רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 29 ביולי 2014

מבזקים - מפה ומשם


ישראל היום: חמאס לא מפסיק לירות, רה"מ נתניהו: ערוכים למערכה ממושכת, פירוז - חלק מכל פתרון.
--------------------
לפנות בוקר התיר דובר צה"ל לפרסום כי 5 חיילים נוספים נהרגו אתמול. מדובר באירוע החדירה סמוך לנחל עוז שדווח אתמול.
 --------------------
יו"ר בית הנבחרים האמריקני, ג'ון ביינר: ארה"ב צריכה להתמקד בתמיכה בישראל ולא בנסיונות תיווך.
 --------------------
ח"כ חנין זועבי שהביעה תמיכה בטרור תיחקר בחשד לאלימות והסתה
--------------------
היום מרן רה"י הגראי"ל שליט"א אמור להכריע אם להמשיך את זמן קיץ בישיבות ובכוללים ובתתי"ם.
--------------------
'בחדרי': חייל חרדי שהגיע אמש להתפלל עם ילדיו בבית כנסת הגר"א בבית שמש, הותקף ע"י קיצונים ושמשות רכבו נופצו.
 --------------------
יו"ר ש"ס דרעי: "יש גבול! תקיפת החייל ע"י קיצונים יהודים במהלך תפילה בביהכנ"ס, היא מעשה טרור. צריך לטפל בהם בדיוק כמו שמטפלים בטרוריסטים. היד שהורמה על חייל תיגדע".
 --------------------
ח"כ יעקב ליצמן ב'קול ברמה': "אין אדם שפוי שלא מגנה את תקיפת חייל צה"ל אמש בבית שמש. זה מעשה חמור, פשע ציבורי ועוול נורא שנועד להשמיץ ציבור שלם. על המשטרה לטפל בפורעים בחומרה".
--------------------
טרגדיה בכולל עטרת שלמה - מודיעין עילית! אברך בשם הרב שלמה זלמן פרוש (30) נפטר לאחר דום לב הבוקר, גבאי בית הכנסת פרושים גרין פארק. בוגר ישיבת חיים עוזר, תושב שכונת חפציבה. אביו ראש כולל בבית שמש בעטרת שלמה.
 --------------------
היום יום השלושים ל3 הנערים החטופים הי"ד. הבוקר יעלו 3 המשפחות להקמת מצבה על קבריהם בבית העלמין במודיעין. בבית הכנסת הגדול בירושלים יתקיים אזכרה לזכרם במעמד נשיא המדינה הרבנים הראשיים ואישי ציבור.

