רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 30 ביוני 2014

מבזקים - מפה ומשם


הסקופים: בתו של הגרי”ש אלישיב זצ”ל הרבנית גיטא מלכה בת שיינה חייה רימר התמוטטה הבוקר ברחבת הכותל לאחר אירוע מוחי. מאושפזת בטיפול נמרץ בשע”צ - רימר חתנו של רהב אלישיב הוא רע מעללים הוא האשם העיקרי במחלוקות הפנים ליטאיות והוא זה שסחט את אורי לופוליאנסקי שנים, דרכו הוא גדל אצל הרב אלישיב
------------------
סגן ומ"מ ראש עיריית בני ברק ומזכיר המועצת, קיבל את ברכת מרן הגר"ח לרגל שמחת נישואי בנו והבר מצווה לבנו "אתה המלך של בני ברק" אמר הגר"ח בחיוך.
 ------------------
ראש עירית בני הרב זייברט צועק על רוחמקין נציג עץ שדיבר נגד ישיבת אורחות תורה אם אתה תדבר נגד דגל התורה אני יוריד את ההצעה שלך מסדר היום
------------------
ראשי ישיבת ליקווד הגר"מ קוטלר והגר"י אולשין הגיעו לביקור אצל ראש ישיבת פוניבז' הגרב"ד פוברסקי בבית האכסניה אצל הנגיד הר"ר יוסף טאבאק.
------------------
רבה של העיר אלעד הרב מרדכי מלכה התייחס בשיחה ל"כיכר השבת" למקרי התקיפה של קטינים וקטינות בעירו, וכינה את התוקפים "רוצחים". לדבריו: "אסור להעלים עין".
 ------------------
מנכ"ל מעיין החינוך התורני של ש"ס יוסף בוסו ל'ערוץ 2': אם הפרטים על המנהלת בביתר נכונים, נשקול לפטר אותה. אבל אסור למהר להסיק מסקנות
------------------
היום נצפו במסדרונות העירייה סגן ומ״מ ראה״ע מאיר בלעיש וממונה אגף שפע שמעון גולדברג יוצאים מפגישה ומצטלמים עם ירוחם אסטריכר.
מקורבים לשניים מספרים כי בפגישה סוכם שירוחם יהיה ממונה בקרוב על פיקוח חרדי מטעם מחלקת הפיקוח.
ככה״נ המינוי בא בעקבות התחייבויות של ראש העיר לפני הבחירות לציבור שהתלונן על עבודת הפקחים

להמשך המבזקים כנסו כאן:



