רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 6 באוגוסט 2014

מבזקים - מפה ומשם


יצחק יוסף הסית נגד ההליכה לכותל בתשעה באב, בדרשה השבועית שלו במוצאי שבת ביקש שלא ללכת לכותל הפחיד אנשים, ומן השמים לא יסלחו לו על כך
---------------
הרב יעקב חנון חמיו של הקדוש אברהם וואלעס הי"ד תקף את המדינה והממשלה אמש בהספד בהלוויה : "כל המלחמות שלהם זה באיסור. הם הגורמים לכל ההריגות והשפיכות דמים, לא אכפת להם מדם יהודי. הם מתגרים באומות".
 ---------------
בבתי המדרש של גור הודיעו אתמול כי לאור המצב אין לצאת לטיולים ולא לעזוב את העיר שלא לצורך.
---------------
משה נוסבאום ב'ערוץ 2': מאות בודדים בלבד הגיעו להתפלל הבוקר בכותל. כל שנה היו בבוקר אלפים רבים. חוץ מהר הבית יש שקט בכל שכונות העיר.
---------------
האירוע שהתקשורת לא רוצה שתשמעו עליו:
היום (4/8/2014) ברמלה, אשה דתיה עם שלושת ילדיה הקטנים  ניגשה לחצות את הכביש, לפני המעבר חציה נעצר רכב של נהגת ערביה שסימנה לאישה לעבור, ברגע שהאישה וילדיה היו במרכז המעבר חציה, דרסה אותם הערביה בפראות ונמלטה מהמקום. האישה נפצעה במצב קשה ומאושפזת עם ילדיה.
נא לומר פרק תהילים לרפואתה של סיגלית בת מרגלית, ולהעביר הלאה בקבוצות!
לא ניתן לתקשורת להשתיק את הטרור הערבי שמשתולל ברחובות!
---------------
היועץ המשפטי לממשלה מגיב לח"כ חנין זועבי על אי התייצבותה לחקירה: אפילו שאת ח"כ ויש לך חסינות מהותית, אין לך חסינות מחקירות משטרה.
---------------
הפסקת האש נכנסה לתוקף; צה"ל נסוג לחלוטין מרצועת עזה
29 ימים לאחר תחילת "צוק איתן" הודיע צה"ל כי יעדי המבצע הושגו ונסוג משטחי הרצועה לאחר שהודיע כי כל המנהרות הושמדו. "אם תיפתח אש - נגיב", אמר גורם צבאי בכיר. "צריך לראות אם בימים הקרובים חמאס ינסה להפתיע". עד הרגע האחרון הירי נמשך לעבר ישראל
---------------
 הפסקת חשמל בחלקים נרחבים בבני ברק כולל בית החולים מעיני הישועה.
---------------
 הרב הראשי הגר"ד לאו שליט"א בראיון מיוחד בגל'צ:  היינו בקשר הדוק עם הרבצ"ר לגבי קביעת מותם של הדר גולדין ואורון שאול, ההחלטות לצערי היו ראויות ונכונות ואנו סומכים ידינו על ההחלטה.

להמשך המבזקים כנסו כאן:



---------------
דובר כב״ה מחוז דרום: מתחילת מבצע ״צוק איתן״ ועד היום בבוקר בהכרזת הפסקת האש טיפלו שירותי כבאות מחוז דרום ב-203 אירועים עקב נפילות רקטות,כתוצאה מכך היו שריפות רכבים,פגיעה במבנים,אירועי חומ״ס,שריפות בשטחים פתוחים,שריפת יערות,
תחנות הכיבוי תוגברו בכוחות מהמרכז ועבדו במשמרות רצופות של 24/24,לוחמי האש בכל המחוז משתתפים בצער משפחות ההרוגים ומקווים שלא יהיו אבדות בנפש והשקט יחזור מהרה.
