רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 17 בספטמבר 2014

מי עומד מאחורי מסע הרדיפה נגד העסקן הרב אברהם סלונים ומי רודף את עניי ירושלים?

מאת עדה'ניק

לאחרונה אנחנו עדים למסע הסתה אכזרי המתחולל נגד שר העסקנים הרה"ח המפואר ר' אברהם סלאנים שליט"א המוסר את נפשו תמיד למען עניי ירושלים, רחובות ירושלים מוצפים בפשקווילים מתועבים נגד האי גברא רבא ויקירא, ואף אל מעבר לים שלחו ידם להעליל עליו עלילות ברשע בשקרים המצוצים מן האצבע.
המסע המזוויע הזה מתנהל על ידי פושעי אתרא קדישא דוד נח קרויס ויענקל אינדורסקי, וכחלק ממנו אף ההינו לשלוח בו יד ולהכותו נפש ולחבל ולהרוס את ביתו.
אם חשבנו שהעומדים בראשות הארגון דוד שמידל ור' טוביה וייס מתנערים מכל מסע ההסתה האכזרי שנעשה נגד הרב אברהם סלאנים, ואולי אין להם כל קשר לכך, הרי להוותנו נודע כעת גודל הזוועה, לא רק שר' טוביה וייס ודוד שמידל יודעים על מסע הההסתה הנערך נגד הרב אברהם סלאנים אלא שהם מכוונים ומגבים אותו בעצמם.
כזכור, התפרסמה השבוע הידיעה שליד ביתו של חתנו של דוד שמידל בבני ברק נמצאו אלפי חוברות הסתה והשמצה נגד אברהם סלאנים שהיו מיועדות לחלוקה בעיר, ורק בזכות עירנות התושבים ומתפללי ביהמ"ד ראחמיסטריווקא הושלך סם המות הזה אל מקומו הראוי לו בתוך האשפה העירונית.
לכך יש להוסיף את המעשה שהתרחש כבר לפני חצי שנה ומתפרסם כאן כעת: הנגיד ר' משה יחזקאל לויפער נוהג לחלק מידי שנה בשנה סכומים גדולים של קמחא דפסחא לטובת עניי ירושלים, ובנוסף הוא תומך נכבדות בעסקנים החשובים והנאמנים המחלקים את הכסף לעניים, לפני חג הפסח האחרון נכנס ר' משה יחזקאל אל ביתו של ר' טוביה וייס, והחל לפרט את רשימת האנשים שהוא הולך לתת להם סכומי כסף לקראת חג הפסח.
בראש הרשימה הקריא ר' משה יחזקאל את שמו של דוד שמידל, כשר' טוביה וייס מהנהן במרץ בראשו כאומר ודאי צריך לתמוך בו מה שיותר, לאחר מכן כשהגיע ר' משה יחזקאל לשמו של הרב אברהם סלאנים התפרץ עליו הגאב"ד בצעקות וצווח "אים טאר מען גארנישט געבן, אברהם סלאנים איז א חופר קברים", העומדים במקום נדהמו מעוצמת הרשעות שראו לעיניהם באותו רגע.
כי אכן אלו פניהם הנכונות של ראשי ארגון הטרור אתרא קדישא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.