רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 28 ביולי 2014

הגראי"ל שטיינמן: חייבים להתפלל על כל החיילים כולל מי שאינם שומרי שבת וסיפר על רבה של בריסק שעשה ככה ביום הכיפורים

מאת בן ישיבה

לאחרונה יצאו מי שמחפשים עבירות לראש ישיבה וטענו כי הוא אמר כי חייבים להתפלל על הכלל כולו כל החיילים בלי יוצא מן הכלל ולא רק על יחידים או רק על שומרי המצוות

וכך מצטטים אנשי בית הראש ישיבה:

וכשרצו לעורר מבחינות אחרות, הגיב רבינו "סאיז דאך יידישע קינדער - א רחמנות..." - 'הרי הם ילדים יהודים, ורחמנות עליהם'.
כמו כן, על הטענה שיש כאלו שאינם שומרי שבת, לא ויתר מרן הגראי"ל ואמר שצריך להתפלל גם עליהם. וסיפר מעשה שהיה עם מרן הגר"ח מבריסק זצוק"ל שפעם אחת היה גזר דין מוות על אחד מאנשי "הבונד" והיה צריך הרבה כסף כדי לשכור לו עורך דין, ועמד מרן הגר"ח זצוק"ל "בעצם יום הכיפורים הקדוש" ואסף כסף כדי להציל אותו, ובאמת הצליח להצילו ממות.
הרי לנו שאף לאחד שהיה ידוע לרשע, טרח אותו גאון וצדיק כ"כ כדי להצילו, ואנשי הבונד היו ידועים "לאפיקורסים ממש"

2 תגובות:

  1. הציונים הארורים מבקשים מהחרדים לעזור לחילים, להביא לחיילים מכתבי תמיכה של ילדים חרדים, אוכל יין לקידוש, ומכתבים וכו' ולכתוב כתבות יפות על הצבא בעיתוני החרדים, כדי לנסות לקרב החרדים לצהל, ואח"כ להשמיד הדעת שלהם, כדי שאח"כ החרדים ח"ו יתחברו לצבא הטמאה, ויכפרו בתורה הקדושה .

    הציונים - מדינת ישראל, מפיצים התמונות של החרדים ביחד עם החיילים להראות כאילו שמותר לחרדי לילך לצבא' ולהיות קשור לצבא, ולעזור לחיילים ששונאים הדעת. אבל כולנו יודעים שאסור לשם יהודי ללכת לצבא, זה בגדר יהרג ואל יעבור. כל הצדיקים, וגדולי הדור האמיתים, אסרו לכל יהודי ללכת לצבא. כל חרידי שמביא ממתקים וכו' לחיילים עתיד ליתן את הדין!!! לא משנה אם הוא אדם פשוט או רב וכו'

    אלו שמשרתים בצבא הם בהחלט רק ערב-רב (או גוים גמורים) ולא מזרע עם ישראל, אין להם נשמות מכלל ישראל, אין לאלו שום שייכות לעם ישראל, הם לא מאמינים בשם ית' כופרים גמורים, לא מקיימים תרי"ג מצות. מובן שרגליהם לא עמדו בהר סיני בשעה שהקב"ה נתן לנו את התורה. הם מקיימים ואומרים קוחי ואוצם ידי ... כפירה שלמה בתורה ובהקב"ה ח"ו.

    רק להתפלל להקב"ה שיציל כל עם ישראל ויחזרו בתשובה שלמה בקרוב ממש.

    השבמחק
  2. זה קצת מוזר , בן אדם מוסר נפשו כדי להציל אותך ממות , ואתה אומר אני התפלל עליו שגם הוא יהודי,
    שני דברים, חיים שלך תלוי בזה שהוא ניצל ובגלל זה לבד אתה צריך להתפלל עליו ועוד איפה הכרת הטוב????

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.