רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 2 ביולי 2014

הרבי "הנשיא - הוא הכל" עבורנו

מאת חב"דניק

כחב"דניקים, הרבי "הנשיא - הוא הכל" עבורנו. הוא הסיבה היחידה לקום בבוקר, בלעדיו אין שום טעם לחיות בכלל. כל חסיד יודע: הרבי חי וקיים. הרבי נמצא איתנו גם כעת - עובדה שאנחנו עדיין חיים פה בעולם.

היום הזה, ג' תמוז, בו אנו נזכרים שחלפו כבר עשרים שנה בהם איננו זוכים לראות ולשמוע את הרבי - צריך לעורר את כולנו מהתרדמה ולהוציא אותנו מהאדישות. אנחנו חייבים לעשות הכל כדי להתראות בחזרה עם הרבי, אי אפשר עוד להמשיך כך!

הרבי הראה לנו את הדרך, נשוב וניזכר בה: הרבי הודיע לנו, וביקש שנפרסם לכל אנשי הדור את נבואתו הוודאית כי דורנו זה יזכה לגאולה השלימה, על ידי נשיא הדור (לכולנו ברור מיהו). הרבי ביקש שנכין את העולם כולו לקבלת פני משיח צדקנו, הנמצא בינינו ונשלח כבר לגאול את עם ישראל.

נעצום את עינינו ונשוב בזיכרוננו אל אותם מעמדים נשגבים בשנת תשנ"ג, במרפסת, אל מול פני המלך המעודד אותנו בשירתנו, תפילתנו וזעקתנו "יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד" - היא הכרזת קבלת מלכותו המזרזת ופועלת את התגלותו לעין כל.

הבה נחזור לדרך המלך - נחזק את התקשרותנו אל הרבי בלימוד תורתו ובקיום הוראותיו, נקיים את רצונו בלימוד ענייני משיח וזמן הגאולה, נבצע את שליחותו בהכנת עצמנו וסביבתנו לקבלת פניו ונגלה לכולם את האור, בהפצת בשורת הגאולה וזהות המשיח - שיבוא ויגאלנו בקרוב ממש

5 תגובות:

  1. חחחח חולי נפש אז אני אמרתי שאני נפוליון זה אומר שאני נפוליון?
    הבעיה בחב"ד היא שהם הפכו את הרבי ליותר ממה שהוא באמת (בלי לזלזל במי שהוא באמת היה) ומזה יצא כל השגעונות ושום חסיד חב"ד גם אלו שלא משיחיים לא נמלט מזה

    השבמחק
  2. כנראה שאתה באמת נפוליון
    והלוואי שניתן ל בי את הכבוד האמיתי לא יותר ממנו

    השבמחק
  3. חחחחחח. אם אתה אמרת שאתה נפוליאון אז אתה חולה נפש. אבל אם הרעבע שלך היה אומר (בהנחה שהוא אדם גדול)אז היינו חושבים אולי להתייחס אליך ברצינות. בנתיים אתה כלומניק ואין שום סיכוי בעתיד שנחשוב אפילו להעדיף את דעתך על דעתו של הרעבע

    השבמחק
  4. אהה אהה אז אתם באמת הכת הכי קרובה ליהדות!!
    נחמד לשמוע את מהזוי כמוך..קשקושים,כדורים,פסיכיאטר,..לא יודע תעשו משהו כבר.עבודה זרה!!

    השבמחק
  5. דבר ראשון יחי אדוננו מורנו ורבנו מלך המשיח לעולם ועד.
    שנית אני כמעט בטוח שאינך אפילו יודע מהו משיח על פי תורת אמת. ולכן זה חסר טעם בכלל לנסות לענות לך על זה. פשוט אין לך את הידע.
    שלישית כנראה מעולם לא טעמת מתורת הרבי שביום עלותו לכס הנשיאות הכריז במאמרו הראשון שדורנו הוא דור ראשון לגאולה תחת נשיאות והנהגת נשיא הדור השביעי שזה הוא עצמו.
    רביעית. לא ידעתי שהרבנות מכשירה פוסקי הלכה בענייני עבודה זרה. תראה בבקשה מקור אחד בכל התורה להאשמה כל כך חמורה.


    יחי המלך

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.