רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 14 ביולי 2014

בושה תכסה פנים - האדמו"ר מנדבורנא טס לחופש לאירופה במטוס פרטי השאיר את צאן מרעיתו ללא רועה

חשבנו כי יבין כי אין זה הזמן לעשות כך, אבל מתברר כי החופש והטיסה במטוס פרטי חשוב יותר, והחליט להשאיר את צאן מרעיתו ללא רועה בימים כאלו. הוא עלה על מטוס פרטי שעולה הון רב וטס לחופש באוסטריה לעשות חיים

נכון, יש לו תורם מי שמשלם למטוס הפרטי הזה, אבל אם אדמו"ר עושה כך, מדוע שהציבור יתייחס אחרת, ויחשוב על הצד האנוכי, יש לו ממי ללמוד

חבל מאוד שזה קורה, אדמורי"ם צריכים להיות מחנכים והדוגמא הזו אינו חינוך נכון וטוב, האדמורי"ם צריכים בימים אלה להיות בארץ עם הציבור שלהם לחזק אותם ולא לנטוש אותם, גם אם אנו מאמינים ששום דבר לא יקרה והקב"ה ישמור על עמו ישראל, האדמו"ר אסור לו לומר כך, הוא חייב להיות עם צאן מרעיתו, עד לפחות כאשר יפסק מצב המלחמה

10 תגובות:

  1. הפלא הוא שהחסידים נשארים אצלו

    השבמחק
  2. ערב טוב ר חיים
    אכן כמו שכתבת הרבי יצא לחופשה
    אל דאגה אנחנו חסידי האדמור מרגישים בטוחים גם כשהאדמור יוצא לחופשה...
    ומי שצריך אדמור אישי וצמוד אליו יש בביתר בירושלים ואלעד יש מספיק,
    מענין שרוב רובו של חסדי נדבורנה בארצה"ק נוהרים אחריו ולא אחר שאר האחים

    כן הוא נסע במטוס פרטי ! האם זה על חשבון האדם שמיהר לשלוח לך את התמונה?
    לידיעתך שהרבי שלנו חיתן בת הוא לא ביקש ולא ביקשו בשמו שקל אחד מהחסידים כן הוא ביקש שירבו בלימוד{ להבדיל מאחיו שמחתנים שהם עושקים את חסידיהם המועטים } אני מבין את האברך הירושלמי שמעדכן אותך בהנ"ל אם הייתי במקומו גם לי זה היה כואב אבל מה לעשות אני במקום הנכון ואני שמח שהרבי שלי יוצא לחופש {כי הוא טרוד ועסוק 24/7 } והאדמור שלו מחכה שיעסיקו אותו 24/7
    יחיו הקנאים ויתפוצצו

    השבמחק
  3. שכוח תמונה יפה חופש נאה הגון למנהיג ישראל

    השבמחק
  4. בני ברקים מדומיינים

    השבמחק
  5. מנהיגם של ישראל מרן אדמו"ר הקוה"ט מנדבורנא שליט"א נוהג בדיוק כפי שנהג ר' אלחנן וסרמן בשואה. אופס, בדיוק ההיפך.

    השבמחק
  6. הרבי מליובאביטש זצ"ל לא יצא לחופשה אף לא יום אחד בחייו!!!! מה יגידו הפויילישער'ס? מה יגידו?

    השבמחק
  7. למגיב המתחכם! רק לא הבנתי למה כישלון פנימי של האסטרטגים בנדבורנה ב"ב אתה מנסה לגלגל את זה לפתחו של האחר? וכי לא מישהוא מנדבורנה ב"ב צילם את התמונה ושלח את זה באישור ב.ק. ומ.ט. לרשתות החברתיות? ( רמז- הוא התגרש לפני מס' שבועות..) אז למה לזלזל באחר במקום לעשות בדק בית פנימי? וזאת מבלי להכנס לענין אם צריך לטוס לחופשה עכשיו או לא..? תחשוב ע"ז ותהיה כנה אם עצמך לפני שאתה לוקח מקלדת ומלכלך לחנם! אני רק מלמד זכות עליך שמישהוא מאוד מסויים שלח אותך כנער שליח, חבל.

    השבמחק
  8. בושה וחרפה שבימים אלו נוסעים ברהבתנותזו

    השבמחק
  9. עסוק 24/7 למרר ולהשפיל את חיי אחיו המסכנים כולל שבת וחג בושה וחרפה הלזה אדמור יקרא הלזה יחל ראש השושלת ר מרדכילי

    השבמחק
  10. למתלהב מעצמו וממקלדתו ! כשהפאשלה השיווקית מגיע מתוך הבית עדיף להרכין ראש ולעשות חשבון נפש מאשר לגלגל את הכישלון על האחר. לי אישית מפריע שבדרכך אתה פוגע בנדבורנה ב"ב, בדוק ותווכח.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.