רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 30 בספטמבר 2014

לאן נעלמו המיליון של הלווית הרב עובדיה - ולמה ראו את בחורי ישיבות בעצרת - רק דרעי מבין לאיזה מלכודת נכנסה ש"ס

מאת ש"סניק

הייתי בעצרת וי"ב חודש קודם בהלוויה. רק פוליטיקאי משופשף כמו דרעי מבין את עומק השבר הגדול. מי כמו דרעי יודע שבעצרת לא היה אש. בקושי היו שמונת אלפים איש (במקרה הטוב) וגם זה אחרי זעקות שבר והפעלת כל העולם ואשתו שלא יהיה חילול כבוד מרן וגם זה לאחר ששני ערוצי הרדיו קול חי וקול ברמה אנסו את המאזינים שלהם להגיע בכח לעצרת. ואם זה התוצאה ה' ישמור. דרעי, כפי שאני מכיר אותו הרבה שנים, לא ישן כל הלילה מעוצמת הכישלון המהדהד. מי שמבין קצת בציבורים מבין דבר אחד. ש"ס סיימה את דרכה עם הציבור המסורתי. יהדות התורה תגנוב לש"ס שני מנדטים ספרדים חרדים שנקעה נפשם מדרעי ותחבולותיו. ועוד שאר המפלגות שלוטשות עיניים כחלון בנט שמכינים קמפיין משותף של חמישה מיליון שקל למחוק לדרעי ולחכם שלו חש"ך את החיוך.
 
דרעי בבעיה קשה. רק אלי ישי יכול להציל אותו מהתרסקות טוטאלית, אבל מי כמו אלי ישי יודע שאי אפשר לסמוך על בוגד שפל צבוע ונוכל שכמותו לא נראה בפוליטיקה הישראלית. ולא לחינם שום ראש מפלגה לא מדבר העם הייצור הנאלח הזה.
 
מי שראה את מסכת החנופה של דרעי לאלי ישי הבין את מצבו הנואש של העבריין והאסיר האגף התורני ממעשיהו. דרעי חשב ודמיין שהעצרת תהיה תנופה אבל כעת הוא מבין שהעצרת הייתה סתימת הגולל והכבוד האחרון שעשו למרן במלאות י"ב חודש.
 
אם לדרעי היה שכל והיה לו את האומץ להביא את מרן אור העולם לעצרת לדבר הוא היה כובש ונהפך למנהיג הבלתי מעורער של הציבור הספרדי. החרמת מרן אור העולם הביא על דרעי את קבורתו הסופית. דרעי לא מבין מה מצפה לו. כל הרבנים הנורמליים פרט לחכם חושך ודוד יוסף ממקסיקו סיטי זה שחוגג שם, אף אחד לא יעמוד לצידו. כל העולם ציפה לראות את מרן אור העולם בעצרת. כשנודע שדרעי ממשיך עם המלחמה וההכפשות גדולי ישראל סיימו את הקשר עם דרעי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.