רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 31 במרץ 2014

הנסיון של מחלב להעביר קולות ברסלב מפרוש לליצמן לא צלח ג' הוכתה מכה קשה בבית שמש

מאת ברסלבר

לפני חודש נערכו בחירות חוזרות בעיר בית שמש,  כידוע חסידות ברסלב מאז ולתמיד בכל רחבי הארץ הולכים עם מאיר פרוש-שלומי אמונים ואף ברחבי הארץ יש נציגות בכירה של ברסלב בשלומי אמונים בין האישים ניתן למצוא את  ר"ע ביתר מאיר רובינשטיין שהינו חסיד ברסלב, סגן ר"ע מודיעין עילית נחמן בנשעיה שאף יש לו מניות בעיתון המבשר, נציג מס' 2 בבית שמש הינו חסיד ברסלב, בני מחלב שבשנה האחרונה התידד מאוד עם ליצמן החליט מנקמה אישית בפרוש לנסות לשנות את המסורת שברסלב הולכים עם שלומי אמונים, ופירסם בהמודיע שברסלב בבית שמש מצביעים ג' ביום הבחירות הוא ירד לבית שמש עם כמה רכבים בהם נוער נושר משמואל הנביא וניסה לעשות רעש כאילו שברסלב תומכים בג', פיזר אלפי פשקוילים ברחבי העיר "ברסלב תומכים בג'" חסידי ברסלב בעיר לא קנו את הלוקשן הזה וכולם יצאו והצביעו "כח" בסופו של יום הוא נחל מפלה גדולה שכוח הכניסו 2 נציגים וג' ירדו חזק הפסידו קולות שהיו להם בסיבוב הראשון למרות הרעש שניסה לעשות בעיר.

2 תגובות:

  1. איפה המוח ואיפה הלב?1 באפריל 2014 בשעה 11:43

    בני מחלב הוא גרוש מבוגר ומשועמם שכל קשר בינו לבין יהדות או אפילו אנושיות פשוטה מקרי לחלוטין. בשיחות בארבע עיניים הוא הודה פעמים רבות בפני מספר אנשים שברלנד עשה את כל המיוחס לו (קרי - עבר עם שתי נשים נשואות עשרות פעמים על אשת איש, חיבק, נישק וגיפף עשרות נשים נשואות, בחורות קטינות ואפילו ילדות) הוא יודע ומודה בפה מלא שברלנד משוגע על כל הראש אבל הדבר לא מונע ממנו לצאת להגנתו, לעבוד בשבילו ולפרסם כתבות שקריות ופאשקאווילים מכוערים גם על אנשים שחשבו שהוא ידיד שלהם. בני מחלב ממש כמו רבו אליעזר ברלנד מדבר במספר ערוצים סותרים - בארבע עיניים הוא אומר לפלוני שהוא רק דורש את טובתו ומנסה לעזור לו, ומאידך גיסא הוא מבקש מחסידי ברלנד העבריינים ללכת ולאיים על אותו אדם וגם להרביץ לו במידת הצורך. בראש השנה לפני שנה וחצי הוא אירגן ביחד עם ריעו הקרוב והמושחת - דוד מילר - בעצם ימי ראש השנה, בסמוך ונראה לציון רבי נחמן מברסלב וגם בתוך הקלויז שבו מתפללים חלק גדול מהציבור, מסע של איומים, הפחדה ומכות, וכל זאת בשעה שהוא יודע בדיוק מי הוא אליעזר ברלנד ומה הם מעשיו המכוערים.
    הסיבה פשוטה - לבני מחלב אין כל כך בשביל מה לחיות - הוא בחור משועמם ללא משפחה, ללא תורה, ללא אמונה וחוץ מברלנד עם עבר מפואר של גבאים כגון גבי בן הרוש מי יסכים להעסיק אותו, מי ישלם לו עבור המושחתות שלו ומי בכלל ירצה לתקשר איתו?
    כבר אמר רבי נחמן מברסלב שאם ברצונך לדעת מי הוא הרב -כל שעליך לעשות הוא להכיר את התלמידים - ספר לי מי אתה ואומר לך מי הרב שלך. זה עובד גם הפוך. מאליעזר ברלנד, שהיה בעבר אולי עובד ה' - נשאר היום אדם הפכפך, ומושחת (אלו הצדדים הטובים שלו) ורוב החסידים שנשארו לחסות בצל כנפיו הם אנשים מושחתים, רודפי שררה כבוד ובצע, ומעט אנשים תמימים אבל חסרי דיעה, פרנסה ואישיות שעיקר תקוותם לימים שבהם העולם כולו יכירו בגדולתו ש רבם הדגול והם יזכו לשבת ראשונה במלכות בזכות מסירות נפשם.
    מה שחסר להם בפאזל שמבחינת גדולי ישראל אליעזר ברלנד וחסידיו כבר הוציאו את עצמם מכלל ישראל, אבל אפילו לשיטתם - אליעזר ברלנד מעולם לא החזיק טובה לאיש - הוא כפוי טובה סדרתי - וגם אם תקרה טעות פטאלית וכל העולם יכירו בגדולתו - במקרה הטוב הם יזכו בשום כלום בריבוע. באופן הרגיל הוא יזרוק אותם לכלבים. סתם ככה בשביל ההנאה.

    השבמחק
  2. ימח שמו וזכרו מי כתב כאלו דברי בלע תאלמנה שפתי שקר הדוברות על צדיק עתק בגאוה ובוז אל נקמות ה אל נקמות הופיע הנשא שופט הארץ השב גמול על גאים עד מתי רשעים ה עד מתי רשעים ילהגו

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.