רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 29 ביולי 2014

המבשר הפתיע וסיפק את הנתונים העדכניים ביותר

מאת אגודיסט

עיתון המבשר יצא הבוקר בכותרת העדכנית ביותר מבין כל העיתונים, ועשה מהלך של סיכון, כאשר כבר במהלך הורדת העיתון לדפוס, בשעה 1:00 בלילה, כאשר המידע עדיין לא אושר לפרסום המבשר הוריד את העיתון לדפוס עם הנתונים העדכניים ביותר. מה שמלמד על הסיכון שהמבשר לקח אתמול כששלח לדפוס עיתון עדכני יותר מידי והסתכן.
אבל אין ספק שהמבשר הצליחו בסופו של דבר והעמידו במבוכה את שאר העיתונים החרדיים, והיו למעשה העדכניים ביותר. הן בסיקור האירועים והן ברמת העדכניות של הדיווחים. עיתון חרדי, שיוצא מנקודת הנחה שלקוראיו אין אינטרנט, והם מעודכנים רק באמצעותו, צריך לעשות הכל על מנת להיות העדכני ביותר, וטוב עשה המבשר שהחליט ללכת ולהסתכן ופרסם את המידע על הבוקר.
בפועל, המידע פורסם אתמול בבוקר כבר ב-6:00 בבוקר במהדורות החדשות, כשבמקביל עיתון המבשר חולק למנויו יחד עם החדשות החמות אך העצובות. לדעתי כל מי שתוקף את המבשר בעניין זה מלמד על חוסר פרגון מובהק. צריך לזכור שאתמול בערב  כתב הערוץ השני רונן דניאל עצמו פרסם את המידע בשעות הכי נצפות של חדשות הערב. אין ספק, לולא היה מדובר בטרגדיה כה גדולה עבור עם ישראל, היה אפשר להגיד, שמבחינה חדשותית, המבשר שיחק אותה לראשונה מעל שאר היומונים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.