רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 29 במאי 2014

האם בחסידות סלונים מעשנים בשביל לשבור את התאווה?

לכבוד הרב שאולזון

בליל ל"ג בעומר שמעתי מחסיד סלונים . שבחסידות סלונים מעשנים בגלל שיש הוראה לבחורים ולבני עליה שמי שיש לו תאוות (הידועים) ובשביל להרגיע את נפשו שיקח סגריה שהאפקט של הסגריה שהוא משחרר במוח חומר שדומה לחומר שמשתחרר בשעת .. . רציתי לדעת ממי שיודע האם הדבר הזה נכון או לא? כי אני יודע שבחסידות גור נותנים לבחורים כדורים (כמו שהתפרסם) ולבנות שיש להם תאוה נותנים שוקולד. רציתי לדעת כי אני יודע שהבלוג שלך מאוד פופלרי בציבור ואולי חסיד סלונים יגיב ויגיד האמת. תודה מראש

14 תגובות:

  1. מציצנות זולה וחולנית, שאולזון לא יודע את הגבול בין חשיפת שחיתויות לגיטימית להתלכלכות וגועל נפש בקישקע של הזולת, ללא שום מטרה חוץ מסיפוק יצר המציצנות והתעסקות מעוותת ואובססיבית בצנעת הפרט ובפיקנטריה רדודה. חסרי חיים, חסרי בושה, חסרי אנושיות ודרך ארץ בסיסית!

    השבמחק
  2. עד לאיזה רמה ירודה הבלוג הזה מסוגל לרדת עובדתית רק החסידות קרלין מעשנים פחות מסלונים

    השבמחק
    תשובות
    1. קרלין זה חסידות מורכבת מאמקאיאים ומי ירושלמים ומי מזרחיסטים . הפלח הירושלמי בקרלין מעשן אולי יותר מסלונים והשאר הציבור הכללי מעשן בהרבה פחות

      מחק
  3. גם היום ערב ראש חודש סיוון, אתה לא יכול להירגע מטינוף מוחך החולה?
    ליבי ליבי על אמך, כנראה שלא אמרה בכוונה תפילת השל"ה, או שהסיטרא אחרא כבר שבה אותך לגמרי.

    השבמחק
  4. חולי נפש כל כתות החסידים למיניהם הנודע ביהודה צדק

    השבמחק
  5. לשאולזון: בשם כבוד הציבור, כבוד הבלוג, כבודך וכבוד שמים - אנא הסר את הפוסט הזה ותסיר החרפה הזאת מאיתנו!

    השבמחק
  6. די, קצת רמה! שאולזון מנסה לקומם את סלונים? יש להם ביטחון עצמי גבוה מאד (ובצדק) ולא תצליח להוציא אותם משלוותם אפילו עם שטויות כאלה.

    השבמחק
  7. טוב, לא נכתוב דבר נגד הנוב"י.

    השבמחק
  8. אנני מכיר מקרוב את הסלנימים . אבל מרחוק הם ידועים בתור עוף מוזר בציבור החרדי לא לומדים כמו לטאים ולא יראי שמים כמו החסידים . הם גם ידועים בתור אנשים גזענים ומעשנים ובעלי גאווה . מה שאין כן ישנם חסידיות שבשביל מלחמות דמיניות ובשם האידישקייט והקדושה מותר להם לגרום נזק לאחרים ולעצמם הן בבריאות הגוף והנפש . ולגבי גור זה דבר ידוע

    השבמחק
  9. חסיד סלונים30 במאי 2014 בשעה 7:42

    לא היה ולא נברא

    השבמחק
  10. הכותב לא ידע לא מיניה (תרתי משמע) ולא מקצתיה.
    כיום בישיבה הגדולה לאלוקים - ישיבת בית אברהם סלונים שבירושלים - בהוראת המשגיח הרה"ח ר' חיים קסטלניץ איסור חמור לבני הישיבה לעשן עד קיבוץ א'.
    אם היו הדברים כפי שכתב הכותב הנהלת הישיבה לא הייתה מתירה למשגיח לאסור הסיגריות מפני העריות... חחחח הצחיק אותי הבחור.
    אבל אם עושה לו טוב - שיבושם לו.

    סלונימער. ביתר עילית.

    השבמחק
  11. הם גם מעשנים בליל שבת עצמו!

    השבמחק
  12. חוקרים מצאו כי הבסיס הגנטי לתכונות כמו אופטימיות, הערכה עצמית, ושליטה, מצוי בהורמון בשם אוֹקסיטוֹצין, הידוע גם כהורמון האהבה או הורמון החיבוק. האוקסיטוצין מצוי בשפע בחלב אֵם ומשתחרר גם בעת אורגזמה.
    אוקסיטוצין הוא הורמון האהבה הלבבית החמה שיש בין בני אדם, אבל הוא גם ההורמון שמפחית חרדות ומייצר נינוחות ושלווה.
    כיצד ניתן להגדיל אוקסיטוצין באופן טבעי?
    אוקסיטוצין הוא הורמון טבעי שהמוח מייצר ויש לו תכונות מובהקות נוגדות חרדה. יש מי שסבור כי הוא עשוי אפילו להחליף תרופות פסיכיאטריות נגד חרדה ודיכאון....
    ההורמון אוקסיטוצין מדכא את פעילות האמיגדלה, אותו איזור במח שאחראי על רגשות של פחד, חרדה ופאניקה. כמו כן, הוא מדכא את ייצור הקורטיזול (הורמון המתח שעלול לגרום לשורה ארוכה של בעיות החל מאלצהיימר וכלה באוסטאופורוזיס). לפיכך אוקסיטוצין נחשב במקרים רבים אופציה חלופית מעולה להורמון סרוטונין שנמצא בחסר אצל אנשים חרדתיים. גם אוקסיטוצין וגם סרוטונין משרים תחושות של שביעות רצון, נינוחות ושמחה.

    כמה טיפים מתרופות של סבתא:
    אינטימיות בזוגיות מייצרת אוקסיטוצין
    אוקסיטוצין הוא ההורמון המרכזי שמייצר 'אהבת-אם', אותו הורמון שמתפרץ בהריון ובלידה ומעורר תחושת חיבור חזקה בין האם לתינוק.
    אוקסיטוצין גם מאיץ את הלידה ואת ייצור חלב האם ובנוסף הוא משתחרר גם על ידי גברים ונשים בזמן האורגזמה. מסתבר כי סקס, בשילוב עם חיבור רגשי עמוק ( אהבה חברית / אנושית אמיתית לבן הזוג) מספקים לגוף רמות גבוהות יותר משמעותית של אוקסיטוצין לעומת החלופה של מין לשמו (מין בלי אהבה).
    עיסויים/ טיפול במגע מייצרים אוקסיטוצין
    מגע גופני כמו עיסוי רפואי, שיאצו, טוווינה, מסאג' תאילנדי וכו' הם דרכים בדוקות להגביר את רמות האוקסיטוצין בדם, ממש בדומה לצורות של מגע אוהב כמו חיבוק טוב בין בני זוג / חברים או בני משפחה.

    השבמחק
  13. חוקרים מצאו כי הבסיס הגנטי לתכונות כמו אופטימיות, הערכה עצמית, ושליטה, מצוי בהורמון בשם אוֹקסיטוֹצין, הידוע גם כהורמון האהבה או הורמון החיבוק. האוקסיטוצין מצוי בשפע בחלב אֵם ומשתחרר גם בעת אורגזמה.אין לזה שום קשר עם ניקוטין ועטרן שהם התמכרות מסוג שהורס את הבריאות בזמן שהורמון אהבה מחייה...

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.