---------------
דיווח: זעם בעזה נגד חמאס! דובר חמאס סאמי אבו זוהרי הוכה בידי תושבים הזועמים על מדיניות חמאס שהביאה עליהם אסון.
מקורות פלסטינים מוסרים, כי תושבים תקפו את דובר חמאס, סאמי אבו זוהרי במוצאי שבת האחרון בסמוך לבית החולים שיפא בעזה, ממנו נורו רקטות ארוכות טווח לעבר ישראל ואשר במרתפיו הסתתרה הנהגת חמאס.
על פי הדיווח, אבו זוהרי הותקף בעת שהגיע לבית החולים שיפא לצורך עריכת ראיון עם אחד מאמצעי התקשורת. התושבים האשימו את חמאס באחריות להרג בני משפחתם והריסת בתיהם. כוחות חמושים של גדודי אל-קסאם חילצו את אבו זוהרי ועצרו את התושבים הזועמים.
אתר האינטרנט vetogate.com מוסר, כי דבר האירוע ידוע היטב לעיתונאים, אך אלה חוששים מלדווח עליו שמא יבולע להם ממנגנוני הביטחון של חמאס.
---------------
לפני כשבוע דיווחו מקורות פלסטיניים על הוצאה להורג של למעלה מ-30 פלסטינים, רובם באזור שכונת סג'עייה, בידי גדודי אל-קסאם, אשר טענו שמדובר במשתפי פעולה עם ישראל. אלון בן דוד, הכתב הצבאי של ערוץ 10 מסר, כי אנשי חמאס הוציאו להורג 20 מתושבי סג'עיה שהעזו להפגין נגד חמאס.
---------------
ערבים פצועים בעקבות סיור של שר השיכון באלקצה
המחבלים מדווחים על 5 ערבים פצועים באלקצה בעקבות סיור של שר השיכון אורי אריאל, בליווי שטורים וחיילים..
המחבלים גם התנדבו לפרסם תמונה של שר השיכון במקום...
---------------
קופה עתיקה ובה מטמון מטבעות גדול ונדיר מהמרד הגדול התגלתה בסמוך לכביש י-ם - ת''א.
---------------
הפלסטינים: במבצע "צוק איתן" בעזה נכון לרגע זה, נהרגו כ-1867 מחבלים ונפצעו כ-9563 מחבלים. כן ירבו! אמן!
---------------
החמאס ירה והערבים דיווחו: "טיל ממקור לא ידוע"
---------------
דקות לפני שנכנסה הפסקת האש לתוקף, בשעה 8:00 בבוקר, ירה ארגון החמאס מטח כבד של רקטות לעבר ערי הדרום, המרכז, השפלה ואזור יהודה.
אחד הטילים שנורו פגע פגיעה ישירה בבית בכפר בית סאחור, ממזרח לבית לחם.
כלי התקשורת הערבים דיווחו על הנפילה והפגיעה הישירה אך ציינו ברצינות תהומית כי מדובר ב"טיל ממקור לא ידוע".
כך גם כתב רשת אל אקצה של החמאס בחברון, דיווח על הנפילה והדגיש כי "רקטה שלא ידוע מה מקורה נפלה בכפר בית סאחור".
---------------
 זוהי הודעה חייבת לעשות - מייד!
אנא שתף ​​-
גוגל משיקה הצבעה לשם ישראל או פלסטין על המפה שלה ב-Google Earth. עד כה 72% הצביעו בעד ישראל. נא לשלוח אותו לכל רשימה יש לך להצביע לישראל
כל מה שאתה צריך לעשות הוא ללחוץ על הקישור הבא ולאחר מכן בחר את דגל ישראל ...
תודה על התמיכה שלך.
http://www.israel-vs-palestine.com/GB/EN/
בבקשה לשתף עם אחרים
מייד
זה פשוט לקחת שניות הצבעה בבקשה
 ---------------
צוק איתן עונה 3 הסתיים כרגע עובדים על צוק איתן עונה 4 בקרוב ממש
---------------
ניצחון לשר הפנים גדעון סער: ביהמ"ש העליון דחה אמש את בקשת 'טיב טעם' והכריע: "המרכולים יהיו סגורים בשבתות".
