רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 4 ביולי 2014

הרב אליעזר מלמד: לסגור את הר הבית באופן מוחלט למוסלמים, בגלל התמיכה בחטיפת הנערים

מאת מקדשער

הרב אליעזר מלמד, רב היישוב הר ברכה וראש ישיבת ההסדר קורא לממשלה לסגור את הר הבית באופן מוחלט בפני המוסלמים, בתגובה לחטיפת הנערים וההפגנות התמיכה בחטיפה שערכו בהר.

הרב מלמד הנמנה על משפחת בעלי העיתון "בשבע", כותב בטורו בעיתון, כי עצוב ומשפיל לשמוע את הקבינט הביטחוני שאינו מצליח להגיע לשום מסקנה מערכתית. למרות שחובתם לעשות זאת לאחר החטיפה ורצח שלושת הנערים.

"נוכחנו לדעת שוב כי זוהי עמדתה של רוב האוכלוסייה הערבית ביהודה ושומרון ושל אחוזים ניכרים מאזרחי ישראל הערבים". כתב הרב מלמד על "העוינות הזאת שבאה לידי ביטוי בכל צורות הבוז וההשפלה כלפי היהודים, עמם ודתם. ערבים רקדו וחילקו ממתקים מתוך שמחה לאיד. על הר הבית קבוצות של ילדים קטנים הצביעו בלעג ובוז כלפי השוטרים והיהודים בשלוש אצבעות, כסימן ניצחון".

הרב מלמד קורא לממשלה לבצע סדרת פעולות שיכריעו את המאבק עם המוסלמים. ביניהם בניית 30,000 יחידות דיור ביו"ש, הקמת עיר חדשה בשם "יד השלושה", בת 3000 יח"ד במקום בו נמצאו גופות הנערים. אימוץ דו"ח לוי, החזרת המחסומים ביו"ש, החזרם לכלא של המשוחררים, החמרת תנאי הכליאה עד למינימום המותר בחוק הבינלאומי, פירוק ההתארגנויות בכלא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.