רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 26 ביוני 2014

זיידה מזמין את שאולזון לדין תורה

אשיב על ראשון ראשון, ביררתי שוב ומי שצילם את המסך עומד על כך שכל צילום אמת ויציב, ואף שלח לי עוד תצלומים להוכיח כי מדובר בתצלומים אמיתיים

על זה שאין שם, מי כמוך הבקי בוואצאפ צריך לדעת שבמכשיר שלך שמך לא מופיע אלא רק שמות האחרים, גם אצלך כשאתה שולח וכותב למישהו לא מופיע שמך, כך שלא צריך להופיע השם

לא ביקשתי תגובה מפני שלא כתבתי מילה אחת, אם תעבור שוב על הפוסט לא תמצא מילה אחת שלי פרט לכותרת שהם ציטוטים מההתכתבות

בקשר לדין תורה מוכן אני להתייצב עימך לדין תורה אין לי עם זה שום בעיה, בניו יורק ב"ה לא חסרים בתי דינים חלק מקובלים עלי, ואם לא תאהב אותם אסכים לבא לקראתך ולהופיע בזבל"א, תבחר בורר ואני אבחר ושניהם יבחרו שליש

אני מפרסם את מכתבך לא כהתנצלות מפני שאיני חושב שאני צריך כאן להתנצל על משהו, אני מאמין לאיש שהעביר לי את התצלומים, זכותך המלאה להביע את גירסתך, ובשל כך אני מעלה את הדברים, בניגוד לאתרים ובלוגים אחרים שחלקם לפחות לא מעלים תגובות ואם כן אז מקוצצות או באיחור של כמה ימים, אצלי הבלוג פתוח לכל מי שרואה את עצמו נפגע או שהוא חלק מן הדברים

4 תגובות:

  1. אני כבר לא מבין את מי שאולזון משרת
    כנראה שמושחתי ביתר זה בסדר
    עברו גיור על ידי יעקי ורעננה הרשקופ

    השבמחק
  2. הרב שאולזון אל תפחד, זיידה הזה הוא איש עם רוע לב בלתי מוגבל אוהב להתעלל באנשים עם חיוך על הפנים, יש לו קופת שרצים ארוכה מאחוריו והגיע הזמן שמישהו יטפל בחלאה הזה.

    השבמחק
  3. מנחם בחורצ׳יק חכם שנון ומבריק.
    אני ממש לא מאמין שהוא היה עד כדי כך טיפש לעשות כזה דבר.
    למדתי איתו בישיבה ומאוד הערכתי את חריפות שכלו וגם עבדנו תקופה מסויימת ביחד.
    אני מכיר אותו היטב ומעריך אותו מאוד,ומאחל לו הצלחה מכל הלב.

    השבמחק
  4. שאולזון, זה לא נכון שאתה מעלה תגובות שקוראיך יוכלו לראות. אתה עושה זאת רק לאחר שהתגובות מופיעות בעמוד השלישי או הרביעי ואיש אינו קורא אותן. כאן אתה פשוט משקר. אתה ממש לא מעלה תגובות כך שתהיינה זמינות לקוראיך.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.