רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 18 ביולי 2014

במילים אחרות ככה נשמע הראיון עם אריה דרעי בערוץ השמאלני

מאת ש"סניק

מראיין: ערב טוב ח"כ אריה דרעי
דרעי: הרב אריה  דרעי, וערב טוב.
מראיין: הרב אריה, למה לא שמענו ממך עד היום?
דרעי: לא הזמנתם אותי
מראיין: מה אתה אומר על דבריו של ח"כ אלי ישי "יש להחזיר את עזה 40 שנה אחורה" ?
דרעי: האמת, לא הכנתי תשובה, לא האמנתי שדעתי רלוונטית. אני חושב שזו טעות, ביני לבין ישי יש חילוקי דעות רבים, אני איש שמאל והוא ימין, לי יש תיק פלילי לו אין, הוא יו"ר ועדה בחוץ ובטחון אני פעלתי למנוע ממנו לקבל את תפקיד יו"ר ועדת החוץ והבטחון, אני חושב חושב שהוא טועה ובאופן כללי הוא אשם בכך שש"ס מקבלת 6 מנטים בסקרים.
מראיין: אתה בעד הפסקת אש?
דרעי: כאיש שמאל, תמיד האמנתי שיש להחזיר שטחי מולדת ואני באמת מאמין שהפסקת איש מיידית והמשך החזקת תושבי הדרום כבני ערובה בידי החמאס, זו הדרך היחידה בה ש"ס עשוייה להיכנס לממשלה ולקבל תפקיד סגן, סגן שר במשרד לפיתוח הנגב והגליל.
מראיין: בסדר גמור, תודה לך ח"כ אריה דרעי
דרעי: הרב, הרב אריה דרעי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.