים ובליברמן שלא רוצה אותם
-------------------
נתניהו ולפיד יפגשו בצהריים וידונו על התקציב. בכיר בליכוד ל'ישראל היום': "ייתכן שלפיד כבר החליט לפרוש מהממשלה, עכשיו הוא רק מחפש דרך לעשות זאת. נתניהו כלל לא מעוניין בבחירות כעת".
-------------------
כלכליסט: לפיד נשאר לבד - מנכ"לית האוצר וראש אגף תקציבים מפנים עורף ללפיד וחושבים כמו נתניהו ונגידת בנק ישראל, שהגדלת הגירעון - מסוכנת.
-------------------
עו"ד שרון נהרי ל'קול ברמה': "הרב ברלנד שוחרר בערבות של 50,000 יורו. אין ספק ששחרור הרב מלמד כנראה על ההמשך. היעוץ שהרב קיבל עד עכשיו היה לא נכון. נעשה השתדלות שהוא יצליח להגיע לאומן".
-------------------
ידיעות: שנתיים אחרי שביקש חנינה משמעון פרס ונדחה. הנשיא לשעבר קצב מתכוון לנסות את מזלו אצל הנשיא החדש ריבלין. הבעיה: הוא עדין לא הביע חרטה דבר שיקשה את שחרורו
-------------------
משבר בין רה"מ נתניהו לשר האוצר יאיר לפיד: "ישיבת הממשלה לא תתקים היום", גורמים בליכוד: לפיד מעוניין לפרק את הקואליציה.
-------------------
יוסי אליטוב ממשפחה בטוויטר: ‏הקרב שמנהלים לפיד ונתניהו על התקציב הוא מאה אחוז פוליטיקה ואפס אחוז של ענייניות. לזכותם יאמר שהם שקופים. לגנותם יאמר שאיבדו כליל את הבושה.
-------------------
ח"כ יוני שטבון הגיע הלילה לסליחות בישיבת 'אור החיים'. הגאון רבי ראובן אלבז בנאומו: "יש קונה עולמו בשעה אחת. הוא הגבר שקידש שם שמים ברבים".
-------------------
דובר צה"ל מוטי אלמוז התייחס הבוקר לפרשת הסרבנות של חיילי המודיעין מיחידת 8200 שכתבו כי הם "מסרבים להמשיך ולהיות בלי להעמקת השלטון הצבאי בשטחים הכבושים
-------------------
צביקה גרוניך ב׳כיכר׳: המאבק נגד פתיחת מתחם התרבות 'סינמה סיטי' בירושלים בימי שבת קודש, חוזר. חברי מועצה חילונים עתרו לבג"ץ כדי שזה יחייב את העירייה לקיים דיון מחודש בסוגיה.
-------------------
ח"כ אורי מקלב וסגר"ע בית שמש שמואל גרינברג סיירו במרכז "רטורנו", כאורחיו של מנכ"ל ומייסד המרכז הרב איתן אקשטיין, על מנת לעקוב מקרוב אחר הפעילות המבורכת במקום וכיצד ניתן להרחיב את הסיוע לפעילות.
-------------------
אנטישמיות בטורקיה: בעל טור בעיתון המזוהה עם מפלגת השלטון קורא להטלת מיסים על יהודים לטובת שיקום עזה.
-------------------
הגאון הרב שמעון אליטוב חבר הרבנות הראשית, נכנס לכהן הצהריים כמ"מ רבה הראשי של ירושלים.
-------------------
השר לשעבר יוסי פלד מאושפז במצב קשה בבית החולים איכילוב בתל אביב לאחר שעבר התקף לב. הוא נותח וכעת מאושפז. פלד, המשמש כעת כיו"ר קצא"א (קו צינור אילת אשקלון
-------------------
יו"ר ש"ס אריה דרעי יערוך מחר מסיב"ע לתקשורת החרדית ב- 12:00 במשרדי תנועת ש"ס בהר חוצבים.
-------------------
חדשות מעריב
הדד ליין של נתניהו להליכה לבחירות – שלושה שבועות
ראש הממשלה לא מתכוון למרוח את הדיונים על תקציב המדינה ובמידה ועד ערב חג סוכות לא יושגו הסכמות עם השר לפיד, הוא יכריז על הליכה לבחירות באביב 2015. ביום שישי נחשף ב-nrg שגם השר בנט סבור שהמערכת הולכת לבחירות אחרי החגים
-------------------
 מוקד קבר יוסף
בעזרת השם תתקיים כניסה לקבר יוסף הצדיק בשכם באבטחת כוחות הביטחון ביום שלישי בלילה כ"א באלול, ההרשמה בעיצומה!!! מספר מקומות מוגבל!!!
