רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 29 בספטמבר 2014

מבזקים - מפה ומשם


שנה טובה פורסם היום שבעלי רכבים מכניסים את רכביהם הפרטיים לבית העלמין  בקרית שאול ורוחצים את רכביהם ללא שום הפרעה מצד עובדי החברא קדישא ת״א

בראש השנה ביום בדרך חזרה משפ"א הר"י עלה לנחמיה מנדל באלפנדרי לאחל לו א גיט יאר

שר החינוך שי פירון הודיע הבוקר לח"כ יעקב אשר כי מיד לאחר החגים יחזרו הצהורונים להיות במתכונת דומה למה שהיית קודם לכן.

יעקב ריבלין בטוויטר: כנראה שכמה יהודיות טובות התפללו בדבקות בראש השנה. הבוקר התקשר שי פירון לח"כ אשר והודיע שאחרי החגים הצהרונים חוזרים במתכונת דומה לשנה שעברה.

נשיא המדינה רובי ריבלין השתתף ביום השידורים המיוחד לזכרו של מרן זצ"ל ואמר "גם הברי פלוגתא הגדולים של מרן ידעו תמיד כי מולם ניצב ענק שבענקים".

דוברות איחוד הצלה: גבר בן 61 הוכש על ידי נחש בביתו במושב נחם. חובשים מתנדבים של איחוד הצלה מסניף בית שמש העניקו לו טיפול רפואי ראשוני כשמצבו בינוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים

שיף בח"ח: חילול שבת במשרד רוה"מ! במהלך השבת והחג התפרסמו בכלי תקשורת ידיעות, ובהן מידע שנמסר תוך חילול שבת על ידי גורמים בלשכה. מוזס לבח"ח: "לא מבין איך ב'בית היהודי' מסוגלים להמשיך ולשתוק".

בעקבות ההסלמה בגדה החמיר צה"ל את יחסו למיידי אבנים, אך בית המשפט הצבאי בשומרון קבע תקדים "זריקת אבנים לא בהכרח ניסיון להרג, הוא יכול להיות גם מעשה קונדס".

מפלגת העבודה פרסמה הודעה לאחר הצגת תקציב המדינה על ידי שר האוצר יאיר לפיד:"לו היה לנו שקל על כל הבטחה של לפיד, ככל הנראה מדינת ישראל הייתה יכולה לסגור את הגירעון ולהפסיק לגבות מסים.

להמשך המבזקים כנסו כאן:




לפיד: "העיכוב של חוק מע"מ 0% הוא מסיבות פוליטיות. אם התוכנית לא תעבור לא אתפטר. הממשלה תתפורר מעצמה

יו"ר ש"ס אריה דרעי ב'קול ברמה': "נפגשתי עם רה"מ בנימין נתניהו ביום שלישי, הוא הבטיח לי שהצהרונים הסתדרו. אני אומר לכם את זה פעם ראשונה אפילו ליועץ התקשורת שלי לא אמרתי, משום שאני חושב שיש כאן טקטיקה של שרירים".

חבר מועצת החכמים, הגר"ד יוסף, בראיון לקאהן בקול חי: גזירה על המת שישתכח מהלב, אבל אבא שהשאיר לנו כ"כ הרבה תורה, הכאב מתעצם על התורה שאיבדנו. עשו הערב בעצרת בי-ם תיקון גדול: הפרדה מוחלטת בין גברים לנשים.

נשיא המדינה לשעבר שמעון פרס, בראיון לבצלאל קאהן בקול חי: הכרנו מאז היה רבה של ת"א עד יומו האחרון ממש. ביקרתיו בביה"ח, ידו היתה חמה, מצחו היה פועם. הוא חסר לי מאד. תרומתו הגדולה לעם ישראל היתה עצומה, פתר בעיות עגונות ותמך בשלום

ראשי המדינה נזכרים בערגה בדמות הגר"ע ומציינים קווים זוהרים לדמותו. נשיא המדינה מקלס את הדמות שפסיקתו השפיעה לדורות הבאים ואילו ראש הממשלה מתגעגע לטפיחות שספג כאות חיבה מידי הגר"ע

מתפללים שפקדו את הר הזיתים בערב החג וספגו מטר אבנים החליטו שלא להבליג. הם דלקו אחר המיידה , צרו עליו והסגירוהו לידי כוחות הביטחון. חבר מועצת י-ם קינג: "מקווה שהמפכ"ל והשר לביטחון הפנים יאמצו את השיטה היהודית הזו"

סוף אופטימי לפרשת הקיצוץ בצהרונים: שר החינוך פירון בישר היום לח"כ אשר שפעל בכל כוחו נגד המגמה, כי התכנית לביטול הסבסוד לא תקרום עור וגידים, לא יתבצע קיצוץ והכל יישאר על מתכונתו כבעבר.

ישי כהן למוטי לביא  בקול ברמה:הרב ציון כהן רבה של אור יהודה  ובנו עצורים מאתמול  בלילה מהאירוע באצטדיון ארנה בחשש לתקיפת שוטר מהמשטרה טרם נמסרו פרטים נוספים.

