רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 3 באוגוסט 2014

הפלס החרדק"י צינזר וסירס את דבריו של ה'מרן' החדש שלהם רי''י קלמנוביץ

מאת קנאי

אלפי בני התורה רבבות חסידי רז"ל מסאטמאר ומיליוני חברי נטורי קרתא די בכל אתר ואתר מביעים מחאה גדולה על עיתון 'הפלס' החרדק"י שהעיז בשבוע האחרון לצנזר ולסרס את דברי מרן יחיד הדור קדוש ה' רשכבה"ג רבינו הגדול והנורא רי"י קלמנוביץ שליט"א.
בדור יתום שכזה, זכינו אנחנו השרידים הנשארים לשמוע דעת תורה ברורה ואמיתית יוצאת בטהרתה מפום ממלל רברבן אשר לא חשש למסורת רבותינו, ובעוז ותעצומות השמיע קולו ברמה קול עוז דברים שלא שמעתן אוזן מעולם, בדבר חובת השעה לכלות ולמגר את הקוצים מן הכרם ולצאת למלחמת קרב פנים אל פנים נגד הציונים הכופרים ימשו"ז, והשמיע את דבר ההשקפה הצרופה בלי מורא מכל גדולי ישראל במהלך הדורות שרצו ח"ו לטשטש בין הגבולים, עתה קם משיח ה' לעמוד בפרץ ולהעמיד דת תורה על תילה, ופסק את ההלכה הצרופה שלא להתאבל ח"ו על חללי הציונים, ואדרבה עדיף להם שימותו כלשונו הזהב.
דבריו הנפלאים התקבלו כמים קרים על נפש עייפה במבואות מאה שערים ובחוצות וויליאמסבורג ומאנסי, על אשר לא השבית לנו גואל מרן רבינו הגדול והנורא הפוקח דרכינו ומאיר נתיבותינו בדעת תורה ברורה כפי שנמסרה מפי הגבורה על ידי משה הירש זכרונו לברכה, והרצים יצאו שלוחים להדפיס לאלפים ולרבבות את דעת תורה הברורה היוצאת מפי מלאך ה' צבקות.
אך בו בשעה שכל יראי ה' די בכל אתרא ואתרא מתענגים על צוף דבריו ונועם אמריו, הרי אותם שועלים קטנים בעלי העיתון החרדק"י הפלס נתגלה פרצופם האמיתי כאשר סירבו לפרסם במלואה את דרשת מרן רבינו הגדול והקדוש שליט"א, וההינו בנפשם הטמאה לסרס ולהשמיט מדבריו את תוכן ועיקר דבריו הנוראים.
רבבות בני התורה מיליוני חסידי מהרז"ל מסאטמאר ואלפי חברי נטורי קרתא מביעים מחאה גדולה ונמרצת על אותם לבלרים ריקים מבזי הקדושה עצמה שהעיזו לפגוע בקדוש ה' מכובד ולסרס ולהשמיט את דבריו המצודקים.
לא יעזרו להם כל פלפוליהם והסברות הכרסיות שהם משמעים באיוולתם שדברים אלו לא שמענו מעולם מפי רבותינו מרנן החזון איש האבי עזרי והגרי"ש אלישיב, וכי מהם נקבל את ההשקפה הצרופה? ואף שאנחנו יודעים שגם דעת הגר"ש אויערבאך איננה כך, הרי אנו עומדים באימה וברתת תחת ההר הגדול וקולו כקול שכינה הבוקע ומכריז "תורה חדשה מאתי תצא", למה לכם לשמוע להבלי רבותיכם האספו ובואו לשמוע דברים נוראיים שלא שמעתן אוזן מעולם, ולאורו נסע ונלך, לעזה לג'אבליה ולמבואות רפיח ודיר אל בלח.


על כן אנו מתרים בזה בפני החרדקי"ם קלי הדעת לבלרי עיתון הפלס הטמא שבאם לא ישובו מדרכם הרעה, ולא יפרסמו תיכף ומיד את דבריו האמיתיים של מרן קדוש ה' רוח אפינו משיח ה' הגאון הנורא רבי ישראל יצחק קלמנוביץ שליט"א, הרי שאנו נפסיק את תמיכתנו התמידית באותו עיתון נואל שסר מדרכי רבינו הגדול ופנה לעבר מקומת זרים וסומך על רבנים שונים שתמיד היו פסולים בעינינו הצחות, כדוגמת הרב שך הגרי"ש אלישיב והגר"ש אויערבאך.
דעו לכם לבלרי הפלס שזוהי התראה אחרונה לפני שנפסיק לגמרי את התקציבים הנאים, ואו אז תאלצו לגמרי להסתמך על שולחנו של יקריכם ניר ברקת יר"ה.

החותמים בצערי"ך ירושלים
בני התורה די בכל אתר ואתר
רבבות חסידי מהרז"ל מסאטמאר
מיליוני חברי נטורי קרתא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.