 -------------------לקראת "הימים הנוראים" יגיע לישראל סידור התפילה העתיק ביותר בעולם. הוא יוצג לקהל במהלך חודש תשרי במוזיאון ארצות המקרא בירושלים.הסידור בן 1200 שנה.הוא מתוארך לתקופה בה חי הרב עמרם גאון.כתב היד מונה כ-50 דפים הכתובים על גבי קלף עוד בעברית עתיקה עם סימני ניקוד ותנועה בשפה הבבלית, ונמצא בכריכתו המקורית.ע"פ ההערכות הוא נכתב סביב שנת 840 לספירה, בתקופת גאוני בבל.
הוא נחלק לשלושה פרקים, חלקים מתוך "שחרית לשבת",פיוטים, והגדה לפסח.זה אוצר ממש ועדות לחיי קהילה ותרבות לפני 1200שנה.
 -------------------
הדיג" של רשות המסים: גם אתם על הכוונת?
איך מגיע מידע מודיעיני למס הכנסה, מיהו קהל היעד, ממה צריך להימנע, מה כדאי ומה אסור לעשות. מדריך לרבבות האזרחים שקיבלו דרישה למלא טופס

בדומה למגמה בארה"ב, גם בישראל החלה רשות המסים להטיל על הנישומים את החובה להאיר את עיניה, כחלק מהמאבק ב"הון השחור", בקשר עם הרחבת רשת המס. כך למשל הוטלה החובה על נישומים לדווח על תכנוני מס, שהוגדרו כאגרסיביים באמצעות טופס מיוחד 1213. גישה דומה מאמץ מודיעין מס הכנסה ברשות המסים.
זה תקופה מקבלים רבבות אזרחים בישראל מכתב דרישה מרשות המסים, באמצעות דואר רגיל, ובו הם נדרשים למלא טופס מספר 5329 : "דוח פרטים אישיים והצהרה על מקורות הכנסה בארץ ובחו"ל". טופס זה זהה לטופס פתיחת תיק עצמאי/ניכויים. מטרת הרשות היא הרחבת רשת המדווחים על הכנסותיהם - ניסיון נוסף לאתר "מדווחים פוטנציאליים", באמצעות דיווחי הנישומים עצמם.
בטופס 5329 מתבקש יחיד (ואם ישנו, בן/בת זוגו) להצהיר על מקורות הכנסותיו, פרטי חשבונות הבנק, בעלות על דירה, רכב, מניות וכו'. הרשות דורשת מיחידים שקיבלו את הפנייה לפרוש בפניה פרטים שלפיהם תקבע הרשות אם קיימת חובת דיווח. הלכה למעשה, מדובר במסע דיג שבאמצעותו מקווה הרשות למצוא את מי שלכאורה אינם מדווחים על הכנסות חייבות. בחלק מהמקרים, היא מעריכה, מדובר בנישומים פוטנציאליים, שיש לפתוח להם תיק שומה במס הכנסה ואף לזמנם לחקירה פלילית.
כזכור, בשנה האחרונה השיקה הרשות את פרויקט "קו הצדק", הידוע גם בכינוי "מלשינון" ואשר מטרתו לקבל סיוע במידע מהציבור לאיתור מעלימי מס. ה"מלשינון" לא היה הצלחה של ממש. מהציבור לא הגיע מידע רב ולכן יצאה הרשות למסע הדיג הנוכחי.
בהתאם למידע המצוי בפנינו, הטופס למעשה נשלח גם על פי מידע מודיעיני הזורם אל הרשות, בין היתר בשנה האחרונה, ואשר התקבל ממקורות שונים כגון לשכות טאבו, משטרת הגבולות, משרד הרישוי, מדינות זרות ואף רשויות מס זרות. עולה כי הרשות החילה כמה פרמטרים טכניים, אשר כל העונה עליהם קיבל את דרישתה של הרשות. בעלי ה"סיכון" לקבלת הטופס הם אלה אשר:
1. ברשותם יותר מדירת מגורים אחת וצפוי שיש להם הכנסות שכירות לא מדווחות. גם אם ההכנסות משכירות הן מעל לתקרה הקבועה בפקודה וגם אם אין ליחידים הכנסות שכירות ובדירה הנוספת גרים בני משפחה, לשם ההמחשה, בכל זאת נשלחה אליהם דרישת דיווח.