דיווחים פוליטים: גדעון סער צפוי להתמודד על ראשות עיריית ירושלים בבחירות הבאות, הוא אמור לעבור דירה לירושלים בעוד שנתיים, מציעים לניר ברקת מקום ריאלי במפלגתו של משה כחלון.

יושב ראש בית הנבחרים האמריקני, הרפובליקני ג'ון ביינר, אמר כי ייתכן ולארה"ב לא תהיה ברירה אלא לשלוח חיילים להילחם נגד דאעש בעיראק. בראיון ל-ABC אמר ביינר כי מישהו יהיה חייב לעשות זאת כי "אם לא נחסל אותם נשלם על כך

במחווה מיוחדת, החלטה רשות המיסים להעניק ארכה נוספת של שלושה חודשים להגשת בקשות למענק עבודה עבור שנת המס 2013. אחרי החגים היא תעלה קמפיין פרסומי שיידע את הציבור בדבר הזכאות למענק עבודה

 שרת הקליטה סופה לנדבר ערכה ביקור ממלכתי במוסדות היהודיים בבלרוס לרגל הידוק קשרי החוץ עם ישראל וביטול הויזות

 השירות הבולאי הנפיק היום בול המוקדש למרן הרב עובדיה יוסף במלאת שנה לפטירתו. כשאשר בנוסף לבול תצורף גם ערכה שבה תמונות וסיפור חייו של הרב.

 וידיאו ב'קוקר': לפיד על מע"מ 0%: אם התוכנית לא תעבור לא אתפטר. הממשלה תתפורר". לפיד מציג את תקציב 2015: "תקציב בשורה חברתית, תקווה והבטחה".  "ב-1 בינואר 2015 נוזיל את תעריף החשמל בשיעור דו-ספרתי". "אינטרסנטים עיכבו מסיבות פוליטיות את מע"מ 0% אף שידעו שתוריד מחירי הדירות

טלטלה במשטרה: מפקד מחוז י-ם ניצב יוסי פריינטי הודיע על כוונתו לפרוש משורות המשטרה ולא להתמודד על תפקיד המפכ"ל, "בעקבות שיקולים אישיים". פריינטי לחדשות 2: "לא מדובר בחקירה במח"ש, לא תלונה או מכתב אנונימי ולא שום שלד בארון"

שטיין ב'קוקר': פילוג נוסף בציבור הליטאי בבית שמש. המוקד: בית מדרשו של הגר"מ גולדשטיין בבית שמש.

 'קוקר': בש"ס השקיעו משאבים ומאמצים רבים בהפקת עצרת ענק לזכרו של מרן הערב, אולם שכחו לארגן עליה מסודרת לקברו. התוצאה: עשרות בודדים פקדו את ציונו של מרן ביום השנה להסתלקותו.

פלסטיני חמוש בסכין ודוקרן נתפס היום ביישוב בשטח המועצה האזורית שדות נגב בעוטף עזה. בחסדי שמיים סוכל פיגוע נוסף שתכנן ארגון הטרור חמא"ס.

הצלחה מסחררת: אלפי בני אדם גדשו  אמש את היכל אצטדיון ה"ארנה" בירושלים. במלאות י"ב חודש לפטירתו של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל. בעצרת השתתפו אלפי בני אדם מכל רחבי הארץ יחד עם חברי מועצת חכמי התורה ובניו של מרן הגר"ע זצוק"ל. מסכי ענק העבירו את הכינוס אל בנייני האומה לכנס הנשים. מספר רב של רבנים דיברו בכנס שהתקיים הערב באצטדיון 'ארנה' שבירושלים, הרבנים הגאונים הספידו את הגר"ע יוסף זצוק"ל

'קוקר': ברק אובמה מודה: המעטנו בערכו של דאע"ש. נשיא ארה"ב התוודה בריאיון כי שירותי המודיעין של ארצו טעו בהערכת יכולותיו של דאע"ש בעיראק ובהערכת יכולות צבא עיראק להדוף אותו. "הם ירדו למחתרת ואז ניצלו את הכאוס"

 ראש הממשלה צפוי לשאת היום את נאומו באו"ם. נאומו של רה"מ יתמקד סביב דברי הבלע שהשמיע אבו מאזן במשאו ביום שישי כנגד ישראל ■ צפוי גם להיפגש עם מספר מנהיגים מרחבי העולם, בהם ר"מ הודו, לאחר כעשור שלא התקיים מפגש בין מנהיגי שתי המדינות

וידיאו ב'קוקר': תמונה קשה לצפיה: מחבל של הארגון הרצחני דעאש מאיים על שלושה ילדים קטנים כי יערוף את ראשם, והם בוכים ומתחננים על נפשם.

עו"ד התוודה במשטרה: גנבתי כ-14 מיליון שקל מלקוחותיי. אחת מלקוחותיו של עורך הדין, קשישה כבת 80, הגישה נגדו תביעה להשבת 1.5 מיליון שקל שהחזיק בנאמנות: "חוששת כי תישאר ללא פרוטה בשארית ימיה"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.