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 --------------------
ח"כ מקלב בדיון ועדת הפנים על איסור קבלת שכר בעריכת נישואין;  פעלנו רבות בהדיפת הצעת החוק שמטרתה לפגוע ולהצר את צעדם של רבני הערים. זהו עוד צעד בביטול שירותי הדת הרשמיים תוך דאגה לארגון צהר אשר בעיקרו משחית את פניה של היהדות.
 --------------------
חיים קליגר בטור פרידה ב'המבשר' לקראת העברתו לניהול מגזין 'זמן': "אם הצלחנו להגיע למצב בו אומרים את שלושת היומונים בנשימה אחת זוהי הצלחתנו
--------------------
צה"ל: מתחקיר הארוע בו נורה טיל לעבר ביה"ס של אונר"ה עולה כי הצבא אכן ירה טיל לעבר רחבת הביה"ס אך בזמן הירי לא שהו אזרחים ברחבה.
 --------------------
דיווח: חייל צה"ל נפצע קל בצפון רצועת עזה כתוצאה מהתקלות אם מחבלים הנושא נבדק כעת ע"י מפקדי גולני. כאמור זה ירי ראשון עם פגיעה בכוחותינו מאז הוכרז על הפסקת אש !.
 --------------------
הרמטכ"ל בני גנץ  אמר אמש: "זה ייקח לנו קצת זמן, אבל כל דקה שווה לנו".
 --------------------
העיתונות החרדית יתד נאמן והמודיע (שהבליג עד היום) יוצאת במתקפה חמורה נגד עיריית ירושלים והעומד בראשה על הפרצה בחומות השבת במרכז העיר וחילול שבת בפרהסיה ללא אכיפה עירונית
--------------------
 יו"ר האופוזציה ח"כ בוז׳י הרצוג בראיון וידיאו ל'קוקר': "ישנו כאן כשל מתמשך ביחסי ישראל ארה"ב, כישלון שאנחנו משלמים ונשלם עליו מחיר כבד. הסתבכנו בעימות מיותר עם קרי והממשל האמרקאי״.
 --------------------
בח"ח: זה מתחיל: שרי הממשלה תוקפים את רה"מ נתניהו
השר שמיר: "המבצע בעזה התפספס, בזבזנו את הזמן בעזה" • השר אריאל: "היינו צריכים להיות מהירים וחזקים יותר".
 --------------------
יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן התייחס ליוזמה המצרית להפסקת אש בראיון לעיתון הסעודי "אל-עוכאז" ואמר: "היוזמה המצרית עונה על כל הדרישות של הפלסטינים, ובהן פתיחת המעברים והסרת המצור.
 --------------------
מניין ההרוגים הפלסטינים ברצועת עזה מתחילת מבצע "צוק איתן" עומד על 1,035, מהם 236 ילדים, 93 נשים ו-47 קשישים, מניין הפצועים לפי שעה עומד על 6,233 בני אדם, מהם 1994 ילדים, 1,169 נשים ו-257 קשישים
--------------------
 שגריר ישראל באו" ם רון פרושאור התייחס לקריאתה של
מועצת הביטחון לקבלת ויישום הפסקת אש הומניטרית מיידית 
וללא תנאים ואמר : "זו הצהרה נשיאותית שבדרך פלא אינה 
מזכירה את חמאס ואת זכותה של ישראל להגן על עצמה. 
חמאס השתמש במיליוני דולרים שתרמתם לפתח מנהרות 
ורקטות . העולם יזדעזע ממה שחמאס בנה ."
השגריר הישראלי הוסיף : "אל תיפלו לתעמולה של חמאס. 
ישראל הסכימה לחמש הצעות להפסקת אש וחמאס דחה את 
כולן.
 --------------------
שר הפנים גדעון סער פנה לראש הממשלה בנימין נתניהו בעקבות ההתפתחויות האחרונות במבצע "צוק איתן" וסוגיית הפסקת האש, וביקש לכנס את הממשלה בהקדם, לעדכנה, ולקיים בה דיון. בהודעה מטעם השר סער נמסר: "במצב הנוכחי דיון בממשלה, שחבריה נושאים באחריות משותפת, הוא חיוני במיוחד".
 --------------------
משטרת זכרון יעקב עצרה שני תושבי ג'סר א-זרקא בחשד שיידו הבוקר אבנים לעבר כלי רכב בכביש 2. באירוע נפצעה אישה באורח קל מאוד ושני כלי רכב נפגעו.
 --------------------
רשת "אל-ערבייה" דיווחה כי מטוסי צה"ל מפזרים בשעות האחרונות מנשרים ברחבי רצועת עזה. על פי הדיווח, באחד מהמנשרים הופיעה רשימה של שמות של פעילים מחמאס ומהג'יהאד האיסלאמי שנהרגו בקרבות עם צה"ל, ועל אחר הודפסה השאלה: "האם אתם יודעים היכן שומרים בחמאס ובג'יהאד האיסלאמי את הגופות?".
--------------------
עמית סגל: לראש הממשלה אין כרגע רוב בקבינט כדי לאשר את דרישתו של אובמה להפסקת אש.
 --------------------
המחאה בליכוד כנגד הפסקת האש: בראיון ל'קוקר' קורא ח"כ דני דנון להתעלם מהלחץ הבינ"ל ולהרחיב את המבצע הקרקעי.
 --------------------
ניר דבורי (ערוץ 2): הפיצוץ בשיפא נגרם מטיל פאג'ר מתוחכם שלא שוגר עד כה ושוגר עכשיו לכיוון תל אביב, מסיבה לא ברורה הטיל נפל בתוך בית החולים שיפא קילומטר לאחר השיגור.
 --------------------
המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, רז ניזרי, הודיע היום בצהריים בוועדת הפנים של הכנסת שלא תיפתח חקירה פלילית נגד חברת הכנסת חנין זועבי מבל"ד - זאת לאחר שאמרה שחוטפי שלושת הנערים אינם טרוריסטים.
--------------------
 השר אורי אריאל בקול חי: האמריקאים לא מבינים את המצב כאן. אסור להקשיב להם. צריך להיכנס להכרעה בעזה. למה שנסכן את אזרחנו בגלל קרי? יש תמיכה מלאה בעם ובקרב החיילים והמשפחות השכולות בעד המשך הלחימה וההכרעה בעזה
בתשובה לשאלה האם מפלגתו תפרוש במידה ותוכרז הפסקת אש בקרוב, סירב השר להשיב. "אנחנו תומכים בראש הממשלה בהמשך הלחימה".
 --------------------
השר יאיר שמיר בקול חי: יכולנו להשיג יותר בפעילות הקרקעית ברצועה. אסור לנצור את האש. היה ניתן להכריע את המערכה בעזה מוקדם יותר. אסור להסס.
 --------------------
רוני דניאל: אני לא יודע אם התקבלה החלטה על הרחבה אבל צהל התחיל לתקוף בשטחים חדשים.
--------------------
מיוחד!ח"כ לשעבר שי חרמש תושב כפר עזה בראיון נרחב על המשתקף מחלון ביתו:אנחנו היישוב הסמוך ביותר לעזה שומעים ירי ארטילריה בשעות האחרונות,שכונת שסג'עיה דומה לעיר שעבאה צונאמי.מספר על החיים בצל הפחד הקבוע מטילים במרחק נגיעה,ואיך היו היחסים עם תושבי עזה בשנים שאחרי אוסלו?
--------------------
שידור מיוחד מתוכניתו של יעקב אייכלר בערוץ 'הכנסת', כולל סיכום מלא מאירועי השבוע האחרון בצירוף חשיפות דרמטיות על המתרחש מאחורי הקלעים במבצע 'צוק - איתן'. 
--------------------
 עדי מינץ מנכ"ל מועצת יש"ע שפיקד בעבר בתוך עזה בראיון נרחב ומרתק מסביר את ההבדלים בין היכולת הצבאית ביהודה ושומרון לעזה והאם יש הבדל בין האוכלוסיה,גם על הפלגים השונים השולטים כיום ברצועה,ומדוע הימין לא יוצא להפגנות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.