רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 16 ביולי 2014

"תורה חדשה מאתי תצא" נוביק חוזר עם תובנות מפתיעות

מאת בן תורה

משגיח חדרה ה' נוביק אומר בליל שבת האחרון בוועד בליל שבת: "במלחמת המפרץ היו טילים על עם ישראל, אבל במלחמה הזו הטילים הם על הציונים ולא על היהודים, ולכן הטילים מכוונים על המדינה ולא על עם ישראל, ולכן לא צריך לפחד כלל, ולא צריך לעשות שום השתדלות כשיש אזעקה בכל מקום שנמצאים"

יצויין כי שיחה זו נמסרה לאחר הוראתו התמוהה של הרב נוביק לתלמוד תורה שעל ידי הישיבה לקיים בימים אלו את הטיול השנתי לילדי החיידר, וזאת אף לאחר שהורים רבים פנו להנהלה בקשה לבטל את הטיול מחשש הסכנה שאין מקומות ממוגנים במהלך הטיול, וכמו כן היירוט אינו פועל במקומות שאינם מיושבים, ובכלל טענו כי לא ראוי לצאת לטיול בימים כאלו שעם ישראל שקוע בצער, ובמקום זה להמשיך ולהתחזק בלימוד התורה, הנהלת התלמוד תורה השיבה להורים כי מי שמחליט בדברים אלו הוא הרב נביק וכי על פי הוראתו יש להתעקש בדווקא לקיים את הטיול לתלמידי התלמוד תורה על אף שההורים מתנגדים לכך. כאמור בליל שבת האחרון בוועד שנמסר לבחורי הישיבה ובהשתתפות אברכי הישיבה הוא מסביר את המניע לדבריו.

מביני דבר ומלומדי תסמונת נוביק מעירים את תשומת ליבנו לכך שכאן שוב מתגלית העצמאות השחצנית ותופעת הדיבוק המשיחי של ה"חכם בעיניו" כאשר לא מטריד אותו כלל לחלוק בפומבי מול דעת הגר"ש אוירבעך שהורה לישיבת גרודנא אשדוד לעזוב את מקום הסכנה. וכבר אמרו חז"ל סהדי שקרי אאוגרייהו זילי !!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.