רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 12 באוגוסט 2014

מבזקים - מפה ומשם


אמש אירס ראש ישיבת שערי תורה החסידית הרה"ג ר' יחזקאל מאירזאהן שליט"א את בתו עב"ג הבה"ח פינחס מנחם פלד ממופלגי הבחורים בישיבת שערי תורה.
---------------
אמש התקיים מעמד מיוחד של פדיון פטר חמור בראשות מרן הגר"ח קניבסקי שליט"א בהשתתפות למעלה מרבבת אנשים, אנשי המחלוקת מהפלס ניסו בדרכם הקבועה לבזות את גדולי ישראל והסבירו מדוע אסור להשתתף במעמד פדיון פטר חמור (כזכור לפני מספר שנים נערך בחצר ביתו של מרן הגרי"ש אלישיב זצ"ל מעמד דומה, אבל אנשי הפלס מלעיזים גם על החיים וגם על המתים)
---------------
קו הטרדות של אברהם טריגר ושותפיו ממשיכים להטריד ראשי ישיבות, רבנים עסקנים, מנהלי מוסדות וראשי המשק, ביממה האחרונה ספגו ראשי ומנהלי מוסד ידוע במודיעין עילית כשכל חטאם שמצייתים לגדולי הדור ולא נכנעים לאני המחלוקת והטרור מהפלס (המוסד הזה מצטרף לעשרות מוסדות וכוללים שראשיהם קיבלו הטרדות בלתי פוסקות, אישיות להם ולבני משפחתם על ידי אנשי המחלוקת והטרור לבית הפלס
---------------
ניסיון החדרת המחלוקת של אנשי הפלס מתקיים גם בעיצומם של ימי בין הזמנים, כאשר אנשי הטרור שלהם מנסים להפוך את היכלי ישיבות בין הזמנים למוקדי ויכוח על הנעשה בהיכלי הישיבות, פשקוילים וחוברות מלאים שטנה ומחלוקת מופצים על ידי אנשי הפלס בישיבות בין הזמנים, הציבור עומד על המשמר ומוקיע את התופעה הרקובה
---------------
השר נפתלי בנט הודיע כי בכוונתו למנות את נציגיו בבחירות לרבנות ירושלים עד הראשון לספטמבר, יהדות התורה בתגובה הגישה ערעור ע"מ לעצור את המינויים.///-/// מאות בני אדם השתתפו במסע ההלויה של הרב יוסף ריקסין שנרצח בשבת בבוקר במיאמי ביץ, בקהילה היהודית מציעים 50.000 דולר למי שיביא מידע אמין שיסייע בלכידת הרוצחים.///-/// חודשה ההפגנה נגד חילולי הקברים ברח' שבטי ישראל בי-ם, המשטרה עצרה בדק' האחרונות מפגין
---------------
ערבייה תושבת השטחים נעצרה במחסומים לאחר שהתחזה לאשה דתייה ובפגז' רכבה נמצאו 4 פלסטינים, כוחות הביטחון עצרו את האשה, טרם הוברר מה תיכננו בדיוק לעשות.
 ---------------
הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף פסק כי בחור דתי שרוצה ללמוד בישיבה חרדית ואילו הוריו רוצים שילמד בישיבה תיכונית - אל לבחור לשמוע בקולם ואין בזה 'כיבוד אב ואם'.
 ---------------
מועצת עיריית תל אביב אישרה ברוב קולות את ההצעה לתיקון חוק העזר העירוני המאפשרת מתן היתרים ל-165 עסקים לפעול בשבת. הנציגים החרדים שהבטיחו לפרוש במידה ותתקבל כזו החלטה עדיין לא עושים זאת. ל"כיכר השבת" הם אומרים: "מועצות גדולי התורה יכריעו מתי נפרוש

