רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 15 ביולי 2014

מבזקים - מפה ומשם


החלו המעצרים בגזרת חברון: רכב נעצר ע"י צה"ל בכניסה לחברון, 2 פלסטינים ששהו ברכב נעצרו. כמו כן, נעצרו - ג'אפר קוואסמה, ערפאת קוואסמה, וד"ר מרופד חאמורי.
-----------------
מטוסי קרב של צה"ל תקפו לפני זמן קצר 2 אתרי טרור בסמוך למגדלים בשכונת שייח' זואיד בצפון רצועת עזה.
 ----------------
לוס אנג'לס: כ-3,000 בני אדם השתתפו בעצרת תמיכה בישראל.
 ----------------
ערוץ 10: ד"ר דני גולד יוזם ומפתח כיפת ברזל: גם במקרים שכיפת ברזל אינו פוגע ברקטה, כיפת ברזל משמיעה פיצוץ של השמדה עצמית. כך שהפיצוץ שאתם שומעים אחרי אזעקה לא תמיד זה חייב להיות יירוט.
 ----------------
בימ״ש השלום ברמלה גזר הבוקר ב8:30 את דינו של נחמן שטיצר ששכח תלמיד ברכב במודיעין עלית לפני שנה וחצי ונפטר
----------------
בחדרי חרדים: ראש ישיבת סלבודקא וחבר ה'מועצת' נשא שיחה מיוחדת בהיכל הישיבה, ודרש מהבחורים לשמור על הוראות כוחות הביטחון.
 ----------------
טלטלה בביתר: חברי מועצג"ת הורו לרה"ע לא לשתף פעולה עם מינוי חברי המועצה הדתית בגין החוק המחייב מינוי אשה. רובינשטיין בתגובה: גדולי התורה הם הקובעים בביתר.
 ----------------
הראשל"צ הגר"י יוסף במכתב לראש הממשלה: "בטל את ההצבעה היום על חוק הגיור של שטרן, מדובר בהצעת חוק הרסנית ומעוררת מחלוקת שיש בה משום הונאת הגר, דיון בהצעה כזו בעת מלחמה אינו ראוי
 ----------------
ווינט' חושף את קו ההגנה של החשוד החרדי ברצח הנער הפלסטיני. נעצר לפני שנתיים כי התכוון לרצוח את בתו התינוקת בת חודש.
 ----------------
אנטישמיות באנטוורפן: אשה שהגיעה היום לחנות הבגדים CoTon הופתעה לשמוע מאחת המוכרות כי אין כניסה ליהודים עקב הוראה מהנהלת החנות!

