רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 29 באפריל 2014

מבזקים - מפה ומשם


ניצחון אדיר להגר"א כהנמן בבוררות אצל הרב רוזנברג על מכירת השטח ברחוב אדמו"ר מגור למחנובקא - סאטמאר, הבורר קבע שהמכירה שרירה וקיימת. כמו"כ קבע הבורר שיש לרבנית כהנמן אפשרות למכור או לחלק איזה נכס שהיא רוצה, לאחר פטירתה מה שהיא לא תספיק לחלק אזי תהיה חלוקה כמו הצוואה של הגר"א כהנמן זצ"ל של 60-40
-------------------
הפלס: “מקבלי צווי ההתייצבות החדשים באו לשאול דעת תורה של ראש הישיבה הגאון הגדול רבי שמואל אויערבאך שליט”א, ולאחר ששמע ובחן את כל הצדדים והנתונים השיב כי “אין רוח חכמים נוחה מדבר זה”.
 -------------------
משלחת מארגון "לב לאחים" ביחד עם הגר"י סילמן נמצאים כעת בחדרו של מרן פוסק הדור הגר"נ קרליץ בביה"ח מעייני הישועה, שכותב כעת מכתב מיוחד לרגל המעמד הערב.
 -------------------
הולילנד: ח"כ אורי מקלב ועו"ד מנחם מושקוביץ העידו לטובת אלי שמחיוף.
 -------------------
הלם!פרקליטות מבקשת להטיל על אורי לופוליאנסקי בין 6ל 8 שנות מאסר
 -------------------
האדמו"ר מקאליב בקול ברמה אצל רונן כץ: יותר ממה שמפחידה השואה שהיתה, הפחד שלי הוא משואה רוחנית שעלולה לבוא עלינו בעקבות הגזירות על עולם התורה.
 בכל יום ויום אנו צריכים לזכור את אמונתנו שבגללה שרדנו בשואה שהיתה ובזכותה נינצל מכל הגזירות

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 -------------------
רבני הפלג הירושלמי לא השתתפו בכנס ׳לב לאחים׳ עקב התערבות ארגון ׳לב שומע׳ בסוגיית ההתייצבות, הארגון מורה להתייצב לצווי צה״ל.
 -------------------
פקח של קקל רוצה לעצור את ר משה ברלין במושב מירון על הנחת עמודים של עירוב למושב מירון.
 -------------------
מרכז הענינים: השמועות אומרות שהאדמו"ר מסלונים הוא בין המתנגדים להתייצבות אך המציאות שונה בתכלית. לדעת האדמו"ר באם אכן המרכז החדש לא יאכזב והדברים יפעלו כשורה, יש להעתיק אליו גם את ההתייצבות הראשונה ואת הבדיקות והמיוניים הכרוכים בה בכדי שתיהיה שליטה מלאה על כל הליכי ההתייצבות במקום אחד.
 -------------------
בספרא ישיבת המשך ובה דנים בפתרון עתידי יעיל לתחבורה הציבורית בכותל המערבי אשר יכלול בין היתר מערך רמזורים חדש, מחסומים שיופעלו ע"י חיישנים אלקטרונים חדישים.
משתתפים: מנהל האגף מר קובי ממליא. חברי מועצת העיר הרב יוחנן ויצמן, הרב שלמה רוזנשטיין. כמו"כ בכירים ממשרד התחבורה.
 -------------------
הדיון בהולילנד התחדש:הפרקליטות מבקשת להטיל על אולמרט  בין 5 ל7 שנות מאסר
 -------------------
כיכר:4 דיינים,הרבנים דומב,בן יעקב,יצחק הלוי ויצחק אלמליח נתבעים בביה"מ בסכום של 4 מליון ש"ח בפרשת הגט שהוצא במרמה
 -------------------
הפרקליטות מבקשת להטיל קלון על אולמרט-לופוליאנסקי-שמחיוף
 -------------------
פרסום ראשון: מאז פטירתו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל עברו ששה חודשים, בהלוויה - שארגנו אנשיו הקרובים של יו"ר ש"ס אריה דרעי - הוקמו במות מיוחדות למערכות הכריזה וההגברה בכדי שמאות אלפי המשתתפים יוכלו להאזין לדבריהם של גדולי ישראל וההספדים שנשאו בני משפחתו של הגר"ע יוסף זצ"ל. מאז, עברה כחצי שנה, אך התשלום עבור מערכת הכריזה עדיין לא הועבר.
ל"כיכר השבת" נודע, כי חברת ההפקות 'יחד הפקות' שקיבלה התראה קצרה בכדי להיערך למסע ההלוויה, ביקשה סך של 138.000 שקל (כולל מע"מ) עבור האירוע. מסיבות שאינן ברורות, סיעת ש"ס טרם שילמה את החוב. לאחרונה, פנה בעלי חברת ההפקה - ישעיהו בקרמן, לטוען הרבני צבי זקס שייצג אותו וידרוש את הכסף המגיע לו.
במסמך שהגיע לידי "כיכר השבת" ונשלח לבני משפחתו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל, כותב זקס: "כל פניותיו לתשלום מסיעת ש"ס הושבו ריקם, נראה כי אין מנוס מנקיטת הליכים משפטיים ולפי שתשלום בגין הוצאות ההלוויה חל על היורשים ומנכסי העיזבון, ומכלל שהדבר הוא מכלל כיבוד אב, אנו פונים אלכם על מנת לחסוך את הצורך בנקיטת הליכים משפטיים לרבות הוצאת צווי עיקול על נכסי העיזבון".
 -------------------
אריה קינג תוקף את אריה דרעי!! בלעדי לנייעסטאר!!
קרדיט: שי ויספיש

