רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 13 באוגוסט 2014

מבזקים - מפה ומשם


הלם בביתר: דוד גוטליב עוזרו של מנחם זיידה, תקף הבוקר באלימות את מ"מ רה"ע יצחק רביץ. המשטרה הוזעקה ועצרה את התוקף לחקירה.
----------------
ברכת יצחק-אור יהודה: הרמי"ם הגאון רבי מרדכי בונים זילברברג והגאון רבי ישראל סוקל עוזבים את ישיבת ברכת יצחק-אור יהודה  לאחר שבמשך כמה שנים לא קיבלו משכורות הגרמ"ב זילברברג יכהן החל מזמן אלול הקרוב ר"מ שיעור ב בישיבת אוצרות התורה. והגר"י סוקל יכהן כאחד כר"מ בישיבת בית מדרש עליון.
----------------
הדרשן המטורף משה קפלן האיש שאנשי חזון איש 5 השתמשו בו כדי לנגח את הגר”ש אוירבך בחורף האחרון - ממשיך בטירוף ההזוי שלו ופותח פה הפעם בהפתעה על הגר”ח קניבסקי שליט”א!
מתברר שהאיש פשוט לא יודע לשמור על פרופורציות וכפי שפער פיו נגד הגר”ש, עכשיו בחר להתלוצץ מהגר”ח קניבסקי בהקלטה שנחשפה הערב בקו הנייעס סקופים נשמע הדרשן אומר "ברבי חיים נכנס דיבוק הוא אומר על אנשים 'לך לעזאזל' כמו מוכר אביטיחים צריך לומר משנה הבריות"
מכאן מוכח שאותו מטורף מדבר נגד כולם ללא הבחנה!
 ----------------
שר הפנים גדעון סער הנחה את רשות האוכלוסין וההגירה כי חוק השבות יעניק מעתה אזרחות ישראלית גם לבני זוג הומוסקסואלים ולסביות של יהודים שיעלו ארצה יחדיו. ההחלטה נשענת על חוק השבות ונוגעת למי שאינם אזרחי ישראל כיום. לפי ההחלטה, לראשונה יוכלו בני זוג מאותו המין שנישאו בחו"ל על פי חוק ליהודי המבקש לעלות לישראל, לעלות עמו מתוקף נישואיהם, גם אם אינם יהודים.
 ----------------
הלם מהחלטת שר הפנים סער לאפשר ליהודים בני זוג חד-מיניים לעלות לארץ ולקבל אזרחות. ח"כ פרוש: "החלטה אומללה זו תפעל כבמורנג נגד רצון סער המבקש להשיב בנים לגבולם, רבים ימאסו כעת במדינה והתרחקו מאר"י".
 ----------------
אשדוד: ישיבת דחופה והלם כבד נוכח הרס השבת בפתיחת חניות , פניה  למנכל העיריה ולראש העיר שימרו על הסטטוס קוו שהובטח לנו  עם פתיחת חנות מנאיה במרכז כלניות בשבת   הכעס שאין תשובה !
 ----------------
עוד לא עבר שלוש שעות מפטירת הנער החרדי מאלעד וכבר פירסם סגן השר לאזרחים ותיקים אורי אורבך :זה שהצבור החרדי לא נקף אצבע למען המבצע צוק איתן אני לא אתייחס למרות שיש לי הרבה מה לכתוב!!! אבל החוצפה והעזות החרדית ללכת ולטייל בניגוד לכל ההוראות ועם נעלי שבת בזמן כזה מסוכן מבחינה ביטחונית? איפה הבושה של החרדים? בטח עוד המדינה תשלם מיליונים למשפחה שבנה הלך עם נעלי שבת ...  לסיכום חרדים חצופים ופרזיטים

להמשך המבזקים כנסו כאן:


