רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 7 ביולי 2014

מבזקים - מפה ומשם


ארבעה ימים לאחר רציחת הנער הערבי בן ה16 ושריפתו, נעצרו מס' חשודים ברצח. הערכות: הרצח בוצע על רקע לאומני. התובע הכללי הפלסטיני פרסם דו"ח: הנער נשרף בעודו בחיים. התפרעויות הערבים נכון לשעה זו נמשכות ברחבי הארץ.
 ----------------
זעזוע: הפגנה של פלסטינים בעיצומה של שבת קודש זכתה לגיבוי לא מפתיע של עוקרי התורה בלבוש נטורי קרתא, שהגיעו להפגין בעיצומה של השבת תוך כדי חילולי שבת .
 ----------------
הטלטלה במשטרה: הבוקר ב-9 דיון בביהמ"ש בי-ם על פרסום הפרשה. ייתכן שלאחריו ניתן יהיה לפרסם פרטים.
----------------
במהלך הלילה נעצרו במחוז הצפוני של המשטרה 22 תושבי נצרת ונצרת עילית, בהם 12 נערים, החשודים בהפרות סדר. במהלך היום חלקם יובאו לבית המשפט והמשטרה תבקש להאריך את מעצרם. כמו כן, במהלך הלילה טופלו בבית החולים העמק בעפולה תושב העיר ותושב נצרת עילית שנפצעו במהלך המהומות ושוחררו לאחר קבלת טיפול רפואי.
 ----------------
הותר לפרסום - צה"ל עצר חשוד מרכזי במעורבות בחטיפת ורצח הנערים. החשוד נעדר מביתו יחד עם השניים שפורסמו מיום החטיפה.
 ----------------
מרן הגרי"ג אדלשטיין פונה כעת בטיפול נמרץ מבית הכנסת הליכות חיים לביה"ח לאחר שלא חש בטוב. כעת בבדיקות, מצבו של מרן יציב, השם לתפילה ירחמיאל גרשון בן מרים בתושח"י
----------------
מאות פלשתינים התפרעו במהלך הלילה באזור גילה בירושלים • בקבוקי תבערה הושלכו על רכבים באזור והם הועלו באש • מטענים הושלכו על עמדת צה"ל בקבר רחל • אבנים יודו על כלי רכב באזור מעלה אדומים, מספר נוסעים נפצעו קל • ידוי אבנים גם על כביש 60 • חולל בית כנסת ביפו • ובדרום: הירי מרצועת עזה נמשך.
 ----------------
בח"ח: 'סערה': ראש המוסד תמיר פרדו משווה בין ארגון הטרור דעא"ש לתנועת ש"ס.

להמשך המבזקים



 ----------------
דוברות איחוד הצלה: נהג רכב נפצע קשה ונהג משאית נפצע קל בתאונה עם מעורבות משאית ורכב שהתהפך בכביש 90 בסמוך למושב תומר, חובשים המתנדבים בארגון איחוד הצלה העניקו לו טיפול רפואי ראשוני לאחר שחולץ מהרכב ע"י צוותי כיבוי, נסיבות התאונה ייבדקו ע"י המשטרה
----------------
סיכום ביניים: צבע אדום כעת ונפילה מועצה אזורית חוף אשקלון.

