רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 30 באפריל 2014

חייבים לטפל בשחיתות של מירון

הרב חיים שליט''א
שלום וברכה 
זה כבר נדוש מדי כל הזמן דרעי ברלנד בעלזא 
תתחיל לחפור ולתחקר מה שקורה בכל מירון בציון. ובמושב. זה נוגע לכל היהדות החרדית בארץ ובעולם 
יהיה מעניין ועוד איך .

במירון יש את כל מאפייני וסוגי השחיתויות בשיטת המאפיא רק שזה מרוחק צפונה ולא נראה להעין.
תתחיל הרב חיים ותראה שתשאב משם מלא חופניים תחקירים שיסמרו שערות ראשיהם של כלל ישראל 
וסוף כל סוף תדבר לכל כלל ישראל .
גם אם אתה קרוב נוסטלגי לחסיד חב''ד במירון מרדכי הלפרין אל תירתע .אתה תמלא טורים שלמים יום יום חבל''ז 
ובדרך שכזאת תוכל להתחבר אל יתר העם החרדי 

קדימה 
ובהצלחה 

זכותא דרבי שמעון יגן בעדנו וכלל ישראל אמן

2 תגובות:

  1. חשוב להוסיף, כותב הדברים בטח התכוון לזה, במיוחד לכל הארגונים והמוסדות שאוספים כסף למטרות נשגבות. הבעיה היא, שכל פעם שאני במירון, (עד ארבע פעמים בחודש), בימות החול, אני לא רואה שום דבר שכל הארגונים אלה מציגים.
    יכול להיות שאני לא יודע איפה הם ממוקמים, אבל למה הם מחביאים את עצמם? איפה הארגונים שמבטיחים שיש להם דוכני וחדרי אוכל? איפה כל הכוללים והישיבות?

    השבמחק
  2. ראיתי שהיה כתוב אצלך על מירון ואני אחד שנוסע כבר שנים למירון בל"ג בעומר, ויש דבר שצועק עד לשמים , וזה השכרת חדרים, לל"ג בעומר פעם היה כל אחד יכול להגיע לזה , ובזמן שהמלונרים הסטמרים והבאובים התחילו להגיע, התחילו המחירים לקפוץ בלי שום גבול תאר לך שלשבת השנה חדר "לזוג" מבקשים 8000 אלף ₪ ובחדר פשוט 6000 ₪ רק שינה בלי אוכל, כך אצל הלפרין ובניו, כך אצל מירוני, כך אצל פומרנץ ,וכך אצל קרקוביץ וכו' וכו'

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.