 -------------------
רבבות בחורים מלוים בשירה וריקודים את כבוד מרן מנהיג הדור הגראיל שטיינמן מהיציאה בכנס לב לאחים
 -------------------
מבוכה בארגון לב לאחים; הנהלת הארגון סניף חדרה יחד עם עשרות המתנדבים החרימו את הכנס השנתי של הארגון היום.
-------------------



מחפשים מתנדבים לליקוט עצמות ממערה קבורה שנפרצה ע״י שודדי עתיקות. המערה התגלתה ע״י מטילים ודווח לאגודת ארץ החיים.
 -------------------
אייכלר כעת אצל האדמו"ר מצאנז בנושא ההתייצבות לצה"ל
 -------------------
ראש עיריית בני ברק הרב חנוך זייברט נבחר היום לחבר בוועדה המחוזית לתכנון ובניה
 -------------------
יו"ר סיעת "יהדות התורה" בעירית ירושלים הרב אליעזר ראוכברגר ונציג בעלזא במועצת העיר הרב מיכל הלברשטאם,  יצאו כעת מביקור שנמשך כחצי שעה אצל כ"ק האדמו"ר מבעלזא שליט"א. בפגישה העלו השניים נושאים שונים הקשורים להתנהלות ראש העיר ברקת כלפי הציבור החרדי
-------------------\
פיצוץ בשעות האחרונות בין רדיו קול חי לדרעי: דרעי דרש להעביר בשידור חי את שיעורו של חכם שלום הכהן בשידור חי מכנס לב לאחים. ומנהל התוכניות אבי רוזן סירב לבקשת דרעי וטען: קיבלת מספיק בהקבלת פני רבו באשדוד ואף שלחנו כתב מוכשר דוד חכם שילווה את האירוע יש גבול אם כל הכבוד אנחנו לא ערוץ ש"ס.
 -------------------
סיפור העוקץ שמסעיר את המגזר החרדי !
נחמן כהן תושב שכונת רמת אשכול בן 37 מבעלי "מרכז המחשב" עקץ בעל עסק לנכיון צ'קים בצורה אכזרית ומרושעת.
כך עבד העוקץ: בתאריך 27.02.2014 נכנס נחמן כהן לעסק לנכיון צ'קים בירושלים, זאת לאחר שבערמומיות הוא צבר אמון במקום, וביקש לעשות עיסקה בסך עתק של מאות אלפי ₪, תוך  הצגת מצג שווא שמשקיע חדש בעסק "מרכז המחשב" אמור להמציא תוך יום יומיים את כל הכסף, והיות והרשת פתחה חנות חדשה בהר חוצבים, הוא צריך להזרים בדחיפות כסף לחשבון הבנק כדי לכסות את הצ'קים על המלאי החדש שקיבל.
את העסקה הוא ביקש רק לתקופה של שבועיים, וזאת כמובן תמורת צ'קים דחויים של החברה לשבועיים.
בעל העסק דרש ממנו את הצ'קים בטרם הוא שיחרר לו את הכסף, ואז נחמן כהן מחפש כביכול את הצ'קים ואז "הופתע": אוף ! הצ'קים לא אצלי. תעשה לי העברה ואני רץ למשרד וחוזר אליך עם הצ'קים.
הנוכל הזה תיכנן לעקוץ את בעל העסק (חבר טוב שסייע לו במצוקתו) ולהשאיר את בעל העסק ללא צ'קים וללא כל תמורה. אבל הנוכל נחמן כהן שכח שבעל העסק קיבל ממנו בטחונות צ'קים אישיים שלו ושל שותף שלו, וכן צ'קים של 2 החברות שלו. כאדם אחראי הקפיד בעל העסק שתמיד יהיה לו צ'קים בכספת לערבויות, בדיוק למקרים נדירים אלו.
כשעבר חצי שעה, שעה, שעתיים ונחמן כהן לא חוזר לעסק עם צ'קים. הוא לא עונה לשיחות. בעל העסק יורד אליו לחנות והוא בחוצפתו מגיב: אל תפריע לי עכשיו בעסק, אין לי עכשיו צ'קים, אני יחזיר לך את הכסף בזמן.
כשהגיע התאריך ונחמן כהן איננו, או אז הבין בעל העסק שהוא נפל לתרגיל עוקץ שפל. נחמן כהן בנה אמון אצל חבר במשך זמן בשביל שיום אחד יקח סכום עתק וייעלם.