----------------
בחדרי חרדים: בעקבות התקיפות כלפי ערבים בירושלים יוצאים ב'עדה החרדית' במכתב חריף נגד התופעה: "עלול להמיט אסונות"
----------------
שבר על שבר במשפ' ויזל: מרת שורי בר גפן ע"ה - לפני כשנה נהרג האב הרב יוסף ויזל בתאונה, הבוקר נפטרה בתו בת ה-24 • בן משפחה לבחדרי: "רק באלול האחרון ישבנו שבעה".
----------------
לאחר ההשפלה המבוזה שעבר שר האוצר יאיר לפיד לאחר שלא הצליח להעביר את חוק אפס מע"מ, החליט לפיד להילחם על כבודו ולהביא את החוק באמצא פגרת קיץ של הכנסת, כאמור החכי"ם החרדים הכינו הסתייגויות רבות לחוק כדי למנוע שוב את העברת החוק שנועד לפגוע בצורה קשה וישירה בציבור החרדי.
----------------
ב.ד.ה. בן הישיבה בן ה-13 זאב לסינגר ז”ל תושב אלעד. נפל בטיול משפחתי בנחל דוד.
----------------
ריבלין בטוויטר: פרשת העריק מאלעד. נאמן ביתו של הגרש אוירבאך יוסף פטרוב פנה לח"כ מוזס וביקש עזרה. הבחור שוחרר לאחר שחתם על התייצבות בממ"ח חרף ה"יהרג ואל יעבור".
----------------
שגריר ישראל לשעבר בארה"ב, מייקל אורן: "להקים ועדת חקירה  ישראלית שתבלום את הוועדה של המועצה לזכויות אדם
----------------
גפני למימרן בקול ברמה: כל האופזיציה עובדת יחד, ח״כ שפיר עזרה לנו היום בוועדה למשוך זמן. אנחנו נעצור את החוק 0 אחוז מעמ, גפני הוסיף "רה״מ נגד החוק זה נגד משנתו הכלכלית",.
----------------
גפני ב'קול ברמה': לפיד כמו ילד בגן ילדים כל שלושה ימים מאיים בפרישה מהקואליציה. הגיעו הצעות שונות של תקציב לציבור החרדי בשביל להוריד את גובה הלהבות, אני וליצמן סירבנו.
----------------
שמחת בית ספינקא: הערב מחתן כ"ק האדמור מספינקא הרה"צ ר אביש וייס שליט"א עם נכדת כ"ק האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק, החתונה מתקיימת בעיר ביתר
----------------
חצות בנייעס החרדי: 
ושוב חברי הכנסת החרדים מנעו ברגע האחרון את חוק המפלה של 0% מע"מ
חבר הכנסת זבולון כלפה בראיון  מסביר מדוע לא הצביע היום על חוק מע"מ 0, וגם מתאר את הקשר שלו עם חברי הכנסת החרדים "אני אוהב אותם ולומד מהם הרבה". וגם, מדוע לפיד לא מצליח עם החוק.

המזרחן הד"ר יהודה בלנגה בראיון נרחב על המו"מ על הפסקת האש,ומה האינטרס של חמאס בהפעלת שרירים?על איזה דרישות הם לא יוותרו ומהי עמדתו המדויקת של הגנרל סיסי?מה הוא ארגון דהע"ש שמטיל את אימתו על העולם המוסלמי והאם האביב הערבי מאחורינו?

הפרלמנט של הנייעס החרדי בהגשת יוסף פאר, עם מוישי פלדמן, דודי לוין ואלי כהן.
והערב: האסונות בימי בין הזמנים. חובת הזהירות.  מדוע זה קורה כל פעם? מה ניתן לעשות כדי למנוע זאת? 
והאסונות הרוחניים, הזהירות ממקומות בעייתים לבחורי ישיבות. 
וגם: דיון סוער על הישיבה האקדמית. על מה המהומה הגדולה? ומה דרכה של ישיבה?

מדריך הטיולים שגב רמון בראיון נרחב בעקבות האסון בו נהרג הנער זאב לסינגר, מדריך כיצד יש להתנהג בטיולים ואיך נמנע את האסון הבא.

יו"ר ועד הכבאים אבי אנקורי בראיון בעקבות סערת קיצוץ הזקנים של הכבאים: "ממחר 2400 כבאים לא יגלחו את הזקן לאות הזדהות עם הכבאים שנאלצים לגלח את הזקן או שיפוטרו. חבל שהנהלת הכיבוי מנסה להרחיק חרדים ודתיים מעבודה בכבאות".

תגובה 1:

  1. אני שונא מושבע של הקוקניקעס הארורים אבל מה לעשות אורי אורבך צודק

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.