רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 14 באוגוסט 2014

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24".

התחדש הירי מרצועת עזה - משה מזרחי ומשה וייצמן בראיונות נרחבים על המצב בדרום בדקות האחרונות, מספר רב של רקטות שוגרו מרצועת עזה לעבר נתיבות, כפר מימון, וישובי עוטף עזה, בצבא השיבו בירי לעבר מקורות השיגור. נכנסה גם התראה לירי לעבר מרכז הארץ.
מורן פרייבך תושב נחל עוז בראיון: "בעקבות הירי מרצועת עזה אני ומרבית התושבים עזבנו את הקיבוץ כל המשפחות עם הילדים כבר לפני חמישה שבועות ואנחנו מתארחים באיזור השרון, אזרחי ישראל מדהימים ודואגים לנו לכל צרכינו - הבתים שלנו לא ממוגנים ויש גם את האיום החדש של המנהרות, מחר נגיע כולנו להשתתף בעצרת הזדהות עם תושבי הדרום בכיכר רבין, אנחנו מזמינים את כולם להגיע ולהפגין סולידריות עם תושבי הדרום".
ישראל גרין עורך אתר שטיבל בראיון: "במטה ההסברה של חמאס מציגים הערב רקטות M75 שלטענתם יוצרו בזמן הפסקת האש ואמורים להגיע גם לתל אביב, בצבא ערוכים וכלי רכב צבאיים משוריינים ירדו היום לכיוון הדרום. חמאס מנהל את המערכה תקשורתית יותר טוב ומהיר מישראל, ומפעילים לוחמה פסיכולוגית כלפי ישראל".
בני מכלוף בראיון: "אחי שעצור בכלא התאילנדי הועבר לכלא אחר עם תנאים יותר נוקשים בעקבות המלחמה בישראל, בשלב זה אין אישור להכניס לו אוכל ושתייה, במשרד החוץ לא מעדכנים אותנו על מצבו - אנו חוששים לחייו, אנחנו נערכים להפגנה מחר מול משרד החוץ בתל אביב".
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0502035678 שלוחה 1 שפתוח גם ממכשירים ממכשירים כשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.