---------------
בקרוב! אפליקציית 🚜'צבע צהוב' להתראה על פיגועי טרקטורים ודחפורים
---------------
⭐️הכנסת השודדת
בזמן שאנחנו, האזרחים שעל גבם בנויה מדינת ישראל ניסינו להתחמק ממטחי הטילים ולהתגבר על השכול הרב, ציפינו מחברי הכנסת לספק לעם שבחר אותם תמיכה ועזרה בזמנים קשים אלו, אך הם עלו והתגלו כשועלים ערמומיים שניצלו את מצוקתנו כדי להמשיך ולקדש את אלוהי הכסף.
בזמן שהוסחה דעתנו, חברי הכנסת המנוולים העבירו חוקים ביזיוניים, מרושעים ומפלים. חוקים המנשלים אזרח מחירותו וכספו. הם ניצלו את חוסר תשומת הלב הציבורית כדי להעשיר עשירים ולהשפיל עניים.
לא פחות ולא יותר, בזמן הלחימה הגיעו ל- 105,000 מכתבים להצהרת הון כדי לבדוק האם הם מעלימים כסף. בזמן לחימה ועוד לאזרח הקטן. כמה קטן אתם שואלים?? עד כדי כך שילדה בת חמש צריכה לתת הצהרת הון.
שימו לב לחלק מהחוקים וההחלטות שהשרלטנים הללו העבירו בכנסת:
1. העלו את תשלומי החובה של הורים לבתי הספר של ילדיהם במאות שקלים.
2. מאיר שטרית העביר חוק בקריאה טרומית המאפשר לקחת דגימות גנטיות מכל תינוק שעתיד להיוולד ולהכניסם למאגר די.אן.איי גנטי.
3. תספורת של 240 מיליון שקלים לנוחי דנקנר!
4. שר השיכון אורי אריאל עוזר לגלעד שרון להכשיר חווה סולארית בלתי חוקית למרות החלטת בג"ץ לפרק את החווה.
5. הבית היהודי, יש עתיד, הליכוד וישראל ביתנו ביטלו החלטה לבניית דיור ציבורי.
6. משרד התחבורה מכין תכנית לגביית מס על נהיגה מהירה או נהיגה בכבישים מהירים!
7. ועדת הכספים מחקה לתע"ש חוב בסך שלושה מיליארד שקלים!
8. הכנסת הפילה הצעת חוק לסיוע לאזרחים שלא עובדים בזמן לחימה ומנעה סיוע של מיליוני שקלים לקיבוצים שאיחו את תושבי הדרום בזמן הלחימה.
9. רוברט אליטוב מישראל ביתנו ואיילת שקד מהבית היהודי קידמו חוק לשיווק גז טבעי שייתן מונופול בתחום רק לחברות פז ובז"ן.
10. זוכרים את אפי איתם מהמפד"ל? עכשיו הוא מנהל בחברת ג'יני שהיא חברה פרטית לניצול משאבי טבע, ומקדם החלטה שתאפשר להרוס את עמק האלה עם ניסויים בפצלי שמן ואת הטבע בגולן עם קידוחי נפט.
11. משרד התיירות מקדם על חשבון הטבע והדיור הציבורי כפר נופש בנחשולים. כדי להתדיין בוועדת הערר נגד עניין זה, הגיעו למרבה הפלא (הרי הם נעדרים מכל הישיבות במליאה) כל צמרת המשרד כולל המנוול הראשי עוזי לנדאו שהוא בוזז טבע סדרתי ופעיל טייקונים שתמך גם בהקמת תחנת כח פחמית שלישית(!!) באשקלון.
