רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 29 במאי 2014

באיאן מבטיחים לחשוף את ההיסטוריה של סדיגורה – פשמישל בעשרות שנים האחרונות

מאת בויאנער
.
בבאיאן לא מוכנים לחזור לסדר היום, לאחר מה שסדיגורה עושים להם בעיר העתיקה והחליטו כי הם יכו עד כהמ שרק אפשר ולא יוותרו על אותו שטח שכל כך חמדו זה עשרות שנים.
ולכן אין להם ברירה אלא לצאת במסכת של השמצות, ומבטיחים כי בקרוב הם יחשפו את ההיסטוריה של חסידות סדיגורה בחו"ל, מדוע כאשר כל האדמורי"ם עדיין ישבו בווינה, עזב הפשמישלער את וינה לגליציה. מדוע כשעלה לארץ ישראל נאלץ לחפש מנין. מה המריבות שעשה במשך שנים רבות מול חסידי בויאן. ואיך הפסיד את רוב חסידי רוזין בארץ לאחר פטירתו של האדמו"ר מבאיאן זצ"ל. מי הקים את הישיבה בבני ברק איך השתלט על הישיבה ועוד ועוד. מה הטעות הגדולה שעשה האדמו"ר הקודם מסדיגורה מיד לאחר שהוכתר. ואיך חוזר בנו האדמו"ר הנוכחי על הטעויות הללו.

בקרוב יעלו הפרטים המעניינים שהחלו לזרום אלינו

תגובה 1:

  1. חיים היקר
    אני חולה על הפוסטים שלך אבל......
    מנסיוני המר אני ממליץ לך מכל לב לא להתקרב לנושאים בוערים כמו של רוזי'ן...
    כי זה אש להבה!!!!!!!!!!!!!!
    ובאש אפילו בעלזאר או גערר מטומטם יודע שאסור לשחק
    לכן אל אף שיש לי המון חילוקי דעות נגד כמה וכמה מהאדמורים של רוזי'ן אני לא אעיז להתחצף כלפי המלוכה
    בקיצור... תירגע בזמן
    וזה לא איום מהותי שמישהו יעשה לך משהו כי איך שאני מכיר את הנמשות של בויאן וסדיגורה הם לא יעיזו לגעת בך אבל..... הכוח של רוזי'ן גדול ועצום בשמיים
    היזהר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    תמשיך לעשות את עבודת הקודש שלך ... עלה והצלח!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.