רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 15 באוגוסט 2014

מכתבים קצרצרים


רוסי מותר ערבי אסור?
הבנתי את המאבק של להבה נגד העסקת עובדים ערבים מפני שככה הם מכירים בנות יהודיות וחוטפים אותם משדלים אותן בכל מיני סיפורים והבטחות ואלו בורחות מן הבית ומתחתנות עם הערבים, זו בעיה שצריך להלחם בה. אבל על עצם חתונת ערבי עם יהודיה מדוע דוקא ערבי לא טוב האם רוסי כן טוב? למה מפגינים בחתונה כזו ולא מפגינים בכל כך הרבה חתונות של רוסים עם יהודיות - ההתבוללות בעיה אבל מדוע שהיא תיהפך לגזענית?

מדוע הרבי מבעלזא משתדך עם מי שאינם מחסידיו?
ראשית מזל טוב על השידוך בבעלזא יתן ה' ויזכו להקים בית נאמן בישראל. מה שמטריד אותי זה השידוך השלישי ובכולם הרבי משתדך עם מי שאינם מחסידיו. השידוך הראשון לא היה סוד שהמחותן לא היה מן הרצים לבעלזא בסך הכל פעם בחייו היה בימים הנוראים בבעלזא, השידוך השני הרבי לא נתן את היד לסבא שהיה מראשי מתנגדיו ואילו המחותן הוא בכלל מקמרנא, ועכשיו השלישי גם מי שאינו מחסידיו הגדולים שנים לא בא אליו, הוא העדיף את גור על פניו, ואף אומרים היה חסיד גדול של הפני מנחם

דמי שדכנות
שאלתי כמה אנשים מי הוא השדכן, ואף אחד לא ידע לומר לי, על פי הרשימות שלכם על השידוכים בבית בעלזא ובמיוחד על זו האחרונה אולי לכם מגיע דמי שדכנות, אומרים שבגלל הפרסום אצלכם זרזו וגמרו מהר את הענין

בבין הזמנים נחים או מתעייפים?
מבין אני שהסיבה מדוע לא מסכימים ראשי הישיבות לבטל את 'בין הזמנים' הוא מפני שהבחורים צריכים לאגור כח, לנוח, לאכול יותר טוב, ואף לישון יותר שעות ככה להגיע לאלול כשהם עם הרבה כח, אבל ממה שקורה למעשה בחדשי החופש הבחורים עסוקים מאוד יש מי שעובדים ויש מי שמטיילים וזה מעייף מאוד. אני מבין פה ושם קצת להתאוורר זה טוב, אבל האם באמת הבחורים בבין הזמנים שומרים על כושר משמינים קצת או מתעמלים אוכלים יותר טוב, או שמא מסתובבים ברחובות ובריכוזים הגדולים, ואם נאמר כי חלק לפחות יושב בבית המדרש ולומד אם כן מדוע שלא ילמדו בישיבה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.