רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 6 ביולי 2014

ווארטים


אחד היה מעמיס על החמור שלו כל יום 100 קילו אבטיח ויוצא לשוק , יום אחד החמור המסכן התייאש מכובד המשא ופנה לאיש זקן אחד ואמר לו : היי, מה דעתך לעשות מצווה לבקש מהבעלים שלי שירפה קצת עם העומס? אני עוד רגע כבר מתמוטט. הזקן הנדהם מסתכל עליו ועונה לו : בואנה איזה חמור אתה, אם אתה כבר יודע לדבר תפנה לאדון שלך ישירות ותגיד לו..? החמור עונה לו : ששש אם הוא ידע שאני  גם יודע לדבר הוא יבקש ממני לצעוק אבטיח

סיפור אמיתי שקרה כעת במאפיית "המאפה הצרפתי" בשדרות.
לפני כשעתיים הגיע המקובל בנש"ק הרב שרקי מנתיבות לתמוך בתושבי שדרות. ונכנס למאפיית "המאפה הצרפתי" והביט במשך מספר דקות על בעל המאפיה עמיר וקנין. פנה וקנין לרב ואמר כבודו צריך עזרה? הרב ענה לו "בלק" בעל המאפיה לא הבין ואמר לרב אני יודע שהשבת זה פרשת בלק. ענה לו הרב בלק ר"ת בא לי קוגל. עמיר הבין את הרמז וביקש מאחד מעובדיו שיכבדו את הרב שרקי במנת קוגל הראויה להתכבד. לאחר שהרב אכל המשיך להתבונן ולא הוציא הגה מפיו. בעל המאפיה פנה לרב ואמר לו אני הכל בסדר? הרב ענה לעמיר "בלעם" עמיר לא הבין ושאל בלעם מה זה? ענה לו הרב בלעם ר"ת בא לי עוד מנה. ועמיר הביא לרב עוד מנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.