רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 14 במאי 2014

בעלזא הזמינו האקערים לפרוץ למחשבי אנשים שהם חושדים בהם שהם מעבירים לשאולזון חומר - מה שהם שכחו שכבר כמה שנים המחשב הוא לאו דוקא האמצעי שמעבירים דרכו חומר

שלום ר' חיים,

אני עובד לפרנסתי כראש אגף בטכנאות ותקשורת מחשבים, 
בחוץ ממסגרת עבודה אני מקבל לפעמים עבודות של חקירת רשת אינטרנט (האקר בלעז).
חבר טוב לעבודה מתקשר אלי אתמול, אומר לי יש לי משהו לספר לך באופן דחוף,
נפגשנו במקום סודי
הוא מספר לי שהוא קיבל טלפון משמעון וואלף קליין גבאי אדמו"ר מבעלזא שמזמין אותו לישיבה סודית במשרדים המפוארים שיש לו ברחוב בינת אהרן בקרית בעלזא,

הוא הגיע בשעה לפגישה ושפשף את עיניו כלא מאמין, ישבו שם כל הברנז'ה של בעלזא
שמעון וואלף קליין, ח"כ ישראל אייכלר, והדובר שלהם יהושע ויינברגר, מנכ"ל המוסדות הרשל דמן, הנגיד מושי רוטנר, והאקר הבעלזאי אשר לוסטיגמן,  והנושא הדיון היה "מה עושים עם חיים שאולזון" איך אפשר לסדר אותו שיפסיק להוציא את כל הסודות החוצה, ומי מספר לו את כל הסודות,

הם רצו שאני יפרוץ למחשב של העסקן שמואל זיכרמן מבית שמש שלדעתם הוא מוציא לך כל הסיפורים, בגלל שזרקו אותו לפני חצי שנה מניהול התלמוד תורה בירושלים,
אני כמובן אמרתי להם שאין על מה לדבר יש גבולות שלא חוצים אף פעם ואפילו אם משלמים הרבה כסף, ואפילו ניסו לשכנע אותי עם מכתב שכתב להם הדיין הרב מרדכי לנדאו שמתיר לעשות זאת,

חיים חזק ואמץ אל תירא ואל תחת 
מאף אחד בעולם, תמשיך בדרך שלך

9 תגובות:

  1. חיים נפלת חזק

    השבמחק
  2. זה חומר חזק.
    חחחחח

    השבמחק
  3. ח חח חחח חיים מישהו עבד עליך!

    רח' בינת אהרון...... הנגיד מוישי רוטנר ...... האקר אשר לוסטיגמן........ הדיין הרב מרדכי לנדאו... צוחקים עליך באתר שלך ואתה עוד הולך ומעלה הכל... דאס איז גיט!

    נ.ב. תהיה גבר ותשאיר את התגובה,

    השבמחק
  4. כל הכבוד למי ששלח את החומר הזה....

    השבמחק
  5. חחח חיים, אז מה? כל הכתבות הם סתם חלומות בהקיץ
    אבל להמציא שמות עם תארים ...
    מי אלו- מנכ"ל המוסדות הרשל דמן, הנגיד מושי רוטנר, והאקר הבעלזאי אשר לוסטיגמן ?
    חחח ענק מי שהצליח להפיל אותך ככה!

    השבמחק
  6. דפוק בן דפוק תברר קצת מה כתוב במכתב אז תראה שמישהו הצליח לעשות ממך צחוק בלשון המעטה

    השבמחק
  7. מכתב זה קיבלתי ומעלה את זה כאן:
    ר' חיים
    אני מוצא לנכון להתנצל, חטפתי על הראש למה כתבתי לך הוא סיפר את זה לי ולא בשביל להעביר לך, עשיתי את זה מיוזמתי רציתי שתדע מה הם עושים
    לעצם הענין עשיתי כמה טעויות מפני שלא רשמתי במקום כתבתי לך מהזכרון והתבלבלו השמות הוא אמר לי עוד שמות ולא ידעתי מי בתפקיד זה ומי אחר אני לא חסיד בעלזא אני איש מחשבים רחוק מאוד מהם. הפרטים מדוייקים השמות מבולבלים

    השבמחק
    תשובות
    1. תירוץ לא מי יודע מה
      מותר לך פעם להודות שנפלת בפח

      מחק
  8. תרוץ לא מי יודע מה
    מותר פעם גם להודות שהוליכו אותך שולל

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.