רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 29 באוגוסט 2014

הדיין השודד אברהם ברוך רוזנברג בנה מחדש את ביתו וכאשר בניו נשאלו מהיכן לאבא שלכם כל כך הרבה כסף אמרו מהדין תורה של באבוב

שתקנו הרבה זמן למרות ששמענו וידענו דברים משמרי שיער במה שקורה בדין תורה של באבוב, קיווינו כי בסופו של דבר התבונה תגבר וגם אם ירחיקו אבל לא עד כדי כך, ישמרו על פרופורציות ולא יזיקו לתדמית של בתי הדין בישראל, אבל קרה ההיפך, וטעות עשינו ששתקנו בכל השנים, היינו צריכים לכתוב ולהכות יום יום מפני שזה היה מעמיד את הדיינים השודדים על מקומם והיו חייבים להתמודד עם דעת הקהל והציבור ובעיקר עם ההלכה

היה זה לפני חדשים, בניו של הדיין השודד אברהם ברוך רוזנברג בנה מחדש את ביתו והשקיע מאות אלפי דולרים בבניה מחדש, ובניו נשאלו מהיכן יש לאבא שלך כסף הלא הוא בסך הכל דיין ואין לו עסקים או ענינים אחרים מהיכן שיעשה כסף, והם אמרו כי הדין תורה של באבוב הכניס לאבא שלנו הרבה כסף שיספיקו לבניה מחדש של הבית

עכשיו אתם מבינים מדוע הוא סחב כל כך הרבה שנים ומדוע הוא רוצה עוד חמש שנים לשבת בדין תורה הזה להוציא מאות אלפי דולרים

3 תגובות:

  1. "בכת לב טהור, אחד הלילות ראיתי איך נותנים מלקות לילד בן שבע. הורידו לו את הבגדים, השאירו אותו בתחתונים בלבד, השכיבו אותו וקשרו לו את הידיים והרגליים. 39 מלקות רצח נתנו לו בלי שום רחמנות, והילד צורח בוכה כמעט שהוא מת. ראיתי את זה בעיניים שלי. ארז-השטן! ואשתו נכחו שם בשעת ההלקאה" בשמחה גדולה! חייב לצעוק לעולם!!! הצלת נפשות ממש!! הפושע הגדול- ארז שלמה אלברנז מנהיג הכת, מרשה לעצמו להחזיק עורכי דין בשווי של +$1000 דולר לשעה שיצדיקו את מעשיו ויכסו אחר פשעיו, הוא משחד כל מי שרק אפשר.

    יש לציין כי מדובר במכה קשה עבור חברי הכת המסריחים המנוולים, הקיצונים "לב [לא] טהור" אשר גורשה ב"ה כבר ממספר מדינות ואזורים בעולם. רק לפני כמה ימים דווח כי רוב חברי הכת עזבו את מקום מגוריהם בקנדה ועברו לגוואטמאלה בכדי להמנע מהאשמות ודיונים משפטיים של ניצול מיני.

    אנשי רשויות הרווחה במונטריאול העידו על כך שהילדים הוכו פיזית, חיו בהיגיינה נמוכה, הוכרחו לקחת כדורים שונים ללא מרשם, חתונה בגיל צעיר והפרה של החוק המקומי המכריח ילדים ללמוד את חומרי הלימוד המקומיים, דבר שלא יישמו.

    אלה יהודים? סתם כת מטורללת שמביישת את כל מה שיהודי, רשעים!!! בכלל לא מדובר בחרדים! יהודים? אלה יהודים? הצחקתם אותי, סתם כת מטורללת שמביישת את כל מה שיהודי, הם האנטישמים הכי גדולים. לא פלא שהם לא מחפשים מפלט בישראל.

    מדובר בכת סרוחה לב [לא] טהור שמשתמשת בדת בקטע ציני לעבירות מין נוראיות. הכת הזאת חיבת להתפרק, לפחות תקראו להם בשם האמיתי שלהם, הם כת קיצוניות פנאטית מגעילה. הם לא יהודים הם חולים. אמורים להיות בכלא לכל ימיהם על מה שהם מעוללים.

    מדובר בכת קיצונית שמתעללת בילדים, כת מטורפת שמתעללת בילדים ובנשים, הם ברחו מהחוק בקנדה מכיון שעמדו להוציא את כל הילדים למשפחות אומנות, הבריחו את הילדים האומללים לגאוטמלה וככה ברחו מהחוק בקנדה, שלמה [ארז] הלברנץ המממז הזה הגורו שלהם - ראש הכת "דאעא"ש" צריך לשבת בכלא כל החיים, הוא כבר ישב בעבר על חטיפת ילד.

    זה לא אפ' דומה לחרדים זה כת שעוברים שם על הדברים הכי חמורים ביהדות האדמור-ארז-אלברנז זה אדם-בהמה-סרוחה כרזמתי זול בלבוש חרדי שמכה ומתעולל בילדים ונשים ועוד דברים גרועים שאני לא רוצה לכתוב ושכל אחד יבין לבד! (מוצץ את דמם ועוד...)אין שמה גיטין על פי ההלכה "אלא האדמור" מחליט היום את פה, ומחר את שם, קהילה של מפגרים!!!! סליחה כת לא חרדים!!!! הם ברחו מקנדה כי בית משפט החליט להוציא הרבה מהילדים מהמשפחות שלהם וברוך השם שהם עזבו קנדה, לאשפז ארז הלברנז מיד, הוא רשע מרושע, פושע כופר בשם ובתורתו רוצח בהמה שפלה.

    המסכנים שהגיעו לכת 'לב [לא] טהור' של שלמה ארז הלברנץ י"ימוש וזכרו, לאורך עשרים השנים האחרונות, חשבו שהם עומדים לחוות קדושה שאין דוגמתה. בפועל המתינו להם מלקות אכזריות, ניתוק מההורים, נישואין בכפייה, גירושין בכפייה, שטיפת מוח, הדחה לעדות שקר ואיומים ברצח. גם באגפים הקיצוניים של הציבור החרדי כבר מבינים, גם אם באיחור, שאת הטירוף הזה צריך לעצור תיכף ומיד.

    "באחד הלילות ראיתי איך נותנים מלקות לילד בן שבע. הורידו לו את הבגדים, השאירו אותו בתחתונים בלבד, השכיבו אותו וקשרו לו את הידיים והרגליים. 39 מלקות רצח נתנו לו בלי שום רחמנות, והילד צורח בוכה כמעט שהוא מת. ראיתי את זה בעיניים שלי. ארז ואשתו נכחו שם בשעת ההלקאה" בשמחה גדולה!

    השבמחק
  2. עלוב... כבר חודש אתה מפמפם לנו 'עוד מעט נביא פרטים מסמרי שיער על השוחד' וכל מה שיש לך להגיד זה שהוא עשה שיפוץ בבית מהמשכורת שהוא קיבל מהבית דין...
    אפילו לא קנה בית, רק עשה שיפוץ...
    ברוך השם שאלו הם הדיינים שלנו ובושה וחרפה שיש "אדמורי"ם" שמתנהגים ככה.

    השבמחק
  3. שאולזון מחכים שתביא פרטים על השוחד שכתבת פה לפני שבוע, שכל הדיינים לקחו שוחד כדי שיכריעו הדין לטובת באבוב.
    כרגע הדיין מוחזק בישרותו אם יש לך משהו נגדו תציג אבל אל תלכלך בלי סיבה

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.