צבע אדום שער הנגב ושדות נגב 5 נפילות+ נזק.
 ----------------
2 מנהרות נמצאו בכרם שלום ליד המקום בו נחטף גלעד שליט. כרם שלום סגור.
 ----------------
וואלה: מתחזקת הערכה במשטרה כי רצח הנער הערבי הינו על רקע לאומני.
 ----------------
הרשל"צ הגר"ש עמאר וח"כ מאיר פרוש הגיעו בשעות הבוקר לניחום אבלים בבית משפחת יפרח באלעד
----------------
מנכ"ל ש"ס חיים ביטון הגיע  ללשכת מנהל המחלקה המונציפלית של דגל התורה בעירית בני ברק מנחם  שפירא, שפירא העניק לביטון מזכרת מעצרת המיליון שאורגן על ידם.
 ----------------
מרן רה"י הגר"ג אדלשטיין חש בחולשה בשנית ולכן הוזמנו הצלה ומד"א לשם, כעת התייעצות של הצוות שנמצא במקום עם מרן הגר"ג להחליט האם להשאר בבית או ללכת לביה"ח למנוחה תחת השגחה
----------------
"מרן שר התורה הגר"ח במכתב נדיר: "על אבדן בניכם במיתה משונה, זכות נתגלגלה על ידם ז"ל" את מכתב הניחומים הביא ר"ע אלעד ישראל פרוש שהגיע לנחם יחד עם נאמן בית הגר"ח הרב יעקב ישראל קנייבסקי.
 ----------------
הלובי הדתי בעירית ירושלים התכנס שוב לדון בדרכי פעולה נגד ניר ברקת על חילול ירושלים, למרות האשמות של הלובי נגד חיים אפשטיין, הגיע האחרון כדי שלא יצטייר כנותן יד לחילון וחילול ירושלים.
 ----------------
בח"ח: דרמה בעטרת שלמה מנהל הכולל במודיעין עילית הרב יחזקאל אתרוג פרש מהרשת ומקים רשת כוללים חדשה.
 ----------------
ערוץ 2: בביהמ"ש מובאים כעת להארכת מעצר 6 צעירים יהודיים בחשד לרצח הנער הערבים.
 ----------------
משה נוסבאום: עדיין לא הותר הכל לפרסום, 6 העצורים קושרים עצמם לסיפור אבל לא לרצח עצמו, הגיעו למכונית שאיתה השתמשו לרצח. השש הם חברי תא ימני קיצוני. חלק מחברי אותה חוליה הם שניסו לחטוף יומיים קודם לכן ילד ערבי בן 9
----------------
ששת החשודים במעורבות ברציחתו ושריפתו של מוחמד אבו חדיר הובאו להארכת מעצר בבית משפט בפתח תקווה • המשטרה ביקשה מעצר ל-15 יום, ביהמ"ש אישר רק 5-8 ימים • החשודים נמצאים תחת איסור מפגש עם עו"ד, בכוונת עורכי דינם להגיש ערר על הארכת המעצר • בית המשפט האריך את צו איסור פרסום על פרטי החשודים והחקירה
 ----------------
בחדרי חרדים: אנשי נטורי קרתא הגיעו לנחם את משפחת הנער הערבי שנרצח ונשרף • "מדינת ישראל היא שקר שמסכן את היהודים", אמרו למשפחת הנער.
 ----------------
'קוקר': לאחר דבריו הקשים של ראש המוסד נגד שס, יורם פרדו שוחח עם ישי והתנצל: "דברי הוצאו מהקשרם".
 ----------------
ח"כ אלי ישי בקול חי: אם כאן אין שקט אסור ששם יהיה שקט, האיפוק של ישראל הוא חולשה, אסור לשתוק
----------------
בחדרי חרדים: לראשונה מאז מבצע עמוד ענן שוגרה רקטה לעבר בירת הנגב • מערכת כיפת ברזל יירטה את הרקטה ולא היו נפגעים • רקטות נורו לעבר חוף אשקלון ואופקים • חלקן יורטו והאחרות נפלו בשטחים פתוחים • צה"ל תקף יעדי טרור בעזה • בקרואנים באשדוד לא יתקיימו מחר לימודים • חייל צה"ל נפגע מפצצת מרגמה שנפלה מחוץ ליישוב במועצת אשכול • נתניהו: "צה"ל פועל, במידת הצורך יופעל כח נוסף" • בעקבות רצח הנער מוחמד אבו חתיר - הפרות סדר במשולש, בוואדי ערה, ובמזרח ירושלים - למעלה מ-30 נעצרו • בשכונת רמת שלמה בי-ם הורגשה היטב המתיחות והייתה נוכחות מוגברת של כוחות משטרה.
 ----------------
ערוץ 7: החמאס: מאיים! אנחנו נתקיף את חיפה, אם עזה תותקף.
 ----------------
פרסום ראשון בנייעס החרדי ערבים השתוללו בישיבת התפוצות בקבר דוד.
----------------
יוסי בחור מהישיבה בראיון סוער: למעלה מ-10 ערבים פרצו לישיבה במהלך סעודת ליל שבת והשליכו אבנים לעבר חדר האוכל. אנו תוך דקות אחדות התקוממו נגדם והשלכנו עליהם מכל הבא ליד כולל צלחות צ'ולנט רותח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.