רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 2 בספטמבר 2014

מבזקים - מפה ושם


התרגשות בנתניה ממתינים לבחירות בוחרים רב ראשי אשכנזי
----------------
מנהלי מוסדות דוסים אשכנזים בירושלים: כל הבנות שהתקבלו בגלל איומים של דרעי יכינו תה וקפה למורות
----------------
מהדורת 12 ב'הקול החרדי': גירא חושף בפרסום ראשון:
הפיכה בעולם  הליטאי! אחרי יתד, רפי מנת משתלט על 'שארית ישראל', ימונו רבנים הכפופים להנהגת מרן הגראי"ל שטיינמן ומרן הגר"ח קנייבסקי בין היתר: הרבנים: ישראל זיכרמן, במברגר ואברהם רובין
 ----------------
מלחמות החרדים בירושלים! יו"ר המנהל הקהילתי ברמות, נפתלי לורנץ בראיון: הילדים הגיעו לפתיחת שנת הלימודים בבכי אל מול התחושות הקשות של האפליה כאשר ילדים נאלצים ללמוד בתוך דירות שכורות, יש כאן יד מכוונת שעושה הכל העיקר שהחרדים לא יקבלו.
 ----------------
מצמרר! עו"ד מורגנשטרן על התעללות השוטרים בנחמן פרידמן: האיש עבר לפני שבוע ניתוח גב ונאלץ להתנייד בעזרת מקל מה שלא הפריע לשוטרים לתקוף אותו באכזריות מול אביו, חולה סרטן וניצול שואה ובנותיו שצורחות בדמעות. תוגש תלונה למח"ש.
----------------
ישראל היום': ועדת חו"ב תתחיל היום לבחון את 'צוק איתן'. הוועדה תקיים היום שני דיונים בדלתיים סגורות. גם ביום חמישי יתקיים דיון מיוחד בכנסת על המלחמה לבקשת 25 ח"כים.
 ----------------
'המבשר' על הסערה בבית שמש: "ההסתה האנטי דתית בבית שמש שבה ומתפרצת". 'ישראל היום': "עיריית בית שמש הציתה מחדש את המאבק על ציביון העיר".
 ----------------
יתד: נוספו חברי בד"ץ נוספים למערכת הכשרות שארית ישראל, הכפופים להוראתיו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן
----------------
ידיעות' זהו בוקר משמח עבור 2.4 מיליון ילדים שיצעדו לבתי הספר וגני הילדים בתום קיץ של אזעקות וטיולים, זהו בוקר לא פשוט למערכת החינוך שניצבת בפני קיצוץ של יותר מחצי מליארד שקל.
 ----------------
'ידיעות' נשיא המדינה רובי ריבלין במכתב לילדי ישראל לרגל פתיחת שנת הלימודים.

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 ----------------
מבקר המדינה, השופט בדימוס יוסף שפירא, העביר לפני כמה ימים לראש הממשלה, בנימין נתניהו, את טיוטת הדו"ח האחרונה בנוגע למימון הוצאות בתיו בירושלים ובקיסריה בשנים 2009 עד 2012.
 ----------------
שוטר שנסע סמוך לצומת מסובים הסתכל לתוך אחד הרכבים ונדהם לגלות: שבעה ילדים וחמישה מבוגרים מצטופפים במזדה 2 אחת. האם, כשתינוק על ברכיה מיהרה להסביר: "הם בחופש". רישיונו של הנהג נשלל
----------------
גפני בראיון סוער לקאהן בקול חי: ברקת אומר חד משמעית: החרדים בשכונות המתחרדות לא יקבלו כלום.  ועומדים סביבו אנשים, גם חרדים, שטוענים שהכל בסדר. ברקת עם אג'נדה של לעשות טרנספר לחרדים. הוא רוצה שיחיו בגטאות. ברקת רוצה לחלן את ירושלים.
 ----------------
סגר"ע י-ם קלרמן ב'קול ברמה': "אנחנו תמיד לא דוגלים במלחמה ואף יש הידברות תמידית עם ראה"ע, אך אחרי הסיור היום - יצא מתוכינו כאב עצום לאחר שראינו באיזה תת תנאים נמצא ציבור שלם שמופלה לרעה".
