רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 1 בספטמבר 2014

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24"

סוער בבית שמש - הצלם יעקב לדרמן תושב בית שמש בראיון נרחב על הדרמה הבוקר: "בהוראת העירייה בית ספר חילוני "שפות ותרבויות" העומד בחלקו ריק יפונה חלקית לטובת סמינר חרדי, למקום הגיע חבר המועצה ריצ'רד פרס שעמד בכניסה ומנע מעובדי העירייה להכנס למבנה ובעקבות כך הוזמנה משטרה, בהוראה של מפקד משטרת בית שמש התלמידות החרדיות נכנסות מחר בבוקר".

הרב עמנואל ביטון מנכ"ל מוסדות אור יוסף בחדרה בראיון: "לצערנו אנו נאלצים להשבית מחר את פתיחת מוסדות החינוך שלנו בעקבות התנכלות של ראש העיר חדרה צביקה גנדלמן שמונע תקצוב מערך ההיסעים, יש עקשנות מצידו ומדובר בהתנגחות פוליטית בתנועת ש"ס, מדובר בלמעלה מ-1000 תלמידים בנים ובנות ומעונות יום, ראש העיר הציע לתת כרטיסיות וההורים מתנגדים לכך".

היועץ העסקי מיכה שולם בראיון: "כולנו אנשי מכירות, גם הרבנים, המלמדים, המחנכים בחיידר, הם מוכרים את החינוך, המשמעת, הם בעצם סוכני מכירות, גם מרצה שמוסר הרצאה הוא בדיוק כמו סוכן מכירות, גם רב שרוצה להעביר את הידע ואת ההלכות הוא כסוכן מכירות" מאמר נרחב בנושא מפורסם בחרדים 10.

וההקלטה של הטקס: לכבוד חודש אלול ולקראת ראש השנה - הטאבלט והאייפון היקר מדגם מתקדם במיוחד, הועלו באש לאחר שנרגמו באבנים. לדבריהם - על זה נאמר "מזבחותיהם תתצון - תשרפון באש".

להאזנה חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 050-222-9507 שלוחה 1 שפתוח גם ממכשירים כשרים

ובשלוחה 3 - ראיון מרתק עם עובדיה סלטון שכונה בערוצי הרדיו הפירטיים "עובדיה מהגלידה"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.