רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 2 ביולי 2014

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24":

יוסי זילברמן מחדשות ערוץ 2 בראיון: "חייבים להיות כנים הסיכויים למצוא את החטופים בחיים היו נמוכים. ההפגנות במהלך ההלוויה לא הוסיפו כבוד כשלמעלה מ-50 נעצרו וערבים הותקפו, התחושות הקשות זה דבר מובן, אבל אנו לא יכולים להרשות לעצמנו שאספסוף יוביל את המחאה הזאת". 

יאיר אלטמן מ'וואלה חדשות' בראיון סיכום: "עין של אף עיתונאי לא נשארה יבשה, ליוויתי את המשפחות במשך השבועיים האחרונים ולראות אותם מתרסקים מול המציאות זה לא דבר קל, האמונה נתנה להם כוחות אדירים לעבור את מה שקרה להם - היתה להם עין פקוחה על המציאות והבנה שזה יכול להסתיים באסון". על ההפגנה בירושלים בזמן ההלוויה: "גילויי השנאה מול חפים מפשע זה דבר מכוער, צריך להוקיע אותו. במקום להתעסק בנאומים של ההלוויות היינו צריכים להתעסק בעצורים והמהומות". 

מנדי ריזל מקול ברמה בראיון נרחב: "מקורות ערביים מדווחים כי איסמעהיל הנייה ובכירי חמאס ירדו למחתרת. על ההקלטה שנחשפה: היה ברור למערכת הביטחון מיד אחרי החטיפה שנשמעו יריות, לא היה ברור אם כולם נפגעו. הודחו 4 שוטרים וקצינים, ברכב נמצאו 8 תרמילים, סביר להניח שהשלושה כנערים צעירים נאבקו באופן ממושך עם החוטפים". 

דוידי בן ציון מנהל היחידה האסטרטגית שומרון בראיון: "מאות הגיעו להפגין מול ישיבת הקבינט בתל אביב בכדי לדרוש מממשלת ישראל לרסק את החמאס - הצהרות לחוד ומעשים לחוד. על ההפגנה בירושלים בזמן ההלוויה: אני חושב שבשעת האבל מתאבלים ורק אחרי האבל מוחים".

להאזנה לראיונות המלאים חייגו 0508002424 שלוחה 1, או מכשרים 0502025136

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.