רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 10 ביולי 2014

השחיתות במירון חוגגת: ישראל דרעי תופר מכרזים מנופחים למקורביו. פרק ראשון בסדרה

מאת מירונער

נער הייתי גם זקנתי וראיתי שכל מה שנעשה מסביב למתחם ציון הרשב"י במירון מלא בשחיתות ופשע, המתחם כולו שורץ מאפיונרים ושרלטנים שרוצים לעשות הכנסה קלה על חשבון ההמונים שבאים לפקוד את קבר הרשב"י.
אך העולה על כולנה השערוריות של ישראל דרעי הממונה על המקומות הקדושים מחוז הצפון, אשר בתור פקיד ממשלתי רשמי היה צריך לפחות כלפי חוץ לנהוג באיזה מידה של נקיון כפים.
אבל מתברר שאותו ברנשי ישראל דרעי - שבכלל לא ברור מי ומה מינה אותו לתפקיד זה - הוא ראש המאפיונרים במירון במלוא מובן המילה, הוא תופר מכרזים מנופחים למקורבים בלי שום סדר וחוק.
קבלן העפר אבי מלכה ממגדל העמק זוכה בכל העבודות באיזור ציון הרשב"י כבר 7 שנים ברציפות, ואין פוצה פה, יעקב ח. זוכה כבר 7 שנים במכרז לבניית הפרנצעס במירון, ישראל דרעי מארגן לו כל שנה מכרז תפור מראש בסכום של 9 מיליון ש"ח, פי שלוש ויותר מעלות בניית הפרנצעס בפועל.
וזאת מבלי שנדבר על הגשר הבלתי חוקי הנקרא "גשר הכוהנים" שישראל דרעי אישר תקציב ממשלתי עבור בנייתו, בסכום כפול ומשולש מעלותו, ובנוסף לחברת כחול לבן שבית המשפט פסל אותם וישראל דרעי הכניס אותם באופן בלתי חוקי, ומאז הם נמצאים במירון לנצח.
חייבים שיקום גוף חזק שיתמודד עם אותם אנשי העולם התחתון העושים ככל העולה על רוחם בציון הרשב"י וישראל דרעי בראשם, שרק גורפים לכיסיהם הון עצום על חשבון משלם המיסים במכרזים תפורים ומנופחים ללא שום הליך תקין, ולא עושים כלום לטובת המתפללים.

בקרוב יתפרסם פרק ב' על חגיגות השחיתות של ישראל דרעי במירון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.