11. המפקח על הביטוח הופך להיות מנכ"ל חברת מגדל. אותו מפקח שהתעלם מפעילות לא תקינה של חברת הביטוח "מגדל שלמה אליהו" והוא החזיר לו בכך שבחר בו למנכ"ל. ניגוד עניינים כבר אמרנו??
החזירות השלטונית יוצאת מגדר הרגיל. עושקים אותנו מכל כיוון ומסיחים את דעתנו עם הבעיה הערבית. כאן חברי הכנסת דואגים רק לכיס שלהם ולג'וב ביום שאחרי המליאה. אנחנו נלחמים על מדינה שככל שעובר הזמן לצערי כבר לא שווה להילחם למענה.
קרדיט לאורלי בר-לב, בלוגרית ופעילה חברתית, ממקימי חדר המצב של המחאה החברתית.
 ---------------
משאיות צפויות לעבור לעזה במעבר כרם שלום, בהן 10 משאיות עם ציוד רפואי
---------------
במענה לפניות כתבים בעניין אי התייצבותה של ח"כ חנין זועבי לחקירת המשטרה, ובהמשך לפרסומים אודות פנייתה של ח"כ זועבי אל היועץ המשפטי לממשלה, הרינו לעדכן כי:
פניית באי כוחה של חברת הכנסת התקבלה בלשכת היועץ המשפטי לממשלה ביום 3.8.14, והיא נענתה כמקובל.
ביחס לבקשתה של ח"כ זועבי כי יועבר אליה מידע על התשתית העובדתית בטרם חקירתה, דחה היועץ המשפטי לממשלה את בקשתה. רשויות החקירה אינן מחויבות להעביר לנחקר, לרבות חבר כנסת, מידע טרם חקירתו על התשתית העובדתית לאירועים ולחשדות שעליהן תתבסס החקירה.
אין חולק על חשיבותה של זכות ההיוועצות וככל נחקר, יכולה ח"כ זועבי להיוועץ עם עורך דין. עם זאת, לאף נחקר אין זכות לקבלת "תיאור האירועים והחשדות נושא החקירה" מראש.
ביחס לחסינות המהותית העומדת לטענת ח"כ זועבי מפני החקירה עצמה, הבהיר היועץ המשפטי לממשלה כי החוק אינו מקנה לחברי כנסת חסינות מפני עצם חקירתם במשטרה.
אכן, חוק חסינות חברי הכנסת קבע במפורש הגבלות באשר לפעולות שניתן לנקוט נגד חבר כנסת, ביניהן חסינות מפני חיפוש, האזנת סתר, מעצר, וחסינות מפני דיון פלילי, ואף קבע דרכים להסרתן. החוק לא קבע חסינות מפני חקירה, ולא בכדי. חקירה נועדה לברר את העובדות, לקבל את גרסת חבר הכנסת, בין היתר גם לצורך הכרעה בשאלה אם יש מקום לקבוע כי הדברים חוסים או שאינם חוסים תחת החסינות המהותית.
העדרה של חסינות דיונית ביחס לחקירה היא שמאפשרת את בחינת החסינות המהותית, וברי לכן כי המחוקק לא קבע חסינות דיונית בפני חקירה.
יצוין כי במהלך השנים האחרונות נחקרו חברי כנסת ושרים רבים, אשר התייצבו לחקירה, בלא להציב תנאים מוקדמים.
אשר לבקשות ח"כ זועבי לקבל מידע אודות טיפול המשטרה בתלונות שהגישה, הדברים אינם תלויים זה בזה, ומכל מקום, חזקה על משטרת ישראל שתשיב לח"כ זועבי, עם סיום בחינת תלונותיה.
על ח"כ זועבי להתייצב לחקירה במועד שייקבע.
---------------
ח"כ חנין זועבי (בל"ד) הודיעה כי תתייצב לחקירה בימים הקרובים עקב המלצת המשטרה לחקור אותה בגין הסתה והעלבת עובד ציבור באירוע בבית משפט השלום בנצרת.
