רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 14 ביולי 2014

מאת מקדשער

מפקד מרחב דוד במשטרה נצ"מ אבי ביטון חשף היום בעדותו במשפט תביעה של יהודה גליק, את פרטים מודיעיניים ממה שקדם למהומות הבוקר בהר הבית

"כבר ביום חמישי קיבלנו מידע מודיעיני על כוונות של המוסלמים להפר היום את הסדר בהר הבית". עוד אמר ביטון כי "אתמול בלילה התבצרו במסגד אל אקצה עשרות מוסלמים רעולי פנים, ההתבצרות כלל הכנת אבנים וזיקוקים".

בשעת הפתיחה הקבועה להר הבית, גוייסו למעלה מ-50 לוחמי יס"מ לאבטח את הסדר בהר. מספר שוטרים נפצעו בהתפרעות המוסלמים. ובשעה 8:30 המשטרה נכנעה וסגרה את הר הבית בפני יהודים ותיירים כאחד.

לשאלת עו"ד אביעד ויסולי יו"ר מטה ארגוני המקדש, מדוע איפשר למוסלמים להכניס חזיזים להר הבית, והאם המשטרה עורכת למוסלמים הנכנסים להר בדיקה זהה לזו שהיא עורכת ליהודים? הודה נצ"מ ביטון שהבידוק אכן אינו דומה. אם כי טען ש"יש לנו הרבה מאד עצורים היום בגין הפרות סדר, ועוד ייעצרו עוד".
תגובה

במטה ארגוני המקדש תמהים על המשטרה שנכשלת פעם אחר פעם במניעת הכנסת חזיזים וזיקוקים להר הבית, למרות היותו מתחם סגור.

אותה משטרה שמטרטרת את העולים בשער היהודים, במגנומטר, בבדיקת כבודה, ובחיטוט אחר תשמישי קדושה, נוהגת בכפפות משי במוסלמים המתפרעים בהר בתדירות גבוהה. המשטרה אפילו לא מעבירה אותם בבדיקה הבסיסית שהיא עורכת ליהודים הנכנסים לרחבת הכותל.

מצורף 
הקטע מפרוטוקול הדיון היום
כנסו כאן:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.