 ----------------
מאיר שמעוני, מנהל המחוז החרדי במשרד החינוך, בקול חי: עיריית בי"ש פעלה בניגוד לחוק בשיבוץ הכיתות החרדיות בביה"ס החילוני. לא נאפשר את זה אבל מנסים לאתר פתרון אחר. על הרשת הממלכתית-חרדית: כשלושים מוסדות הצטרפו כבר
 ----------------
עיר הילדים ביתר עילית פותחת את שנה"ל תשע"ה: כ-23,000 תלמידים במערכת החינוך. יותר מ-100 כיתות, גנים ומעונות חדשים. כ-20 ישיבות, 12 סמינרים. 60% מתושבי העיר הם ילדים ונוער. עיריית ביתר מפקחת על פתיחת הלימודים התקינה ומטפלת בכל בעיה.
 ----------------
אלעד במספרים: 21,930 תלמידים פתחו היום את שנת הלימודים בגני הילדים, בתי הספר והתיכונים בעיר. 1,800 מתוכם החלו כיתות א'. 5,800 מתוכם בגני ילדים. 3,110 תלמידים בישיבות ותיכונים. לראשונה: כל הכיתות היו מוכנות לשנת הלימודים.
 ----------------
דוה״מ (י-ם) אסי:
ברח׳ נחל סורק בבית שמש עוכב אדם שכתב גרפיטי על מחיצה שנבנתה בתוך בית הספר ״גדר הפרדה״ ו״בושה לציונות״ וגרם נזק לגדר שהוצבה בחצר בית הספר.
בהתאם להחלטת העירייה להכניס לשטח בית הספר תלמידות דתיות, נבנתה חציצה מגבס בין חלקי בית הספר בו לומדים תלמידים חילוניים והוקמה גדר בחצר בית הספר. הורי תלמידים מחו במקום וכאמור עוכב חשוד אחד בגין גרימת נזק.
 ----------------
אלעד: לאור כישלון טוטאלי בפתיחת שנת הלימודים באלעד נפתחו הבוקר גני ילדים בבתי הגננות, הרב יעקב אשר שבמקרה ביתו היא אחת הגננות שהגן פועל מביתה אמר הבוקר, צריך לבדוק מדוע גנים נאלצים לפעול מבתים פרטיים דבר שלא היה מאז קומה של העיר אלעד.
 ----------------
תושבי ביתר עילית הופתעו הבוקר כאשר ראו את שר החינוך פירון מסייר ובוחן אתרי קרוואנים שמשמשים לבתי ספר בביתר עילית הסיור התבצע ברכב פרטי של אחד התושבים כדי לחמוק מראש העיריייה הרב מאיר רובינשטיין.
מעניין מה יהיו ההשלחות  !
 ----------------
 הסקופים: המשטרה בבית שמש עצרה אדם שרסס כתובת על המחיצה שמפרידה בין התלמידות החרדיות לתלמידים החילוניים
 ----------------
ליצמן ברשת ב': "לפיד מתעקש לקדם את חוק מעמ0 בניסיון ליצור פופולריות בסקרים, ומקצץ בחינוך, בבריאות וברווחה. זה ניצול ציני של המלחמה, על גבם של החלשים".
 ----------------
 בי״ש: ישעיהו ארנרייך חבר המועצה, בסקופים: ״למרות הכול הלימודים התחילו בשני בתי הספר. העירייה היא המחליטה ולא משרד החינוך, וזה מה שקרה כאן. הם ניסו לקיים שביתה ולא הצליחו. שאר בתי-הספר פועלים כרגיל״.
 ----------------
 הותר לפרסום כי הבכיר המשפטי שחשוד ברדיסת אדם למוות הוא המשנה לפרקליט המדינה, עו"ד יהודה שפר, בן 51. שפר נחקר בחשד לדריסתו בשבת של הולך הרגל חזי (אליאס) מנסור, בן 65 מחיפה
 ----------------
גבאי האדמו"ר מסדיגורא פונה לבית חולים אחרי שבלשים פיצצו אותו במכות ברח' ירושלים מאחר ואחד מילדיו לא היה קשור בחגורת בטיחות!
 ----------------
דיווח פלסטיני: נמצא הגופה של מוחמד דף ככל הנראה ניסיון חיסול.