באי כוחה של זועבי הבהירו כי היא מעולם לא טענה שהיא מסרבת להתייצב. מוקדם יותר הודיע היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין כי חברת הכנסת מחויבת להתייצב לחקירה במועד שנקבע לה.
 ---------------
חבר בוועד המרכזי של תנועת הפת"ח: אנחנו מבקשים לפתוח בדיאלוג לאומי מקיף שבמהלכו נכריז על מדינה פלסטינית מאוחדת לאחר סיום התוקפנות על רצועת עזה.
---------------
ט' באב: ח"כ אלי ישי וח"כ הרב ניסים זאב ניחמו במהלך היום
את משפתו של סמל ראשון ליאל גדעוני ז"ל.
את משפחתו של סר"ן לירן אדרי ז"ל בנתניה, את משפחתו של סג"ן הדר גולדמן ז"ל בכפר סבא, את משפחתו של סר"ן עמרי טל ז"ל ביהוד ואת משפחתו של רס"ל דניאל מרש ז"ל.
---------------
דוברות איחוד הצלה: אדם נמצא ללא רוח חיים במתחם בית העלמין בישוב מירון, חובשים מתנדבים של איחוד הצלה מסניף גליל שבמקום מדווחים כי נקבע מותו בזירה, צוותי זק"א ומשטרה בדרכם למקום. נסיבות האירוע ייבדקו ע"י המשטרה.
נחמן פרקש זו אגדה מהלכת הרוצח הראשון בישראל מקום המדינה, רצח קופאי קולנוע ברח הכי הרבה פעמים מהכלא
וכו' וכו' היה חי במערות בגליל כבר 20 השנים האחרונות. בנו גם חי במערות "אלוף הבריחות" ורוצח המהנדס: נחמן פרקש ורפאל בליץ
נחמן פרקש נחשב במשך שנים ל"אלוף הבריחות", זאת בשל ארבע מקרים שבהם הצליח להימלט ממשמורת של שירות בתי הסוהר. ב-1957 הוא נשפט למאסר עולם בגין רצח. בשנת 1961, בשעת הקרנת הסרט "באבט יוצאת למלחמה" בכיכובה של בריז'יט ברדו בכלא רמלה, ניצלו פרקש וחברו, רפאל בליץ (שנשפט למאסר עולם בגין רצח המהנדס פידיה פיאטלי ב-1957) את ההזדמנות ונמלטו.
באותו לילה הוצבו מחסומים לכל אורכה של המדינה וכוחות גדולים חיפשו אחרי השניים. פרקש נתפס מספר שעות לאחר מכן בתל-אביב כשהוא פצוע. בחקירתו סיפר כי הוא ובליץ גנבו אופנוע בחולון והתהפכו במהלך הנסיעה.
מספר חודשים לאחר מכן, זיהו את בליץ ילדי כיתה ד' בבית הספר של קיבוץ יגור לאחר שנכנס כדי לישון באחד החדרים. בהמשך הגיע בליץ עד לסוריה לאחר שחצה את הגבול מבלי להיתפס. מספר ימים לאחר מכן החזירו הסורים את רוצח המהנדס לשטח ישראל. הוא עורר את חשדם של אזרחים שעברו במקום, וכשביקשו ממנו לעצור, ניסה לברוח - אך הם דלקו אחריו, תפסו אותו והסגירו אותו למשטרת טבריה.
מיד לאחר בריחת שני האסירים מכלא רמלה מינה נציב שירות בתי הסוהר ועדה שתבחן את נסיבות הבריחה. באתר של משטרת ישראל מפורטים ממצאי דו"ח הבדיקה שקבעו כי "בשעת הבריחה עצמה, נטש את משמרתו אחד הסמלים שהיה צריך להיות בתפקיד - וצפה בסרט. זקיף אחר נטש את מקומו והלך לשתות מים וזקיף נוסף, שהיה מוצב על מגדל, לא הצליח לשמור היטב על השטח, משום שמשאית שנעצרה על ידי שוטר תנועה הסתירה לו את שדה הראייה. דעתו של סמל אחר, שמחובתו היה להחזיק את בליץ תחת פיקוח מתמיד, הייתה גם היא מוסחת בעת הבדיקה".