------------------
השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ', אמר כי ירי הרקטות מהרצועה לעבר יישובי הדרום לא יכול להימשך. "הגענו קרוב ל-200 נפילות מתחילת השנה על כל הדרום, אי אפשר לעבור לסדר היום על דבר כזה. יש פה תושבים וצריכים לאפשר להם לחיות, זו תפקידה של הממלשה והקבינט", טען אהרונוביץ' במהלך ביקור בשדרות. עוד הוא הוסיף כי עיקר מאמץ כוחות הביטחון מופנה להשבת החטופים.
------------------
הסתיימה חקירתו הנוספת באזהרה של הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי במשרדי יאח"ה בלוד. אשכנזי חשוד בביצוע עבירות הפרת אמונים, שיבוש מהלכי חקירה ומסירת מידע לגורם בלתי מוסמך במסגרת פרשת הרפז. כמו כן, הסתיימה חקירתו הנוספת באזהרה של דובר צה"ל לשעבר אבי בניהו החשוד בביצוע עבירות שיבוש הליכי חקירה, הפרת אמונים, השמדת ראיה, קשירת קשר וגילוי בהפרת חובה.
------------------
ראש עירית בני ברק הרב זייברט צעק על רוחמקין נציג עץ שדיבר נגד ישיבת אורחות תורה "אם אתה תדבר נגד דגל התורה אני יוריד את ההצעה שלך מסדר היום" אמר זיברט.
------------------
נציג 'עץ' רוחמקין דיבר סרה בישיבת מועצת העיר ב"ב על ישיבת אורחות התורה מ"מ רה"ע הרב רובנשטין עזב כאות מחאה
------------------
בחדרי חרדים: נלחם למען השבת • עיריית תל אביב אישרה לפתוח מרכולים בשבת - ושר הפנים גדעון סער התערב על פי סמכותו, וביטל את ההחלטה • סער ניפק החלטה ארוכה ומנומקת: "סוגיות כאלה, שמשפיעות על צביונה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית" • "החוק פוגע בערכים ובדמוקרטיה, ויוצר זילות לשלטון החוק.
------------------
פרסום ראשון ב'קוקר': מיכאל שמש, כתב קול ברמה יצטרף לקורס הכתבים הצבאיים וישמש ככתב  החרדי הראשון בגלי צה״ל. ״זוהי סנונית ראשונה בדרך לשילוב חרדים נוספים״ אמרו בתחנה לקוקר.
------------------
דיווח: בתו של הגרי”ש אלישיב הרבנית גיטא מלכה בת שיינה חייה רימר התמוטטה הבוקר ברחבת הכותל לאחר אירוע מוחי. מאושפזת בטיפול נמרץ בשע”צ.
------------------
הערב בכיכר רבין בת”א עצרת הזדהות להשבת הבנים, בהשתתפות רבנים ואמנים.
------------------
צה”ל תקף הלילה ברצועה בתגובה לשיגור רקטות.///-///נעצרו בסוף שבוע 25 מבוקשים, כהמשך למעצרים במסגרת מבצע 'שובו אחים'.
------------------
שערוריה: ועדת השרים תדון היום בהצעת חוק של ח"כ ניצן הורוביץ להפעלת תח"צ בשבת
------------------
שרקי בגל"צ: מסמך פנימי של 'הקרן לידידות' מוכיח התערבות בתכנים ובמסרים של קייטנות הקיץ "לגלות תרבויות חדשות וללמוד מהן להכיר מנהגים של עמים אחרים...". משרד החינוך: "אין התערבות בתכנים".
------------------
נוביק בידיעות: חילונים מחללים את האנדרטה לזכר חללי הבקעה. בכל לילה מקיימים שם מסיבות אלכוהול, מנגלים וכדורגל.
------------------
דובר צה"ל לשעבר אבי בניהו נחקר בשעה זו באזהרה במשרדי יאח"ה בלוד בגין חשד לביצוע עבירות של שיבוש מהלכי משפט, מרמה והפרת אמונים, השמדת ראיה, גילוי בהפרת חובה וקשירת קשר לפשע, במסגרת פרשת הרפז
------------------
ההסלמה בדרום: ראש הממשלה נתניהו מאיים להחריף את עוצמת התגובה של צה"ל. "אנחנו ערוכים להרחיב את הפעולה בהתאם לצורך", אמר נתניהו. "אני מבקש להזכיר שמרגע שהוקמה ממשלת האחדות הפלסטינית עם הארגון הטרור חמאס, הרשות הפלסטינית קיבלה את האחריות למנוע ירי על שטחנו משטחי רצועת עזה.
------------------
השר עמיר פרץ: ״צריך לקבל החלטה עקרונית שמפסיקים את הבנייה בהתנחלויות״. במפלגות הימין מגדירים את דבריו: ״הזויים ופחדניים
 ------------------
חבר מועצת עיריית ירושלים הרב פינדרוס הגיע להתייעץ ולקבל את ברכתו של מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א
 ------------------
 ראש האופוזיציה ח"כ יצחק הרצוג נאם בפני רבבות המשתתפים בעצרת למען החטופים תל אביב ואמר: "אנו מחויבים להחזיר לנערים את הצחוק, הדמע ושמחת הנעורים. הגעתי הערב לכיכר ביחד עם אלפים מכל קצות הארץ לומר לבני משפחות שער, יפרח ופרנקל שלא נשקוט ולא ננוח עד שנשיב הביתה את ילדיהם".
 ------------------
בחתונת בן האד' רבי דוד אבוחצירא: אריה דרעי יעקב ליצמן דוד אזולאי צביקה כהן מנחם גשייד דן גרטלר האחים רייך האחים הלפרין ועוד
 ------------------
 עוד מעמית סגל: אגב, מחישוב של מספר האוטובוסים די ברור שיש פה לא מעט משתתפים שיחזרו הביתה בטרמפים
 ------------------
הרב יוסף קלנר תוקף בחריפות את נפתלי בנט ואת הבית היהודי במסמך פנימי שהגיע לידי כיפה. "אילו לא היה הבית היהודי, לא הייתה חקיקה אנטי דתית. שטבון, יוגב וסטרוק הם הגרועים ביותר"
 ------------------
עמית סגל בטוויטר:חוזר עכשיו הביתה ומולי צועדים אלפים ממשתתפי העצרת. מדגם לא מייצג, אבל 90 ומשהו אחוז דתיים לאומיים
 ------------------
אהרון ויזנר בראיון לקול החרדי: בני תורה לא תומכים בשלזינגר שקרא לרב אוירבך ׳קורח׳, ושהגדיר את עצמו ׳מורם מעם׳. ישנם קהלים נוספים ורבים במגזר החרדי שתומכים ברב אריה שטרן. דגל התורה לא יתמכו ברב שטרן רק בגלל תמיכת בני תורה ברב אריה שטרן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.