רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 28 בפברואר 2014

האם להביא את כל הנעשה בבית שמש או עד לאחר הבחירות להמנע מכך? - מקבץ של תשובות

אתמול ביקשתי, ולא תאמינו הצפה, אני מודה לכל מי ששלחו בצורה זו או אחרת את דעתם, אספתי כאן ארבע תשובות, ואם שתשאלו למה אלו מפני שרוב העונים הם מי שביקשו להתעלם מהקמפיין של אלי כהן עד לאחר הבחירות בטענה כי הפעם המאבק שונה חייבים לנצח את בית המשפט ולכן חשוב שאבוטבול ינצח

להרב חיים שאולזון שלום וברכה
אמנם יחידיותו של הבלוג שלך הוא שאתה לא מסביר פנים לאף אחד וחושף את כל השחיתויות שיש במגזר אבל למרות זאת אני חושב שבנושא בית שמש כדי להימנע מלהביא את דברי המסיתים נגד ראש העיר הרב משה אבוטבול מכיון שהמערכה הזאת היא אחת החשובות שידע הציבור החרדי ועתודות קרקע רבות נמצאות שם ואם ח״ו אלי כהן ינצח אז הכל אבוד לציבור החרדי שם,
ולמרות שאין בי שום חיבה מיותרת לעסקנים שמריצים את משה אבוטבול בכל זאת מי שיפסיד אם אלי כהן ינצח זה יהיה הציבור בעצמו ומשה אבוטבול שהוא יהודי יקר שלא הרע לאיש מעולם ולא כל החכים והעסקנים למיניהם
בברכת לך בכוחך זה והושעת את ישראל
ד.ע.

להציג את היהדות החרדית באור שלילי יזיק לנו בצורה גדולה
זה יהיה הסיפתח שלהם נגד הדוסים
להבדיל זה כמו שהפתח לא מלשין לישראל על מה שעושים החמס,
אין לך מושג כמה החילוניים שונאים אותנו
ואני לא מאשים אותם
הם מקבלים את השנאה מהתקשורת מאז שהם נולדים
כל יום,אכן יש להם פחד מהחזרה בתשובה וזה הנשק שלהם.
בקיצור,אני חושב שלא את הכל צריך לפתוח
במיוחד שאני מאמין שיש גם חילוניים שמסתכלים באתר שלך.

מכיון שהעיר בית שמש חשובה לכולנו מבחינת הדיור וגם שהפכו את זה למלחמת חרדים חילונים מותר לנו לפעמים לטייח ולהעלים עין מדברים שיפגעו בנו בסופו של דבר גם אם עכשיו קצת נהנים

ר' חיים שלום רב,
אני סבור שהבלוג שלך נועד לתת לציבור במה וכן לחשוף את האמת שאותה לפעמים מנסים להסתיר.
הסיבות להסתרה הם בעיקר כדי "לא לפגוע במחנינו" אולם אני סבור כי ביקורת בכוחה לשנות ולשפר את המציאות, להרתיע, ולהוליך תהליכים אמיתיים ונכונים החשובים לציבור.
מנגד יש קבוצת עסקנים וותיקה המנסה בכל כוחה לשמר את הכח ובעיקר את השליטה בציבור, העסקנים מנסים להפחיד את הציבור מגייסים לצורך כך את "הגדוילים" ומתמרנים אותם כך שההגמוניה שלהם תשמר.
כעיתונאי החלטת לחשוף תופעות שליליות בציבור החרדי ואתה מציג את הנתונים כפי שאתה מבין אותם, לא פעם אתה מביא גם את הצד שמנגד וסומך על התבונה של ההמון שיבינו מה האמת.
אני סבור שאתה צריך להמשיך כך גם ביחס לבחירות בבית שמש לפרסם הכל ולתת לציבור לשפוט ולהחליט

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.