2. ברשותם דירות שהתמורה ששולמה בעבורן אינה סבירה, סובייקטיבית ואובייקטיבית, עבור הרוכש, בהתאם לגילו ולהכנסתו. למעשה הרשות מצליבה בין כמה נתונים ובוחנת אם רכישת דירה מסוימת היא בסכום בלתי סביר לעומת הגיל וההכנסה של הרוכש. למשל צעיר, סטודנט או מובטל, שרכש דירה ב-2.5 מיליון שקל או אדם שבבעלותו כבר שתי דירות, הכנסתו ממוצעת והוא רוכש דירה נוספת בסכום שאינו סביר (למשל דירת יוקרה מעל ארבעה מיליון שקל). הרשות שמה עיניה על רכישות של אנשים צעירים לאור מידע מודיעיני אשר נתקבל, בין היתר מידע על קנייה שביצעו הורים ורישום כוזב, לכאורה, על שם הילדים.
3. יחידים היוצאים את גבולות הארץ מספר פעמים רב. גם שכיר שאת נסיעותיו לחו"ל מממן מקום העבודה עשוי לעלות ב"רשת הדיג" בשל תכיפות טיסותיו.
4. מכוניות יוקרה: גם רוכשי מכוניות יוקרה קיבלו את דרישת הדיווח.
5. מידעים נוספים: מידע שמגיע לרשות המסים ממקורות אחרים, ועל מנת לאמתו באיזשהו אופן, נשלחת דרישת הדיווח. ברור שאין הכרח שכל אותם יחידים אשר קיבלו את הדרישה במבצע אכן חייבים בדיווח בהתאם להוראות פקודת מס הכנסה התשכ"א - 1961 (הפקודה). לכן ראשית יש לבחון אם מדובר בתושב לצורכי מס בישראל, החייב בדיווח, בהתאם להוראות סעיף 131 לפקודה. יש לבחון אם במקרה המסוים מתקיימים התנאים בדבר הפטור מדיווח, בהתאם להוראות (תקנות מס הכנסה פטור מהגשת דין וחשבון, התשמ"ח - 1988).
כמו כן, אין לשכוח כי על אף ההוראות המחייבות דיווח, ישנן הטבות מס והקלות בדיווח, מכוח תיקון מס' 168 לפקודה, הניתנות לתושב חוזר ותיק ולתושב ישראל לראשונה. תושב ישראל לצורכי מס, אשר הוא יחיד מוטב על פי תיקון מס' 168, בהתאם להוראות סעיפים 134 ב ו-135(1) ב לפקודה, אינו חייב כלל בדיווח על רווח ועל הכנסה שמקורם מחוץ לישראל.
בהתאם, סעיף 14 לפקודה מקנה פטור מהגשת דוח בגין הכנסות שמקורן מחוץ לישראל ל-10 שנים מהמועד שהיה לתושב ישראל. אם נתקבל הטופס אצל אדם אשר עונה על הוראות הפקודה במסגרת התיקון, יש להיוועץ במומחה לענייני מס ולמלא את הטופס בהתאם לאמור בחוק - הצהרה למעט ההכנסות והנכסים שאינם חייבים בדיווח.
בהתאם להנחייתה של עו"ד (רו"ח) מירי סביון, סמנכ"לית בכירה שומה וביקורת ברשות המסים, מ-10 באוגוסט 2014, נקבעו כמה הקלות לנישומים שקיבלו את דרישת הדיווח. להלן עיקרן:
במקביל למשלוח התשובות לטופס יוכלו נישומים לפתוח תיק במס הכנסה, ככל שהיו הכנסות המחייבות הגשת דוח שנתי, רטרואקטיבית, החל משנת 2007 ואילך. לעתים אף מומלץ לפתוח תיק;
נישום שכל הכנסותיו הן הכנסות משכר דירה הנופלות בגדרי תנאי סעיף 122 לפקודה, כך שבגינן ישולם 10% מס, יפתח תיק 95 וידווח דיווח מקוצר (טופס 353); "במקרים מתאימים" יינתנו הקלות בקנסות בגין הגשת דוחות באיחור; לשיקול דעתו של פקיד השומה, במקרים חריגים בהם התקיימו נסיבות חריגות יינקטו צעדים במישור הפלילי.
