רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 28 בפברואר 2014

רציתי להתנדב ואין להם זמן וכח בשבילי

לכבוד הרב חיים שאולזון

שלום מדבר ברוך בחור חרדי מירושלים הנושא שרציתי לדבר עליו זה הצביעות של הצבא שהם כביכול רוצים חרדים בצבא , נתחיל כך היה לי פטור מצה"ל בגיל 18 בערך ובגיל 21 רציתי ואני עדיין רוצה לשרת בצבא הלכתי ללשכה אמרתי שאני רוצה להתנדב (בגלל שיש לי פטור) ועברתי את כל מה שהייתי צריך לעשות ראיון ,אישור רפואי, עבודה ,ומבחנים פסיכוטכנים ,עכשיו כל דבר שהייתי צריך שהם יעשו כדי שאני יתנדב לקח הרבה זמן וגם הם דוחים והייתי צריך להתקשר ללשכה ולערב עסקנים כדי להזיז דברים למסקנה זה שקר וצביעת שהם רוצים חרדים הם רק מקנטרים כל היום והחיילות שם במקום להתרכז בעבודה שלהם הן משחקות באייפון ממש כמו ילדים בגיל 10 ואין צורך לספר מה קורה במקום שיש שם פריצות רח"ל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.