אהוד יערי בערוץ 2: מסתמן מוחמד דף מת מפצעיו. צבמ
  ----------------
ראש עיריית בני ברק הרב חנוך זייברט יחד עם סגנו וממלא מקומו הרב אברהם רובינשטיין בסיור מקיף בפתיחת שנת הלימודים בבתי הספר בכל רחבי העיר. פתיחה  שעברה בס"ד בכלל מוסדות החינוך בהצלחה מרובה וללא כל תקלות. לצידם מנהל אגף החינוך הרב יונתן ספרא ומשנה למנהל הרב יהודה לוי
 ----------------
ברוך דיין האמת
הרב נעים אליהו זצ"ל
אחיו של הראשון לציון הרב מרדכי אליהו.
 ----------------
י-ם; עימות סוער בקול ברמה: ראוכברגר מדגל: סיירנו בבי״ס בקראוונים ללא גישה וללא מיזוג, זו בושה. מלכיאלי מש״ס: אלו קראוונים שאתם שמתם כאן, הילדים לא נולדו אמש. צביקה כהן עובד קשה לתקן מה שלא עשיתם בשנים האחרונות.
----------------
ובכן ככה הסיפור עם האברך העצור בבני ברק וזה באמת מזעזע: אביו (שחולה מאוד) המתין ליד הגן לקחת את ילדיו חנה בכחול לבן, השוטר הגיע אליו ואמר לו שיזוז ממקומו אמר שממתין שכל הילדים ייצאו ואז יזוז, השוטר נתן לו דו"ח על אי חגירת אחד הילדים (יצויין שהרכב לא נסע אלא עמד בחניה) ואמר לו לחתום ואמר שלא רוצה, ואז צעק על בנו נחמן שייכנס לרכב ויסע מפה ואמר לו שיבטל את הדו"ח.. ההמשך רואים בסרטון שהפיל אותו ושם עליו אזיקים..
 ----------------
 כהן בכיכר: לאחר כישלון "עצרת המאות" בבנייני האומה. הוחלט בש"ס לבדוק את האפשרות לערוך את העצרת באצטדיון 'הארנה' בירושלים המכיל 11 אלף מקומות בלבד.
 ----------------
אנשי אל קעידה , מורדים וג'יהאדיסטים השתלטו על הכפר חירבת חמידיה שבאיזור קונייטרה. מוקדם יותר דיווחו מקורות מקרב המורדים/ג'יהאדיסטים כי הם השתלטו שוב על הכפר אל רואדי שבאיזור קוניטרה
(יוני אלפר-טרור ווטש)
 ----------------
מ.ה. ספג בעצמו קנס מהשוטר הסמוי שלא הסכים להזדהות, ואז צפה במסכת ההתעללות שעבר הרב נחמן פרידמן, שנאזק והותקף בברוטליות למרות ניתוח הגב שעבר • צפו בוידאו המזעזע: צעקות המחאה, אלימות השוטרים ובכי שלושת ילדיו של האברך המותקף • פרקליטו: מרשי שוחרר מבית החולים ונלקח לתחקור במשטרת רמת גן, נתלונן במח"ש
 ----------------
ראש עיריית ב"ב הרב חנוך זייברט  הגיע כעת לתחנת משטרת רמת גן בשליחות האד' מסאדיגורה לשחרר את האברך הרב נחמן פרידמן (בדרך מבית החולים לתחנה)
 ----------------
ש"ס על ביטול העצרת: מנהלת מחלקת תרבות בעיריית ר"ג שלחה מכתב למנכ"ל ש"ס ובו היא כותבת: "שלאצטדיון נגמר הרישוי בסוף חודש יולי, אי לכך אין אפשרות להשתמש ביציעים במקום".
----------------
נתניהו לתלמיד בבית ספר הבוקר "איזה חיות אתה אוהב?" כאשר התלמיד השיב "נחשים" השיב לו ראה”מ "יש לי כמה כאלו לתת לך" כשהוא מרמז לחברי ממשלתו
 ----------------
תיעוד וידאו בכיכר:ח”כ משה גפני בהתקפה במהלך הסיור האופוזיציוני של 'דגל' בירושלים:"לא תקבלו כלום, לא יעזור חיים אפשטיין וצביקה כהן המשתפי פעולה האלה - ישעיהו ויין העוזר של חיים אפשטיין נתן גן בקרית יובל לחילוניים"
 ----------------
סקר ערוץ הכנסת:

הליכוד - 26
בית של גויים - 19
העבודה - 18
יש עתיד - 10
מרץ - 10
ישראל בתינו - 8
יהדות התורה - 8
ש״ס - 7
התנועה - 4
בל״ד - 4
חד״ש -4
רע״מ תע״ל - 3
 ----------------
לקדש את החול • סגר"ע ירושלים צביקה כהן, קבע מזוזה בפתח אצטדיון הארנה החדש. כהן הזכיר את מאמר חז"ל, "עתידים בתי טאטראות להפך לבתי מדרש", ואיחל למקום שיאכלס שיעורי תורה המוניים".