לאור האמור, קיימת חשיבות רבה באשר לאופן בו יתייחס יחיד לדרישת הדיווח על פי טופס 5329, שכן, במקרים מסוימים כלל אין חובת דיווח ובמקרים אחרים ייתכן שהאפיק הנכון לדיווח על הכנסות הוא במסגרת הליך "גילוי מרצון", שבה יוסדר הדיווח ותשלום המס. יצוין כי הנחייתה של רו"ח סביון דלעיל לכאורה לא חסמה את האפיק של הליך גילוי מרצון, ולכן אדם שמעוניין לפנות אל הרשות בבקשה לגילוי מרצון של הכנסות ו/או נכסים אשר לא דווחו, יוכל, לאחר בחינת ההשלכות, להתחיל בהליך וולונטרי של גילוי מרצון. בכל מקרה, אין להותיר את דרישת הדיווח ללא מענה, שכן, מלבד העובדה שאי הדיווח עלול להביא לעונשים הקבועים בחוק, עצם קבלת הטופס ייתכן שמעיד כי אותו יחיד מצוי תחת עינו הפקוחה של "האח הגדול". קרי, במעקב ובבדיקה של רשות המסים.
נציין כי גם נחקרים בפלילים בחשד לביצוע עבירות מס הכנסה, מע"מ או מכס - קיבלו את טופס הדרישה. נוכח ההשלכות שצוינו מעלה, בטרם מילוי הטופס מומלץ להיוועץ במומחה לענייני מסים ובעזרתו לבחון את היבטי המיסוי ולבחור באופן הפעולה האופטימלי והנכון.
 -------------------
מנהל השירותים הוטרינרים השיב לבקשתו של חכ יעקב אשר: בימים שלפני יום הכיפור יהיה אפשר לשנע את העופות ובכך יהיה אפשר לקיים מנהג הכפרות. למרות הצו שהוציא על איסור שינוע עופות כל השנה חוץ מלמשחטות.
 -------------------
כעת:ביקור ראשון של מפקד חיל האוויר האלוף אמיר אשל במיזם החדש שנפתח בישיבת בני עקיבא מירון העונה לשם כנפי שחר ונועד לשלב את התלמידים בחיל האוויר במקום נוכחים ראש מועצת מירום הגליל מר עמית סופר מנכ"ל מרכז יב"ע הרב בני נכטיילר וכמו כן קצינים רבים מפקחים במשרד החינןך וצוות הישיבה 43 תלמידים מכיתות ט' –י' הצטרפו למערך השוחרים המיועדים לשרת בעתיד במערך הלוחם הטכני של חיל האוויר תלמידי המסלול לובשים מדים עוברים מסדר בוקר ובנוסף ללימודים הרגילים עוברים קורסים פעילויות העשרה ומתמקצעים במקצועות נדרשים בתחומי הנדסת אלקטרוניקה הנדסת חשמל ומכונות בישיבה יש אווירה של התחדשות והתרעננות אומר ראש הישיבה הרב יוסף טוויל חיפשנו לראות מה הצרכים הייחודים שיש בציונות הדתית ועדין לא מקבלים מספיק מענה ושמנו לב שיש צורך לחיבור תלמידי ישיבה למסגרות נוספות בצה"ל כמו חיל האוויר שמהווה 40% מהכוח הצבאי של צה"ל בנוסף התפתחות הטכנולוגיה וההייטק דורשות מהתלמידים הכנה אחרת לעולם המודרני הבחירה בתוכנית כנפי השחר נותנת לתלמידים מענה מדעי טכנולוגי עם קשר לחיל האוויר מתוך רוח ישיבתית.
 -------------------
וואלה: תיעוד וידאו בלעדי של הרב ברלנד בהולנד יממה אחרי שחרורו.הרב בדבריו ״אותנו לא מעניין כלום, אנחנו מעל המקום, מעל הזמן״.
 -------------------
ביתר:
הרב פנחס כהן, מנהל מחלקת צעירים וקב״ס נוער זומן בדחיפות לזימון לשימוע טרם פיטורין היום יום ראשון שעה 10:00 באולם העירייה.
הוא התייצב במועד באולם.
חברי ועדת השימוע, ר׳ יהושע פולק הגזבר, מוטי גולדיס מנהל מחלקת כח אדם, ושפיצר האמור להיות מנכ״ל העירייה - הגיעו באיחור מוזר, ב11:00
השימוע התנהל גם באופן מוזר.
כשפולק לא מפסיק לרגע מלשוחח בנייד ולא שם ליבו לדיון.
הרב פנחס כהן הוכיחם שאין להם שום הוכחות להוציא שמועות מתגלגלות.
תוך כדי דיון, בעקבות פקס שנתקבל בלשכת ראש העיר, מבית המשפט, הסתיים השימוע בעניין הרב פנחס כהן.
בנתים בית המשפט הוציא החלטה שאסור לחברי השימוע לקבל החלטה בנושא.
