רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 29 באפריל 2014

הרב בצרי: הרב עובדיה יוסף בא אלי לחלום ואמר לי כי שהגאולה קרובה וכי ביום העצמאות הקרוב יקרה משהו גדול

מאת מקובל

הרב דוד בצרי ביקש להודיע שאתמול בלילה בחצות בא אליו בחלום הרב עובדיה יוסף ואמר לו: שעם ישראל קרוב לגאולה כפתח השמש, ושאם יזכו ישראל כבר ביום חג השבועות יביאו קורבנות לביהמ'ק, ואמר לו שדבר זה תלוי בשני דברים: האחד שלא ידברו לשון הרע, והשני שמירת שבת כהלכתה. שאלו שני הדברים אשר מעכבים את הגאולה. ואמר לו ראיה לדבר שביום העצמאות הקרוב יהיה משהו גדול בעם ישראל ומי שיזכה יבין את גודל הדבר

9 תגובות:

  1. אז שכולם לא יכנסו לאתר הזה, עד לפחות יום העצמאות, לא שאני מזלזל בך, פשוט יש באתר הזה מלא לשון הרע. סליחה אם פגעתי בך ר' חיים

    השבמחק
  2. אז אולי תתחיל כבר לתועלת כולנו להפסיק לשפוך פה לשון הרע והצאת שם רע בכמויות שלא היו בהיסטוריה ... ?

    השבמחק
  3. זה לא אמיתי, מישהו דיבר עם המקורבים של הרב ואין שחר לשמועה זו.
    תסתכלו באתר של קול האמת..

    השבמחק
  4. אמן , עם ישראל צריך כבר גאולה !

    השבמחק
  5. חלום של ר חיים !!!!! בצרי לא כזה מטומטם להוציא כזו הצהרה... מה יקרה יום אחרי יום העצמאות כשכולם יראו שלא קרה כלום????

    השבמחק
  6. בעל רוח הקוט"ג29 באפריל 2014 בשעה 17:30

    אוי עוד סיפורי סבתא ממציא הדיבוקים די נמאס לשמוע על רבנים שחולמים ומספרים סיפורים מפונטזים אני ממליץ להם בחום ללכת לפסיכיטאר ולקבל טיפול דחוף

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מוחה,רשע,לך מפה,מי שמבזה תלמיד חכם הוא אפיקורוס,לאפיקורוס אין חלק לעולם הבא.

      מחק
  7. שקר הישיבה מוסרת שזה שטויות והבלים! אכן צריך לשמור שבת

    דבר שני אני בטוח שבחצות לילה הרב אומר תיקון חצות ולא ישן כי אם שעות מעטות אם בכלל

    השבמחק
  8. הרב בצרי מכחיש את החלום שהמציאו
    לפני מספר שבועות הוציאו אנשי דרעי בשם הרב בצרי
    כי הרב חלם שהרב עובדיה התגלה אליו בחלום.
    אנשי הרב בצרי זעמו על כל ואמרו שאנשי דרעי מגדפים את הרב.
    אריה דרעי משתמש במרן גם במותו וגם בחלומות של רבנים.
    קשה לדרעי לראות את האמונים שמגיעם לרב ללא קשר לש״ס

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.