רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 12 בספטמבר 2014

העיתונאי ארנון סגל שוב על כוונת המוסלמים בהר הבית

מאת מקדשער

מוסלמים מפיצים שוב כרוזי הסתה נגד העיתונאי ארנון סגל, בטענה שסגל מגביר את התודעה היהודית להר הבית, ומסכן את אחיזתם במקום.

כמו בריטואל קבוע, לאחר שהצליחו השבוע להרחיק את יהודה גליק מהר הבית לארבעים וחמישה יום, מתפנים המסולמים לסמן יעד נוסף. להפוך אותו לאישיות בלתי רצויה להם, להתסיס נגדו בכל פעם שנכנס להר, כדי לגרום למשטרה להוציא אותו מהר הבית ובכך להשיג שקט מדומה חדש.

בסוף השבוע התלוננה אחת המוסלמיות המגדפות מקבוצות הפרובוקציה נגד הרב יהודה גליק. לטענתה יומיים לפני כן גליק הדף אותה ממנו, והיא נפלה ושברה את גפיה. המשטרה הביאה לבית המשפט שוטר וקצין שהעידו שאכן היו עדים למעשה. אלא שלרוע מזלם, השקר התגלה מיד מאחר שבאותו יום גליק כלל לא היה בהר הבית באותה שעה קבועה שלו, כיון שהיה נוכח בבית המשפט לתעבורה.

השופטת ג'ויה שפירא סירבה לשמוע את ראיות ועדויות האליבי שלו, והרחיקה את גליק מהר הבית כאמור לארבעים וחמישה יום. ג'ויה טענה שהיא מאמינה לשוטרים.

לאחר ערעור למחוזי הורה בית המשפט לחזור לבית משפט השלום עם הראיות, כדי שהשופטת תדון בהם בדיון חוזר.

השופטת דחתה את הדיון המחודש לעוד שבוע, למרות ההוכחות המוצקות ודרישת הדחיפות למנוע את הפגיעה בעשרות יהודים ביניהם חתנים וכלות ששכרו את שירותיו של גליק לעלות להר ביום חתונתם, והפגיעה בפרנסתו של גליק, ובמוניטין שלו.

המשטרה טוענת שהמתלוננת השוטר והקצין כולם טעו בתאריך, והאירוע התקיים לא יומיים לפני העדות, אלא שבוע לפניו. טעות מקרית שכל השלושה טעו בה.

פרקליטיו של גליק טוענים שהשופטת ג'ויה שפירא איננה אובייקטית בגלל שהתמנתה לכס המשפט ללא תקופת צינון מעבודתה כתובעת. בתפקידה כתובעת מחוז ירושלים שפירא אף שימשה כתובעת נגד גליק עצמו בשל עליותיו להר הבית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.