 ----------------
אהוד יערי ערוץ 2: מוחמד דף נפגע בנסיון החיסול לפני שבועיים ונפצע קשה מאוד, היום הוא מת מפצעיו.
 ----------------
הלויתו של הרב נעים אליהו זצ"ל . תתקיים הערב בשעה 22,00מבית הכנסת נועם שיח רחוב דוד 18 שכונת הבוכרים ירושלים.להר המנוחות    ת.נ.צ.ב.ה
 ----------------
 תגובת המשטרה:
במהלך פעילות משטרתית סמויה לאיתור נהגים המסיעים ילדים ללא התקני ריסון כחוק, תוך סיכון חייהם, נראה רכב נוסע ובו שלוש ילדות קטנות שאינן חגורות כחוק.
השוטר הזדהה בפני הנהג, הסביר לו את מהות העבירה והסיכון הכרוך בה וניגש לרשום לו דוח.
על אף בקשתו של השוטר שהנהג והנוסע ימתינו ברכב, יצאו השניים והחלו להתלהם ולצעוק עליו, תוך שהם מתסיסים אזרחים נוספים כנגד השוטר.
הנהג סירב לחתום על הדוח והשליך אותו ארצ וכשפנה השוטר לעזוב את המקום,  אחז הנוסע את דלת הניידת ולא איפשר לו לסגור אותה ולנסוע.
השוטר ניסה להסביר לו מספר פעמים שהם משוחררים אך בתגובה, סגר הנוסע את הדלת בחוזקה על גופו של השוטר.
השוטר הודיע לנוסע על מעצרו ובשל התנגדותו נאלץ השוטר לכבלו תוך שימוש בכח סביר.
כנגד הנוסע נפתח תיק פלילי והוא ייחקר בגין החשדות נגדו. לציין כי המשטרה תנקוט אפס סובלנות כלפי התנהגות ביריונית ואלימה כלפי שוטרים המבצעים פעילות למען הצלת חיים בכבישים.
 ----------------
משרד החינוך שוקל לסגור את מבנה ביה”ס החילוני בבית שמש בשל המחטף שנעשה על ידי הרשות המקומית לטענת המשרד
 ----------------
בד״ה נפטר הרה״ג הרב נעים בן אליהו זצוק״ל אחיו של מרן הרב זצ״ל , מועד לוויה עדיין לא ידוע
 ----------------
גפני בראיון סוער לקאהן בקול חי: ברקת אומר חד משמעית: החרדים בשכונות המתחרדות לא יקבלו כלום.  ועומדים סביבו אנשים, גם חרדים, שטוענים שהכל בסדר. ברקת עם אג'נדה של לעשות טרנספר לחרדים. הוא רוצה שיחיו בגטאות. ברקת רוצה לחלן את ירושלים.
 ----------------
צביקה כהן בקול חי: גפני ימשיך בדרכו להתלונן, אנחנו נמשיך בדרכנו לעשייה. מי שיש לו טענות, שלא יפנה אותם אלי אלא למפלגה שהחזיקה בתיק החינוך עד עכשיו.
 ----------------
דרעי תוקף את גפני בקול חי: מה זה הכינוי משת"פים על צביקה כהן? שגפני יגיד לו תודה שהסיר את חרפת הבנות הספרדיות. על בעיית הכיתות בשכונות המתחרדות: גפני צודק, אבל אנחנו בקואליציה כדי לפתור בעיות, לא כדי לזעוק בתקשורת
 ----------------
 יאיר שרקי הגיש היום את הכתבה הראשונה שלו בערוץ 2. הנושא גדר ההפרדה בבית שמש
 ----------------
מאיר שמעוני, מנהל המחוז החרדי במשרד החינוך, בקול חי: עיריית בי"ש פעלה בניגוד לחוק בשיבוץ הכיתות החרדיות בביה"ס החילוני. לא נאפשר את זה אבל מנסים לאתר פתרון אחר. על הרשת הממלכתית-חרדית: כשלושים מוסדות הצטרפו כבר
----------------
ח"כ אשר פנה אל תנ"צ אלברט אוחיון ס. ראש אגף התנועה בדרישה לחקור את פרשת הכאת האברך בב"ב. "התחושות שהציבור החרדי חש מהסיפור היום כלפי המשטרה קשות".אוחיון הבטיח לתחקר את האירוע.
