רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 30 בינואר 2014

ראש עיר מקצועי עם נסיון

מאת תושב בית שמש

מר שאולזון היקר,
אני קורא את הבלוג שלך בתדירות גבוהה. לעיתים אני רואה שבבלוג מופיעות כתבות נגד מר אלי כהן המועמד לראשות העיר בית שמש. לכן כתושב בית שמש באתי להעמיד דברים על דיוקם.
בית שמש היא עיר שהנתונים הגיאוגרפים שלה מעידים בעצם על הפוטנציאל הטמון בעיר הזאת. זוהי עיר שמוקפת בנוף מיוחד והיא קרובה מאוד לירושלים. אלא שאת משה אבוטבול  זה לא ממש מעניין. העיר סובלת מלכלוך והזנחה, והכסף הולך לאירועים שרובם מיועדים לציבור החרדי. כמו כן, אין שום ניסיון לפתח את העיר, למשוך אליה אנשים מכל סוגי הציבור היהודי ולא רק חרדים. שכונות שלמות נבנות באופן רשמי לחרדים בלבד- וחבל! למה הציבור החרדי אוהב לחיות בשכונות סגורות? למה משה אבוטבול נותן לכך יד ולא מבטל כל ניסיון ליצור 'גטאות'?
התשובה היא פשוטה. את משה אבוטבול לא מעניינת העיר בית שמש. הוא רוצה להישאר בכיסא ראש העיר כמה שיותר ולכן הוא מבצע את כל מה שמבקשים ממנו החרדים הליטאים והחסידים. ציבור זה מעוניין ברווחתו מבלי להתבונן בסביבתו האנושית- הציבור הדתי לאומי והלא-דתי. חלק גדול מהציבור החרדי בבית שמש רואה באנשים השונים ממנו  אוכלוסיה שצריך להעיף אותה מהעיר בית שמש גם אם הם שומרי תורה ומצוות.
לכן אני, יהודי חרדי שחשובה לו האחדות בעם ישראל, מצביע בבחירות הבאות עלינו לטובה לאלי כהן. הוא המועמד היחיד שמעניין אותו הרבה יותר מבנייה לחרדים. גם אם הוא קשור או לא לחסידי גור, אני רוצה ראש עיר מקצועי עם ניסיון! אני רוצה ראש עיר שמבין שאחרי שבונים ומלכלכים צריך לנקות  וראש עיר שלא יוותר לחרדים שבונים בנייה פיראטית ומסוכנת באופן פרטי ומסכנים בכך בניינים שלמים.
אלי כהן הוא לדעתי ראש העיר הטוב ביותר לכולם!

3 תגובות:

  1. תודה רבה,
    אם עוד היה לי צל של ספק במי לבחור, באת ושכנעת אותי (ועוד רבים כמוני) להצביע שוב עבור משה אבוטבול, מכל הסיבות שמנית...
    דוד בית השמשי

    השבמחק
  2. פעם הבאה כשאתה מתופף על המקלדת בשיעמום, ולוחץ אנטר בתרועת ניצחון, תחשוב שוב. דני וקנין המנוח אנחנו לא נשכח, החרדים כרעו ברך לפניו וקבלו בעיטה. לא עוד! למשה אבוטבול תהא קדנציה רגועה עם המשך תנופה מכביש 38 ועד הגינות ברמות ג' 1234.
    ופעם הבאה אולי כדאי שתכתוב את שמך, או תיוועץ באשתך.

    השבמחק
  3. כן, ובגלל זה אלי כהן הצדיק וחבירו מוטי כהן הצדיק, מסיתים בצורה פרועה נגד הציבור בחרדי.
    ואנשיהם אפילו תקפו אנשים חרדים ברחובות. [אתה יודע, לפי המחוזי, אם מצאנו מישהוא מקבוצה מסויימת עושה עבירה, ניתן לייחס זאת לכל הקבוצה...]

    ואגב, אתה גם משקר, כי אם אתה תושב בית שמש, אתה יוגע מי פיתח את העיר ב5 השנים האחרונות, מה שלא עשה אף אחד לפניו מראשי העיר החילונים הנאורים..

    אז אתה לא חרדי, ואם אתה כן, הרי שאתה מזוכיסט.

    ובלי כל קשר אליך, משה אבוטבול ינצח ויהיה ראש העיר במשך 5 השנים הבאות למגינת לבך..

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.