 -------------------
צביקה גרוניך ב׳כיכר׳: המאבק נגד פתיחת מתחם התרבות 'סינמה סיטי' בירושלים בימי שבת קודש, חוזר. חברי מועצה חילונים עתרו לבג"ץ כדי שזה יחייב את העירייה לקיים דיון מחודש בסוגיה.
 -------------------
לכל הטסים לאומן לפני ראש השנה ומעונינים לישון בבארדיטשוב לילה אחד הוא יותר אפשר להזמין מקומות שינה ואוכל בבית מלון הכשר שנמצא במרחק נסיעה של חמש דקות מהקבר של ר'לוי יצחק מבארדיטשוב
 -------------------
לאחר שחגגו את כישלון "עצרת המאות" של תנועת ש"ס בבנייני האומה, אמש, טפחה המציאות על פניהם של אנשי הראשל"צ הגר"ש עמאר וח"כ אלי ישי, כאשר רק עשרות בודדות של אנשים הטריחו עצמם להשתתף ב"עצרת הענק" שנערכה בראשון לציון בהשתתפותם. וכיצד מתרצים המקורבים את הכישלון?
 -------------------
דובר המשטרה מחוז - דרום. הארכת צו איסור פרסום!!! בהמשך לחקירה המנוהלת ע"י יחידת הפחע של מחוז דרום והשב"כ, בימ"ש שלום האריך היום את הצו איסור פרסום הגורף שהוצא בשבעה ימים נוספים ועד לתאריך 21.9.14 לידעתכם ולידעת המערכות, מצ"ב צילום הצו. דורון בנאמו
 -------------------
זוועות חדשות הולכות ונחשפות
לוחמי מדינה האיסלמית קושרים את רגליהם וידיהם של נשים
יזידיות ל2 רכבים שנוסעים לכוון הפוך וכך מבתרים את גופם.
את חלקם קוברים חיים באדמה.
-------------------
ביזנייעס: תכונה התרגשות לקראת הסתיים בנייה לבית המדרש הגדול לתפארת "היכל יצחק" ספינקא בשיכון ה' בבני ברק שבנשיאות כ"ק מרן אדמו"ר מספינקא שליט"א. הבנייה יסתיים בעזשי"ת לקראת החגים הבעל"ט.
 -------------------
כ"ק האדמו"ר מהרי"ד מלעלוב שליט"א בהבדלה בווילימסבורג.
 -------------------
ראשוני ובלעדי לקבוצה :
כעת מחוץ לחדרו של מו״ר הגרא״ד אויערבך אב״ד טבריה.
נא להתפלל לרפואתו
הגאון הרב אברהם דב בן חיה רבקה שליט״א בתושח״י אמן.
-------------------
דחוף!!!
נגנבו אתמול מוצ״ש בירושלים ב12 בלילה 2 תיקים עם חפצים יקרים וכרטיס אשראי ותפילין, וכובע בורסלינו בקופסא וחליפה של גוסטו.
הגנב ניסה למכור את התפילין בשוק מאה שערים היום ב14:20.
תאורו:
גבוה בהיר רזה בלונדיני מגולח ללא פיאות עם כיפה לבנה של נ נח ולובש חולצה לבנה. כרגע מסתובב באיזור ומנסה למכור את החפצים.
מי שרואה
נתנאל
0548494899
 -------------------
נַייעֱס מְקוֹרִי:
- סערה בקהילה החרדית בלונדון: ילד בן 11 מתלמוד תורה סאטמער שהיה בדרכו הבוקר לחיידר התפתה ע״י גוי המתגורר ברחוב הולדהיל סטריט בשכונת סטמפורד היל להיכנס לביתו שם עבר במשך 20 דקות התעללות מינית ומעשים מגונים: הילד שהגיע לחיידר באיחור סיפר למלמדים בבכי את אשר נעשה עימו והמשטרה הוזעקה לחקור את הגוי - ביתו של הגוי הוקף בסרט אדום לצורך חקירה והמלמדים הבהירו והזהירו את הילדים כי אין לדבר עם גויי השכונה.
 -------------------
כעת מתקיימת מעמד הנחת אבן הפינה למוסדות בעלזא בלונדון בראשות הרה"צ רא"מ רוקח שנסע בשליחות מרן האדמו"ר מבעלזא ובמעמד רבני העיר מכל גווני הקשת ובראשם הגאב"ד הגר"א פדווא.
 -------------------
גל ברגר: ‏שה"ח הכוויתי ביקר ברמאללה ובהר הבית בירושלים, ונועד עם יו"ר הרש"פ אבו מאזן. ביקור 1 זה עשרות שנים של אישיות כוויתית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.