 ----------------
פרסום ראשון: ראש הממשלה טען בשיחות סגורות כי ישראל איננה נערכת לחידוש השיחות עם חמאס בקהיר, כחלק מהסכם הפסקת האש.

חדשות 10

משטרת לונדון בשיתוף האינטרפול, פשטה הבוקר על מבנה השייך לפלג המשיחי בתנועת חב"ד שבשכונת סטנפורד היל, ומנהלי המקום - רב ובנו - נעצרו. חשוד נוסף נמלט ככל הנראה לישראל. במרכז הפרשה הנחקרת כבר שנתיים, מכירת תרופות מזויפות ומסכנות חיים ברחבי אירופה. החשד: המרכז שימש זרוע ביצועית להלבנת הרווחים
 ----------------
שיחה שנערכה היום
הטלפןן שלי מצלצל.. על הצג מספר גלוי. שלום- אני מדבר עם צביקה כהן? חיובי אני עונה.
מדבר רב פקד משה עמר קצין מודיעין ובילוש במרחב דן.
מה אוכל לעזור לך? אני שואל..
הבנתי שאתה מארגן הערב הפגנה מול נקודת המשטרה ברחוב ירושלים. והרצת הודעות בכל הקבוצות על כך..
ממש לא - עניתי לו.. אני לא מארגן הפגנה.  אבל זה נכון שהעתבקתי לקבוצות אחרות..
ואגיד לך עוד משהו.. באחת הקבוצות שאני חבר בהם. נמצא גם שבתאי גרברצ'יק.. שלמיטב הבנתי הוא הדובר שלכם לעינייני חרדים.. וכשעלה הדיון על מה שקרה הבוקר.. הוא הסתפק בתשובה לקונית ולא עיניינית.. והרגשתי צורך להגיד לו כל מה שאני חושב.. ואמרתי דברים חריפים.. שאם אצטרך אגיד אותם שוב..

ואז עונה לי משה עמר- תקשיב ידידי.. מה שקרה היום זה פשע. אסור לעבור לסדר היום על כך.. השוטרים לא היו אמורים לנהוג כך בשום מצב שהוא.
הם ייחקרו ויטופלו במידת הצורך..
אבל אתה צריך להבין ולהעביר הלאה.. כל הסיפור הזה שייך למתנ'א..  לא למרחב דן. אנחנו איתכם מספיק שנים יד ביד.. אין לנו רצון להיגרר לדבר הזה.. מרחב דן זה הבית שלכם.. אל תעשו בלאגן ופרובקציה אצלנו..

האיש עשה רושם של אדם רציני ואמין.
ביקשתי אישור ממנו לכתוב את שמו ותפקידו.
והבטחתי להעביר את תוכן השיחה.

----------------
ח"כ משה גפני תקף קשות  את שייע ויין מנהל לשכתו של חיים אפשטיין לאחר שהעביר גן ילדים לציבור החילוני ולא לציבור החרדי ברמות.
 ----------------
סגן ר"ע י-ם קלרמן: "יום פתיחת שנת הלימודים, שהיה אמור להיות יום שמח עבור ההורים ששלחו את ילדיהם לראשונה, התברר כהפוך ונוכחו לראות אכזבה וכישלון צורם - הגנים ברמות ב' וקרית יובל מתחת לכל ביקורת".