להמשך המבזקים כנסו כאן



---------------
בחדרי חרדים: הקדוש אברהם וואלעס הי"ד, שנרצח בפיגוע הטרקטור בירושלים בערב תשעה באב, סייע לגאב"ד בקיום 'ראשית הגז' לפני חודש וחצי • עם סיום ה'שבעה', סגר הגרי"ט ווייס מעגל, ערך מעמד 'ראשית הגז' עם ילדיו של המנוח ונשא דברים לזכרו • הערב תתקיים עצרת מספד שתשולב במחאה על חילול קברים.
 ---------------
נחשפה רשת חרדית להברחת סמים: חברי הרשת נהגו להשתמש במילות קוד תורניות ביניהם • המנהיג: ישראל גריזולט מצרפת • הרשת פעלה לאיתור ישראלים הנוסעים לאומן שתמורת כרטיסי טיסה ומימון טיול מפנק, נדרשו להעביר סמים בין מדינות.
 ---------------
מטוסים של חיל האוויר האמריקני תקפו כמה רכבים של דעאש שהיו בדרכם לתקוף את הכוחות הכורדים בארביל,  ארה"ב החלה לתקוף מטרות של דעאש בצפון עיראק לפני שלושה ימים בנסיון למנוע מהם לכבוש את חבל
---------------
ח"כ  יעקב אשר בקול חי: "נתניהו נגד חוק מע"מ אפס אבל הוא פוחד מלפיד. החמאס רואה את חולשתו ומתנהג בהתאם. אם נתניהו מפחד מלפיד איך הוא לא יפחד מאבו מרזוק?".///-/// רשת אל ג'אזירה דיווחה כי חמאס הציע לישראל  מידע על גורלם של החיילים הדר גולדין ו אורון שאול , תמורת חשיפת שמות משתפי הפעולה הפלסטינים עימה.
 ---------------
כעת בקעמפ של ישיבת ׳חזון נחום׳ מתקיים פאנל בנושא חוק הגיוס עם ח״כ פרוש וח״כ גפני
 ---------------
עיתון הארץ הגישו תלונה במשטרה על זיוף הכותרת הראשית באתר האינטרנט שלהם ביום פיגוע הדריסה בירושלים והפצת צילום מסך מזויף, לטענת 'הארץ' הדבר גרם לה נזק רב.
 ---------------
העונש של פורץ הגדר: חרם ב'מיר' ובהכשרים, אתר בחדרי חרדים מדווח: בעל קיוסק שסירב למלא את בקשתו של ראש ישיבת מיר - נענש פעמיים, וחנות שפתח נותרה ללא הכשר מהודר וללא קונים.
 ---------------
בחדרי חרדים: רכבת נוסעים התנגשה בואן סמוך לעיירת הנופש אנגלברג בשוויץ - שלושה נוסעים נהרגו וחמישה נפצעו קשה • על פי דיווחים ראשוניים מדובר בתיירים מישראל
---------------
חצות בנייעס החרדי.

איש ירושלים הרב ישראל גליס בראיון סוער:יושבים בחורי ישיבות מול חברי הכנסת בפנאלים ומצטטים מה אמרו בגלצ או כתבו בידיעות זה חילול ה'!למה הם צריכים את זה?גפני מגיע כדי להצדיק את העובדה כי יותר מעשרים שנה שהוא לא מוחלף.ומה היו עושים בני הישיבות לפני עשרות שנים?על תופעת הרשמים בישיבות:הם סוחרים בילדים שלנו מה שמענין אותם זה כסף.

הרב גבריאל חוברה בראיון מטבריה: "יצאנו למאבק נגד מלון גלי כנרת שהציב פסל של בן גוריון בכניסה למלון" ומסביר מה היה קורה אם היה מדובר בפסל בדמותו של אריה דרעי.

פאנל בהנחיית אבי סגל בהשתתפות שמואל מנכ"ל דוסים הרב מרדכי קופר ראש כולל בקריית אתא ואיציק דדו התפילה על החיילים הזדהות או חובה מוסרית! ומה דעת גדולי ישראל בעניין.

שוב נלכדה חוליית מבריחי סמים חרדית, אלי שלזינגר כתב הפלילים של בחדרי חרדים מספר בראיון כיצד נתפסה החוליה, מה היו מילות הקוד בהם השתמשו העצורים ומסביר כיצד להזהר מאנשים שמפילים ברשת חרדים צעירים.

האמן אלימלך כהן בראיון על שירו החדש-הכל לטובה. מתי הוא חיבר אותו? ואיך הוא התחיל עם המוזיקה? ומה הוא מתכנן לעתיד?

טקס הנחת אבן פינה מרגשת באלעד, שמוליק רוזמן חסיד ערלוי מספר מדוע האדמו"ר מערלוי התרגש כל כך הערב.

הפרק השני של התוכנית אללה אסלאם בהגשת צבי יחזקאלי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.