רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 14 ביולי 2014

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24"

הלחימה נמשכת - מנדי ריזל תושב שדרות וכתב חוץ וביטחון של קול ברמה ו'קו עיתונות' בראיון: "אנו כואבים את כאבם של תושבי גוש דן וירושלים שהצטרפו אף הם לתחושה הלא נעימה והפאניקה, אך כעת יש לתושבי שדרות תחושה שאנשים סוף סוף מבינים את מה שעובר עלינו 13 שנה, אנחנו שומעים בלי סוף את הפיצוצים של ההפגזות וההפצצות ברצועת עזה. אנשים מגיעים מכל רחבי הארץ מגיעים לראות את זה בשידור חי". הצפי להפסקת אש יהיה לקראת סופ"ש.

ונשמרתם מאוד לנפשותיכם - רב פקד יוגב אטיאס ממשטרת מרחב נגב בראיון: "אני קורא לציבור להמשיך ולהישמע להוראות השוטרים ולא להגיע לזירות נפילות הרקטות ולהתקהל שם מאחר ומדובר בסכנת חיים ממשית. חשוב לזכור שהפריטים האלה הם אמצעי חבלה לכל דבר ועניין ואין לגעת בהם. בכל מקרה של מציאת רקטות יש מיד להתקשר למשטרה שתגיע לטפל בפריטים, הנחיות המשטרה וכוחות הביטחון מצילות חיים". 

ניסיונות תיווך להפסקת אש -  יובל מורגנשטרן מ"המטה לחוסן לאומי" בראיון: "החמאס הוא זאב בעור של זאב. את החמאס צריך להכניע ואת פעיליו וראשי המחבלים צריך לחסל ולא להגיע איתם להבנות. על הדרג המדיני להמשיך להנחות את לוחמי צה"ל להכות בחמאס ובארגוני הטרור ברצועת עזה, העורף הישראלי חזק ותומך בכל מהלך התקפי. עם מחבלים לא נושאים ונותנים, מחבלים הורגים! עד שהחמאס יכנע, צריך להמשיך ולהכות בו".

הנסיעות לפולין - העסקן הרב אלחנן טולדנו בראיון: "חבר ביה"ד הגבוה בירושלים הגר״צ בוארון יוצא במתקפה חסרת תקדים כנגד משרד החינוך ומשרד הביטחון, וכותב כי משרד החינוך והביטחון מכשילים את ילדי ובחורי ישראל באכילת נבלות וטרפות".


להאזנה חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0502071596 שפתוח גם מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.