 ----------------
הרב אליעזר ראוכברגר יו"ר סיעת "יהדות התורה" בעירית ירושלים בקול ברמה: נחשפנו היום בסיור ברמות ובקרית יובל למראות קשים ביותר. גנים במקלטים ובמחסנים מתחת לאדמה, דירה שהיא בבוקר גן ואחר הצהריים משמשת למגורי משפחה, תלמודי תורה שהורים לילדים קטנים צריכים לרדת שש קומות בבניין מתחת הכביש עם מדרגות מסוכנות, במדינות עולם שלישי אין דברים כאלה. הלכנו כדי להגיד להורים, למנהלים, לגננות ולמלמדים, שלא ננוח ולא נשקוט עד שכל ילד חרדי וילדה חרדית בירושלים ילמדו במבנה ראוי ובכתה הולמת. יש לנו אחריות על הציבור.
 ----------------
ראש עיריית ב"ב הרב חנוך זייברט  הגיע כעת לתחנת משטרת רמת גן בשליחות האד' מסאדיגורה לשחרר את האברך הרב נחמן פרידמן (בדרך מבית החולים לתחנה
----------------
חצות בנייעס החרדי.
בחורי ישיבה הותקפו ביפו במהלך "צוק איתן", המשטרה שלחה בלשים מחופשים לחרדים כפתיון לתפוס את התוקפים, אבי אשכנזי כתב הפלילים של וואלה חדשות מספר בראיון: "התוקפים התנפלו על בחור מחסידות גור, הכו אותו בשרשראות ברזל וגנבו לו את הכובע, המשטרה שלחה בלש מחופש לבחור מחסידות גור, התוקפים הגיעו גם אליו וכך נתפסו". וגם, האם מסוכן לחרדים להסתובב בימים אלו ביפו?
העיתונאי חיים גריידינגר מעריב סופשבוע בראיון:מתברר שפטירתו של מרן הרב עובדיה זצ"ל זה ארוע שמשפיע על ש"ס עד היום, האירוע ביום חמישי יכול גם להיות כשל ברמת ההפקה אך המחנאות בשס שקופה.האם יש סיכוי לאחות את הקרעים?האם הרבנים של הציבור הספרדי יתאחדו לפני הבחירות ומה הסיכויים שזה יקרה?כל הפרשניות.
בחירות לא רק לרבנות ירושלים!ביום ה' אחרי עיכובים שונים בחירות לרבנות העיר נתניה.העיתונאי אלעזר פרץ עורך יהדות בשרון בראיון:הרב משה חיים לאו והרב קלמן בער הם המתמודדים המובילים כעת.במי תומך הציבור הדתי?מה מידת השפעתו של הרגרי"מ לאו על בחירת בנו?מה היתרון שיש לכל אחד מהמעומדים ובמי תומך ר"ע?
יו"ר איחוד הצלה באלעד משה סעדון בראיון מעוטף עזה: "השגרה מתחילה לחזור, עדיין יש מעט טנקים בשטח ובלוני תצפית באוויר. נשלחנו מטעם עיריית אלעד לשדרות למשימה מיוחדת, מחר נפתחת שנת הלימודים ובגלל המלחמה לא ייצרו מספיק שולחנות לבתי הספר, אנחנו כעת במפעל בשדרות מחכים שהשולחנות יצאו ממכונות הייצור ומיד מעמיסים אותם על המשאיות".
תושב אלוני הבשן אמיר דובדבני מספר בראיון על תושב היישוב חייל הצנחנים שחר שליו הי"ד שנפטר היום מפצעיו: "שחר נפצע בהתקלות בעזה בה נהרג המפקד שלו ועוד חיילים, הוא הגיע לבית החולים במצב אנוש וקיבל מעל אלף מנות דם, ההלוויה תתקיים מחר." וגם על המצב המתוח בגבול סוריה: "לא משנה אם הירי הוא זליגה או ירי מכוון, אנחנו מצפים מצה"ל להגן עלינו, אנחנו מדינה ריבונית שאסור לה להרשות ירי על התושבים שלה. אנחנו בגולן כדי להשאר ולא לעזוב!". וגם, האם יש פגיעה בתיירות בעקבות הירי מסוריה?
הפרלמנט של הנייעס החרדי בהגשת יוסי פאר עם דודי לוין ומשה פלדמן.

והערב: סיקור מקיף על פתיחת שנת הלימודים. היכן ישבתו מחר? על מה המהומות בבית שמש? ומה עם אלעד?
והבחירות לרבנות ירושלים. הערב נקבע התאריך. האם הבחירות אכן יתקיימו במועד? מי ניצח במאבק?
להאזנה חייגו: 0586803000 גם מכשרים.
 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.