כשבעל העסק התחיל ללחוץ עליו ולא להרפות, נחמן כהן התחיל לספר לו סיפורי "עלי-באבא". יש לי דירה באומאאאאאאן... ואם אתה רוצה אני יכול לתת לך אותה כתמורה של חלק מהחוב.
בעל העסק לא התייאש והסכים לקבל את זה כפרעון חלקי.
חשבתם שסיימנו? סבלנות !
נחמן כהן הרי תכנן לעקוץ ולא לשלם. אז הוא מתחיל עם סיפור חדש: תפנה לגיסי, ורק מה שהוא יחליט כך נעשה. גיסו של נחמן כהן התחיל להתיש את בעל העסק בדרישות מוזרות ומחוצפות: תפקיד ערבויות ל-20 אלף דולר על עלות השיפוצים בדירה באומאאאאאן...
מבינים? הבחור גנב סכום עתק מבעל עסק במזומן. יש ברשותו דירה באוקראיינה קרוב להרי החושך, זה שווה חלק קטן מכספי השוד, והוא "מוכן" בטובו לפרוע עם זה את החוב, אך ורק אם ישלמו לו 20,000 $ על שיפוץ הדירה !!!
בעל העסק לא התייאש והסכים גם לזה.
ואז גיסו של נחמן צץ עם רעיון חדש - הוא דורש מבעל העסק להחזיר מיידית את כל הצ'קים המונחים אצלו כערבויות, עוד לפני שהוא חושף חצי מסמך על בעלות הדירה באומאן !
בעל העסק הבין שאין בכוונתם לפרוע גם שקל אחד. התחיל להפקיד 2 צ'קים שאכן כובדו. אבל נחמן כהן כנוכל מקצוען רץ לבנק וטען שההמחאות נגנבו. הבנק קנה את הלוקש ולא ידע שמדובר בסיפור פלילי. הבנק משך את הכסף חזרה מבעל העסק והחזיר אותו לנחמן כהן.
כשראה בעל העסק שאפילו ההמחאות שיש להם כיסוי בבנק כהן לא מניח לטרפו, ולא מדובר פה רק במצב של קריסה כלכלית, אלא באדם רשע מרושע שנוהג דרך קבע להתעשר על חשבון אנשים, הבין שאם לא יעשה מעשה מיידי יוכל הוא לרדוף אחרי הרוח, הפקיד מיד את יתר ההמחאות, והנה פלא ההמחאות כולם חוזרים מסיבת ביטול השיק ! (ואו היסב אינו בסדר) זאת אומרת יש כסף בבנק ! ויש הונאה ! הנוכל מסר מלכתחילה ובידיעה מראש המחאות בלי חתימות היסב תקינות. כבר אמרנו זוהי מומחיותו של הנוכל.
בעל העסק בנסיון נוסף להסדיר את הנושא בצורה מכובדת בטרם ינקוט בהליך משפטי יורד אל נחמן כהן לחנות ומבקש ממנו: "בוא להסדר חוב, בוא תשלם אפילו רק חלק", עונה לו נחמן כהן: "צא מהחנות הרגע ! אני מזמין לך משטרה", ועוד לפני שהוא מספיק להחליף איתו שתי מילים מרים נחמן כהן טלפון למשטרה ומזמין ניידת שמישהו מפריע לו בחנות !
במקביל העובד של נחמן (א.ד. שמו) מספר לבעל העסק שהוא רוכש את החנות מנחמן כהן תמורת 600,000 ש"ח. מתברר שנחמן כהן תכנן להעביר בעלות על החנויות ודרך כך להבריח את כל מה שיש לו כדי שהוצאה לפועל לא יוכלו לעקל לו את החנויות. אבל הוא לא הבין שבעל העסק פועל נמרצות להשבת החוב, וכבר ביום ד' הוצאה לפועל פשטו על 3 החנויות ועיקלו את הסחורה בחנויות. הנושא נמצא כבר חודש ימים בחקירה משטרתית ומדברים על מעצרים בימים הקרובים.
 -------------------
כעס בשס על מרן הרב שטיינמן, לאחר שדרעי היה בטוח שהצליח לכבוש את חזון איש 5 ואמר לכולם כי הערב חכם שלום יוכתר רישמית גם על ידי מרן ראש הישיבה הגאון הרב שטיינמן שליט"א, אך אכזבה קשה בקרב אנשי דרעי מרן ראש הישיבה לא הכתיר את חכם שלום

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.