רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 7 באוגוסט 2014

למה?

למה אף פעם לא ראיתי חיילים פלסטינים בוכים בהלוויה?
למה אף פעם לא ראיתי לוחם חמאס נופל על רימון כדי להציל את חבריו?
למה אף פעם לא שמעתי מפקד בחמאס צועק ״אחרי״...?
למה מפרידים בין החמאס לתושבי עזה? מה, החמאס הגיע מהמאדים? שכחנו שהם נולדו וגדלו בעזה?
למה חייהם של החפים מפשע בצד השני (ויש שם המון!) יקרים יותר מחייהם של חיילי ותושבי מדינת ישראל?
למה תושבי עזה שהצביעו בבחירות ״דמוקרטיות״ נתנו לחמאס 76 מושבים בפרלמנט, לפת״ח 43, ושאר המועמדים הלא טרוריסטים קיבלו... אהה, בעצם לא היו מועמדים כאלה
למה אמא שחונקת את ביתה למוות בעוון ״חילול כבוד המשפחה״ היא אמא נורמטיבית?
למה כשלעשיו נאמר: ״על חרבך תחיה״ אני חושב שאחרי אלפי שנים, זאב שחי על חרב, הורג את ילדיו, נשותיו ושכניו, בישראל, בלונדון, במדריד ובבנייני התאומים יהפוך לכבש תמים ומתוק? (אמא׳לה, אני מכליל פה. או שאולי ההסטוריה מכלילה? אני רק מעתיק נתונים)
למה שכחנו שאת הלינץ׳ ברמאללה ביצעו עוברי אורח ולא טרוריסטים? נשים, זקנים וילדים, שריסקו, השחיתו וריטשו את גופות החיילים?
למה חשבנו שבת.ז. כחולה יש צ׳יפ קסמים שהופך את בעליה למלאך ציוני אוהב ישראל?
למה שכחנו שגם ערביי ישראל ברובם הגדול היו פעם פלסטינים?
ולמה בכלל אני קורא להם פלסטינים? הרי חוץ מדגל (שגם אותו הם גנבו מארגון הטרור של אבו מאזן) אין להם כלום ומעולם לא היה
למה כירושלמי אני לא יכול להסתובב חופשי בעיר הבירה שלי כי בכל יום יש בקבוקי תבערה על הרכבת הקלה, שריפת קרונות, אבנים, ירי, טרקטורי חבלה, התפרעויות בשכונות רמות/ארמון הנציב/שועפת/פסגת זאב/גילה/נווה יעקב... ואנשים מסתגרים בבית כי המשטרה שלי לא עושה כלום? (ושום איזכור בתקשורת)
למה אני לא יכול להיות ״עם חופשי בארצי״ כי אני מת מפחד להסתובב בוואדי ערה, במשולש, בכביש 443, וב99 אחוז מהכפרים הערבים? ב-י-ש-ר-א-ל?
למה שכחנו שירושלים כלל לא מוזכרת בקוראן?
למה כשהמוסלמים בהר הבית מתפללים הם מפנים את הגב ואת התחת לכיפת הזהב ומתפללים לכיוון מכה? (באיסלאם, האקט הכי מבזה הוא הפניה של סוליית הנעל והגב לכיוון המבוזה)
למה לאלפי דרוזים, נוצרים, חברי קהילת הכושים העבריים, צ׳רקסים, בדואים, רוסים שאינם יהודים, פיליפינים ושאר מתאזרחים אין בעיה לשיר את ההמנון היהודי, לתרום ולהרגיש חלק מהמדינה למרות שאינם יהודים? ורק אוכלוסיה אחת מאוד ספציפית בוחרת להתכחש לעובדה הזאת? (לא כולה, אבל ברובה)
למה הערבי המסכן שנרצח באכזריות בירושלים (שד״א הצטלם כשהוא מניף שלוש אצבעות לאחר חטיפת הנערים) הוכרז כחלל פעולות איבה תוך ימים ספורים כשבמקביל משפחתה של שלי דדון הי״ד נלחמה על כך במשך חודשיים?
למה אחרי כל הפגנה של חרדים אנחנו צועקים: ״מנוולים, אוכלי חינם, שיעופו מהמדינה״ אבל אם מישהו יעיז להגיב כך על ערבי שעשה משהו קצת יותר גרוע מלזרוק טיטול על שוטר, הוא יהיה ג-ז-ע-ן! (אני לא מצדיק אמירות כאלה, אני פשוט תוהה למה לטנף את אחינו מותר אבל את אויבינו אסור)
למה חנין זועבי/טיבי/זחאלקה ושות׳ יושבים בפרלמנט של ״האויב הציוני״ כלשונם ומקבלים ממני משכורת?
למה כל 120 החכ״ים יצאו לפגרת קיץ בעיצומה שלך מלחמה? אני משלם להם 33 אלף ש״ח בחודש ואני רוצה שהם יעבדו הכי קשה דווקא עכשיו!
למה לפני 40 שנה פירקנו שלוש מדינות תוך שישה ימים? והיום אנחנו מתנצלים על כל קליע שיוצא מהקנה? (כמובן שאם הוא פוגע בילדים או טועה בדרך אז השאלה פה לא רלוונטית)
למה לפני 40 שנה טסנו אלפי ק״מ עד אנטבה כדי לחלץ 105 שבויים והיום אנחנו לא מסוגלים לחלץ ילד אחד מהמרפסת האחורית שלנו?
למה עד היום לא שמעתי אף אחד קם ואומר: סליחה, טעינו באוסלו כשנתנו להם נשק. טעינו כשפינינו את גוש קטיף וחשבנו לתומנו ובטיפשותנו שיהיה פה שקט.
למה אנחנו לא מוצאים את הקו הדק בין ״הומניים״ ל״פראיירים״?... מתי הפכנו מהומניים באמת למלקקי טוסיקים של האויב מבית ומחוץ?
ואפרופו לקקנים: למה כשחבורת ״תג מחיר״ מטומטמת ריססה גרפיטי גזעני ומכוער על מסגד, מיהרה יונית לוי לפתוח אולפן מיוחד בכפר ולמחרת נעצר קטין כי ״נמצא אצלו טוש בכיס״. אבל כשאתמול ריססו בטבריה ״מוות ליהודים״ וכשבירושלים תג המחיר הערבי משתולל חודשים, גברת יונית נכנסת לקומה?
ולמה כשנשרף המסגד בטובא-זנגריה אותה יונית פתחה את מבזק החדשות בהאשמת יהודים בתג מחיר, אבל כשנתפסו המציתים (ערבים תושבי הכפר!) שוב גברת לוי בלעה את הלשון?
למה תנועת כך הוצאה מחוץ לחוק אבל ארגונים כמו בצל״ם, נשות ווטש והקרן החדשה לישראל ממשיכים לפעול מול מלחמה יעילה ותקיפה בטרור באופן מובהק וחוקי?
אני לא מחפש תשובות. למרות שאני בטוח שחלקן קיימות אצלכם, אצלי או איפשהו. אני רק מתפלל ושואל את השאלה האחרונה: למה גם כשיש תשובות שום דבר לא משתנה?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.