רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 13 באוגוסט 2014

יום גיבוש וכיף למשפחות איחוד הצלה

מאת איש הצלה

אתמול (שני) התקיים יום הגיבוש השנתי למתנדבי "איחוד הצלה" באזור הכרמל. 128 אנשי רפואה מתנדבים: חובשים, פרמדיקים ורופאים וכ-500 בני משפחותיהם הגיעו להפנינג שהתקיים ביער כרת ביוקנעם. בין החוגגים היו גם 31 מתנדבים חדשים שסיימו בשבוע שעבר קורס חובשים והצטרפו לפעילותו של הארגון להצלת חיים.


את באי האירוע אירח ראש העיר יוקנעם, סימון אלפסי, כשהקצה לטובת ההפנינג את הפארק ואת שירותי האבטחה במקום. אלפסי בירך את המשתתפים וסיפר על הפעילות של סניף "איחוד הצלה" יוקנעם שהוקם לפני חודשיים. הודות למאמציו הגדולים של אלפסי להקמת סניף "איחוד הצלה" יוקנעם העניק לו הארגון אות הוקרה. ראש מועצת רכסים הרב יצחק רייך הגיע לברך את המתנדבים על פעילותם בכל השנה והדגיש את שיתוף הפעולה הפורה בין "איחוד הצלה" למועצה המקומית רכסים הן בהצלת חיים והן בקורסי "משפחה בטוחה" שמעביר הארגון. גם ועד חברת החשמל נתן חסות לאירוע.

יום הגיבוש כלל מגוון פעילויות ביניהם מתקני מתנפחים לילדים והפעלות רבות כגון: סדנאות תכשיטים, מופע פעלולנים ואקרובטים, הופעת קוסם ועוד. הנהלת הארגון כיבדה בנוכחותה את האירוע והגיעה בהרכב נרחב בראשות יו"ר הארגון זאב קשש.

יו"ר "איחוד הצלה" זאב קשש בירך את באי האירוע ואיחל הצלחה למתנדבים החדשים. "מסיימי קורס החובשים מצטרפים למשפחת 'איחוד הצלה'", אמר קשש. "אני נפעם מפעילות המתנדבים בסניף הכרמל שעושים לילות כימים במטרה לסייע לכל מי שזקוק לעזרה רפואית דחופה. אירוע מסוג זה הוא הזדמנות לומר להם תודה ולחזק את ידיהם על מנת שימשיכו בפעילותם עוד שנים רבות".

נפתלי רוטנברג ראש סניפי "איחוד הצלה" כרמל אמר כי "מטרת האירוע הינה להוקיר ולהודות למתנדבים על עשייתם בעבר, בהווה ובעתיד ועל כל הזמן שהם משקיעים למען הצלת חיים. אני בטוח שיום הגיבוש נתן למתנדבים מרץ להמשך בעשייה הברוכה. בהזדמנות זו אנו גם מודים לנשות המתנדבים ולילדיהם שגם הם מקריבים רבות למען הצלת חיים".

לגלריה כנסו כאן:


















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.