עוד קבעה הוועדה כי בית הסוהר ברמלה, שבו מוחזקים עשרות פושעים מסוכנים לציבור, איננו מתאים לייעודו ויש לזרז את סגירת הכביש שליד בית הסוהר ולהגביר את התאורה מסביב למבנה. פרקש, כאמור, המשיך לברוח מבתי הסוהר ובעשור שלאחר מכן ברח שלוש פעמים נוספות: ב-1963 הוא נמלט מכלא יפו ועבר למצרים, שם "בילה" 18 חודשים בכלא המצרי עד שהוחזר לשטח ישראל דרך עזה. כשחצה את הגבול זוהה על ידי ארבעה חברי קיבוץ נחל עוז שלקחו אותו למשטרת שדרות ומשם נשלח חזרה לכלא.
בכל פעם שהיה בורח היה פרקש נעלם בהרים. ב-1973 הוא ניסר את סורגי תאו בתחנת המשטרה בצפת לאחר שנגזר עליו עונש בן חצי שנת מאסר. ימים ספורים לאחר ההימלטות, הוא נצפה בקיבוץ אמירים, וכשהגיעו לשם כוחות המשטרה הוא כבר נעלם. הדיווחים היו כי ברח כשהוא מחופש לשוטר משמר הגבול וכן לערבי עם כאפייה.
גם לאחר שחרורו הרשמי מהכלא הוא נותר "במנוסה". הוא לא מצא מקום מגורים קבוע, ובשנים לאחר מכן הגיעו פעם אחר פעם דיווחים שונים על הימצאותו במערות ובוואדיות בצפון. לאחרונה נצפה באזור צפת כשהוא מחפש קורת גג.
---------------
מירון: מדובר בנחמן פרקש, עבריין מפורסם שכונה "אלוף הבריחות". התגורר שנים בפתח המערה ונמצא בתוך שלולית דם.
 ---------------
סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס איסמעיל הנייה פרסם הודעה, שבה נאמר: "ההרס הרב מצריך אחריות רבה מצד הממשלה וההתנגדות לשיקום של כל מה שהאויב הרס. אנו נהיה נאמנים לאנשינו שנפגעו בתוקפנות האכזרית".
---------------
 עוד אמר הנייה: "דמם של ההרוגים והפצועים שנשפך הוא באחריות ההנהגה, שלא תפקיר אותם".
---------------
סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס איסמעיל הנייה פרסם הודעה, שבה נאמר: "הניצחון הצבאי של ההתנגדות והעמידה האיתנה האגדית של העם שלנו יובילו אותנו להסרת המצור מרצועת עזה".
---------------
בהודעה אמר הנייה כי "המשלחת בקהיר עומדת בדרישות של חמאס. שיתפנו פעולה עם כל המהלכים המדיניים. מה שהאויב לא הצליח להשיג בזירת הקרב בשטח, הוא לא יצליח להשיג בזירת הקרב המדינית".
---------------
ארליך - מבחן קצר בהיסטוריה: מישהו זוכר שפעם-פעם, לפני מלחמת עזה, היה כאן איש ססגוני בשם דני דנון שכיהן כסגן שר הביטחון?
האישים שיוכרו כנפגעי פעולות איבה: דנון דני הודח ממשרתו, ליברמן אביגדור השתטה כאחרון הילדים, לפיד יאיר (הבייבי שלו, חוק מע"מ 0, הולך לפח).
---------------
סקר ערוץ 2: 63% מרוצים מנתניהו. 44% סבורים שלא ניצחנו.
---------------
ביזנייעס: בשעה זו הגיעו רבים אדמורי"ם ורבנים ואישי ציבור למעמד קידוש לבנה ברחבת הכותל המערבי שריד בית מקדשינו. במקום נמצא כעת האדמו"ר מלעלוב שליט"א.