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 ----------------
גורמים בצה"ל העריכו הערב (שני) כי מאז תחילת מבצע "צוק איתן" נורו לעבר ישראל כאלף רקטות ופצצות מרגמה, והסברה היא כי נשארו לארגוני הטרור ברצועת עזה עוד 5,000 רקטות. על פי הנתונים שבידי הצבא, עד כה הצליחו כוחות הצבא לפגוע בכ-3,000 רקטות, והופצצו 700 בורות שיגור ואתרים לאחסון רקטות.
----------------
למעלה ממאה בורות שיגור של רקטות לטווח בינוני לא הותקפו עד כה
 ----------------
חבר הכנסת ניסן סלומינסקי (הבית היהודי) אמר על רקע הדיווחים על הפסקת האש שתיכנס לתוקפה מחר כי "ממשלת ישראל צריכה להתנצל בפני תושבי המדינה על חוסר אומץ ועל כך שנצטרך בעוד שנה או שנתיים לעבור את אותו הדבר. חבל שאין לנו כיפת ברזל שיכולה ליירט את ההססנות של הממשלה".
 ----------------
ח"כ מירי רגב אמרה בתגובה לניסיונות התיווך להפסקת אש: "אני קוראת לראש הממשלה שלא להסכים להפסקת אש, ולהגיע להכרעה צבאית שתחליש את החמאס באמצעות פעולה מהאוויר, מהים ומהיבשה". לדבריה, "חלון הזדמנויות זה לא יחזור על עצמו, וכל הפסקת אש עם החמאס תאפשר לו לחזור לכוחו".
 ----------------
צ'יקו מנשה: קיבלתי וגם גל ברגר קיבל אישור עקרוני מגורמים בכירים בישראל על הפסקת האש. שתחל או ב9:00 בבוקר או 12 שעות לאחר מכן. זה שבנט וליברמן תוקפים היום את ההצעה. זה אומר שהענין רציני מאוד ועומד על שולחן הקבינט.
לידיעתי גם הרמטכל ושר הבטחון תומכים ברגיעה.
 ----------------
ארליך בטוויטר: בעיניים יהודיות, יש חשיבות סימבולית לסיום הלוחמה עם תחילת ימי בין המצרים. אלה לא ימים שמסמלים מזל לישראל. אגב, מל' לבנון ה-2 החלה היום בדיוק
 ----------------
בני ברק: רח' הרב שך 1 ליד איצקוביץ אלימות מעורבת משטרה ככה"נ יש מס' נפגעים. הרקע לא ברור.
 ----------------
ח"כ שקד:"הפסקת אש בלי פגיעה קשה במנהרות ובמערך הטילים פרושה התקפלות. עם ישראל  חזק; צה״ל  דרוך ומוכן; חמאס על הקרשים.
זה הזמן להכרעה. אחרת נאפשר לחמאס שוב להתעצם ונגיע לעוד עימות בקרוב".
 ----------------
חוף שרתון בת''א בילוש משטרתי הסתערו על בחור חרדי מס' ניידות במקום. לא ברור הרקע
 ----------------
וידעו כל עמי הארצות כי שם ה' נקרא עליך: לפני יותר מחודש העביר שר החינוך את אחת מההחלטות הגזעניות והקשות שלו נגד בתי ספר של החינוך התורני לאחר שקבע כי רק ממ"ד יקבלו מימון לקייטנות וכי מוסדות חינוך העצמאי אינם רשאים לקבל מילגה לקייטנות קיץ, עם תחילת הקייטנות מתברר במקום שרק הממ"ד יקבל את הקייטנות, הקייטנות קיבלו את הממ"ד.
 ----------------
דוברות איחוד הצלה:  ילד נפגע בידו כתוצאה מפגיעת רסיס של רקטה שנפלה בחצר מבנה, חובשים מתנדבים של איחוד הצלה מסניף אשדוד העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים כשמצבו מוגדר קל. כמו כן בעיר אשדוד טופלו ע"י מתנדבי איחוד הצלה מספר נפגעי חרדה בעקבות האזעקות האחרונות
----------------
בחדרי חרדים: בית המשפט התיר לפרסום את פרטי רצח הנער מוחמד אבו חדיר משועפט. הפרטים המלאים והשתלשלות הפרשה. מעצר שלושת החשודים העיקריים שהודו, הוארך עד ליום שישי.
 ----------------
כיכר השבת: איש העסקים אבישי אברהמי ביקר אצל מרן הרב שטיינמן ויצא נפעם: "זו מנהיגות אמיתית"/
----------------
סגנית יו"ר הכנסת גילה גמליאל בדיון כעת במליאה: "גפני - לא נשכח את הימים שלך כיו"ר ועדת הכספים, אנו מקוים שבעז"ה תשוב לנהל אותו בקרוב".
 ----------------
דובר המשטרה ( נגב): ירי תל״מ נפילה סמוך לכתף בתרים, ילדה כבת 12 נפגעה ופונתה לבית החולים סורוקה, נגרם נזק רב וכן פגיעה בפרה שהייתה ברפת . כוח משטרת תחנת עיירות בפיקוד סמתח עיירות רפק ליאור זוהר במקום.
 ----------------
התרגשות בקרב תלמידי הגר"ח. דבריו כי בבני ברק אין לחשוש אבל בגבולות העיר כן, התממשו
----------------
עובד יחזקאל, מזכיר הממשלה לשעבר, בקול חי: נתניהו מתנהל נכון בזירה הבינלאומית כשהוא רותם תמיכה ממנהיגים בעולם. צריך לשמר את התמיכה הזו בעתיד. ההיצמדות לייעוץ משפטי לפני פעילות צבאית - נכונה ומונעת ביקורת בינלאומית.
 ----------------
הרב אלי ידידיה, רב הקהילה שהותקפה בפאריס, מתאר בקול חי את הדרמה אמש: 400 איש השתתפו בכינוס התעוררות כשהמוני ערבים ניסו לפגוע בנו. רק 7 שוטרים איבטחו אותנו. היה פחד ואימה וגם אמונה שלא ניפגע. רק אחרי שלש וחצי שעות הצלחנו לצאת הביתה. ממשלת צרפת לא יודעת כיצד להתמודד עם המוסלמים.
 ----------------
עמית סגל בטוויטר: גורמים בכירים: שרי ימין בכירים שמתדרכים נגד נתניהו הציעו בדיונים פנימיים הפסקת אש ל-48 שעות.
 ----------------
באירוע חנוכת הבית למשרדי ארגון 'בלב אחד' בירושלים השתתפו: הרה"ר דוד לאו, הח"כים גפני, מקלב, ואשר, סגר"ע ב"ב מנחם שפירא, סגר"ע י-ם ישראל קלרמן, פינדרוס, יהושע פולק, ראוכברגר, רוזנשטיין, יענקי וולנשטיין, העיתונאים והעוזרים במלאכה': אבי גרינצייג, משה ברגמן, חונא דייטש  מוטי סגל, יענקי מורגנבסר, אלי ארנד, שרגא ניימן, דודי זלץ, שלומי פולק, אישי ציבור, רבנים ופעילי הארגון
----------------
משדר חצות בנייעס החרדי:

הכתב הצבאי מנדי ריזל (קול ברמה, קו עיתונות) בראיון: ברור שהפסקת אש זה לא טוב. ההסברה הישראלית ברחבי העולם הייתה חזקה מתמיד. וכיצד הוא מראה לחילונים את גודל ההשגחה למרות קולות הכופרים.
----------------
כתבנו דודי לוין מסכם את היום השביעי למבצע צוק איתן. ומביא את כל הפרטים על הסכם הפסקת האש שעומד להחתם.
----------------
העסקן שימי סגל חושף: יש כוונה של ישיבה חדשה שנפתחת לקחת את בחורי ישיבת סוכטשוב שנסגרת כגוש אחד, אך עדיין לא נסגר דבר. כנראה שבעוד מספר שנים כשיגמרו החובות, הישיבה תיפתח מחדש.
----------------
העיתונאי משה ויצמן תושב אשדוד בראיון נרחב מעדכן על הפגיעה הישירה היום בבית בעיר'גם על האוירה בעיר בימים האחרונים הלימודים במוסדות החינוך הסקרנים שמגיעים למקום הנפילות ועוד.
----------------
הרב משה בלוי בראיון: מאז ומעולם לא הייתה חברת סלולר שהעיזה לעשות מה שגולן עשו הם חסמו קווים שלא הייתה להם שום סיבה הגיונית או חוקית לחסום גם אחרי שפתחו סיננו המון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.