רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 17 באוגוסט 2014

בואו להפגנה

מאת בנצי גופשטיין

במהלך השבת  התקבצו  אנשים סביב הבית של מורל הבחורה  היהודיה שגרה ביפו ברחוב רובנשטיין  שמתחתנת מחר אם מחמוד הבחור הערבי בשמש אדומה. בראשון לציון. .בנסיון לשכנע אותה לעזוב את הכל ולחזור בא .אביה שהגיע למקום קרא להגיע מחר להפגנה לפני שהוא מאבד את הילדה וקורע את החולצה ויושב שבעה עליה
[: שבוע טוב יהודים טובים. מחר כולנו באים למחות מול החתונה של מורל ומחמוד באולמי השמש האדומה רחוב אלטלנה 1 ראשון לציון. לצערינו לא נצליח לבטל את החתונה אבל אנחנו באים למחות על הנבלה  וכדי לגרום לבנות אחרות שחושבות על זה לחשוב פעמיים. אין לי ספק שזה יציל בנות אחרות! לתושבי ירושלים יש הסעות בשעה 18:00 מבניני האומה. מי שיכול להגיע מ שעה 16:00  לרחבה ליד הדואר מול תחנה מרכזית בירושלים לעזרה בארגון ההפגנה. אני מאוד מבקש שתגיעו מחר להפגנה  שנראה לעם ישראל שאנחנו לא לבד.
אנא שתפו את זה בכל דרך. כי סגרו לי וללהבה את הפייסבוק. באהבת ישראל

תגובה 1:

  1. אדוני הנשיא.

    קראתי את תגובתך הכופרית, אודות נישואיהם של אחותי היהודייה עם אותו ערבי המסריח, זעתי וחלתי.

    עם כל הכבוד אליך ויש הרבה כבוד, פתיחות ואחדות המצופים ממך כנשיא יהודי (?) למדינה היהודית האחת והיחידה על פני התבל כולו, לא יכולים לבוא על חשבון הזהות היהודית של המדינה ששמה אותך אדון לה.

    זה רע, זה מר, זה נמהר, זה איום וזה נורא. נורא מאוד אפילו! מבהיל, מבחיל, מרעיד, מרתיח ומתמיה, איך לברזליזם וממלכתיות מכסים על הכחדת העם ששמך לנשיא עליו. כן, לא פחות, התבוללות - היא הכחדת העם הזה!

    איך קרה אדוני הנשיא, שראיתי בך - כמו רבים אחרים - יהודי ירושלמי ציוני ונלהב, אבל יהודי טוב הרואה את טובת עמו בראש ובראשונה. איך טחו עיניך מראות שתחת מעטה הדמוקרטיה אותה הנחת עטרה לראשך - מבצעים כאן, לנגד עיניך, רצח עם נוסף?!

    אם נדמה בעיניך, כי נבחרת כדי לערוך חופות בין יהודים לערבים בשם הדמוקרטיה, אני יבחר לקדש את החיים היהודיים שלי על פני קידושין עם אסורי ופסולי החיתון שלך. פשוט אתפלל בכל כוחי שכהונתך הרמה תגיע לסיומה עוד טרם תבשיל. כי מי יודע, בקצב הזה, הבשלתה - אולי חלילה - תהיה זו שריפת זהותנו היהודית. ניתוץ אמונתנו. ביזיון עמנו.

    זו שבירת הלוחות לעיני העמים, המביטים בנאורות הממארת ששוטפת את העם הזה, וקושרים משוואה אחת בין "צבא מוסרי והומניטארי" המאבד את חייליו היהודים לטובת "אזרחים חפים מפשע" המחפים על מחבלים ארורים, לעם שנשיאו מבקש לכבד את רצון אויביו להשמידו, בשם הדמוקרטיה.

    חדל לך, חדל קשקשת. אל נא לך, נשיאנו הנכבד והאהוב, לטעות באויבינו המרים כי ייכבדונו על תגובתך זו. הם אכן ילבינו שיניהם נוכח דברי הפיוס שלך, לא משום שהם רואים בהם דברי פיוס וקירוב ללבות בין עמים, כי אם משום שהרמת להם עוד כדור להנחתה. וכחובב ספורט אתה יודע - זו הטעות הכי נוראית ששחקן יכול לעשות. איזה חוצפן אתה, תגיד לי אתה בכלל לא מפחד מאלוקים?????????????

    וכל הזמן הנר דולק עוד אפשר לתקן אדוני. ומי יודע, אולי נוכחותך בהפגנה היום, מלבד הגדולה שבהודאה בשגגה, היא פשוט תחזיר אותך למקומך הטבעי שברחת ממנו - לעמוד בראש העם הזה.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.