---------------
הרשויות הפדרליות בארה"ב הגיעו למסקנה שישנו מדליף נוסף מעבר לסוכן ה-NSA לשעבר אדוארד סנואודן שהדליף מסמכים רגישים. כך מסרו גורמים אמריקנים לרשת CNN.
---------------
 ההוכחה לקיומו של מדליף נוסף באה בדמות כתבה שפורסמה באתר של העיתונאי גלן גרינוולד, שהיה הראשון שחשף את מעשי סנואודן, ובה פורסמו מסמכים מאוגוסט 2013 לאחר שסנואודן נמלט לרוסיה. בחודש שעבר רמז גרינוולד כי יש מדליף נוסף חוץ מסנואודן.
---------------
מרן האדמו"ר מדעעש שליט"א כעת בעריכת השלחן הטהור לרגל הילולת זקינו הרה"ק בעל השארית יוסף מדעעש זי"ע
---------------
בטיימס סקוור בניו יורק, אוטובוס דו קומתיים של תיירים בתאונה ,המון פצועים
---------------
עמית סגל - מנתוני דוצ: הודות לכיפת ברזל שלנו וכושר הייצור שלהם, יותר רקטות (119) נפלו בתוך רצועת עזה מאשר נפלו בשטח בנוי (116) בישראל.
---------------
בקיצור: עזה ספגה יותר פגיעות של גראדים וקסאמים מכל ערי ישראל גם יחד.
---------------
ראשוני - האדמו״ר מסטרופקוב הותקף אמש באוסטרליה
---------------
עדכון למציאת הגופה במירון. - בהמשך למקרה המוות בבית העלמין במירון, גם לאחר בדיקת גורמי הזיהוי הפלילי לא ניתן לקבוע האם המוות נגרם כתוצאה מאירוע פלילי, הגופה תשלח לנתיחה במכון לרפואה משפטית. משטרת צפת תמשיך בחקירת נסיבות האירוע, טרם אותרו קרובי משפחה.
---------------
ישיבת הקבינט הסתיימה לפני זמן קצר לאחר חמש שעות וחצי של דיונים שנגעו בעיקר לעדכונים על השלמת משימות, פריסת הכוחות והמשך המגעים עם מצרים.
---------------
דיווח מקהיר: הפסקת האש נראית רחוקה מסיום.
בכיר חמאס, עיזאת אל רישק , שנמצא בקהיר: אנחנו דבקים בכל הדרישות שהעברנו לצד המצרי.
גורם מדיני בכיר: "חבל שהתקשורת כבר מסכמת, על פי מה שאנחנו מבינים מהמתרחש בקהיר סביר להניח שאנחנו מתרחקים מהפסקת אש"
בניגוד למגמה במהלך היום מתגברים הסיכויים כי הלחימה תחודש בימים הקרובים.
---------------
בתוכנית המעגל הסגור הערב תקף רזי ברקאי את החרדים על כך ש"לא ראינו שיצאו הלוויות מבני ברק"...
---------------
נוכחות גדולה של כוחות צהל במחנה הפליטים עאידה בבית לחם.
כמו"כ עימותים בין פלסטינים לחיילי צהל במקום.
דיווחי צב"מ
---------------
'הזדהות עם עזה', היום בוינה בירת אוסטריה.
---------------
פיצוצים בקהיר בעניין הפסקת האש
צעקות וקללות בשולחן המשא ומתן
קמו מהשולחן לפני כחצי שעה
ועד עכשיו מנסים שוב לגשר בין הצדדים
---------------
יעקב ריבלין מבקהילה בטוויטר: ‏איך אתה מסביר את הכשל הלוגי. הרוב חושבים שביבי התנהל נכון. הרוב חושבים שלא נצחנו במלחמה .זה אומר שהצבור מבין שבמצב הנתון לא להפסיד זה הישג?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.