רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 30 בינואר 2014

מבזקים - מפה ומשם

בעקבות המתקפה של השר נפתלי בנט נגד רה"מ נתניהו, העביר נתניהו מסר לבנט "תתנצל או שתפוטר", בלשכת רה"מ זועמים על בנט ע"כ שמנסה לעשות קולות על גבו של רה"מ בשעה שבנט עצמו יושב בקואליציה.
--------------
הניו יורק טיימס: תכנית קרי "ירושלים המזרחית בירת פלסטין" חילופי שטחים, נסיגה מהבקעה, ופליטים לא יחזרו לישראל.
--------------
סקר "משעל השבוע" עולה כי השר הפופולרי במדינה זה השר שי פירון שזוכה ל46% אחריו שר הביטחון בוגי יעלון עם 32% שמרוצים מתפקידם
--------------
נשיא המדינה פרס התייחס לרעיון שמתיישבים יהיו תחת שלטון פלסטיני ואמר כי אין סיבה שיהרגו יהודים ואין צורך לפחד מהרעיון הזה.
--------------
חבר הקונגרס הרפובלקני מייקל גרים ששמו נקשר בפרשת הרב פינטו, נשמע מאיים בהקלטה על עיתונאי "אני אזרוק אותך מהמרפסת, אני אשבור אותך לחצי"
--------------
תלמיד ישיבה בן 14 שהיה בדרכו לישיבה בבוקר נפצע באורח בינוני לאחר שניפגע בראשו  מרכב שדרס אותו.
--------------
העולם החרדי: לפני זמן קצר חוסל מחבל סמוך לישוב עטרת,שפתח בירי לעבר כחות הבטחון ורכבים ישראלים.א.נ. לכוחותינו
--------------
ממרכז שניידר לרפואת ילדים נמסר כי הילד יצחק גרוס בן ה-5 מירושלים שב להכרה והוא נושם בכוחות עצמו. הוריו נמצאים ליד מיטתו והוא מתקשר איתם. מצבו של אחיו מיכאל בן ה-7 ללא שינוי והוא עדיין מונשם ומורדם. הילדים נמצאים ביחידה לטיפול נמרץ חזה ולב.
הוריו של יצחק בן ה-5 נתנו לו ללקק סוכריה, עליה בירך לבקשת הוריו. ההורים מבקשים להודות לעם ישראל על התפילות לבריאות הילדים, וכן מבקשים להמשיך להתפלל לבריאות מלאה של האחים.
הודו להשם כי טוב.
--------------
השר אורי אורבך ל'קוקר': "בנט אינו צריך להתנצל בפני נתניהו". על העימות שעבר לפסים אישיים, אמר אורבך "כל הדברים האישים הם שוליים,אנו מחויבים לנהוג בתבונה ובדרך ארץ"
--------------
העולם החרדי: הערב בביתר בשעה 7,45 עצרת התעוררות בביה"כ תורת משה רח' החוזה מלובלין בהשתת' הראשל"צ הגרש"מ עמאר,הגר"י תופיק אביעזרי רבה הספרדי של ביתר, ורבנים נוספים.
--------------
העולם החרדי: הג"ר יוסף אלמשעלי רב המועצה איזורית מרום הגליל יושב שבעה על אביו ברח' שפרינצק בצפת.
--------------
מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שיגר מכתב תנחומים למשפחת גרוס על הטרגדיה הנוראה שפקדה אותם, במכתב רושם מרן שליט"א גם דברי חיזוק לאב הרב שמעון עוזר "אדם צריך לראות ולהבין שהכל לטובה".
--------------
ביה"מ המחוזי בירושלים גזר 10 שנות מאסר על תושב העיר בחשד שניסה לרצוח את בני משפחתו, "הוא סגר את החלונות בבית, חתך את צינור הגז והמשיך לישיבה"
--------------
הלוויית הרב אברהם אלישיב זצל בנו של מרן פוסק הדור הגרי"ש זצוק"ל,  תצא מביתו בשכונת גבעת שאול 26 בשעה 9 להר המנוחות בירושלים יטמן לצד אביו.
--------------
השר אורי אורבך קורא לבטל את המנוי לעיתון "הארץ" בעקבות מאמר של אחד מהפרשנים שלהם שכינה את השב"כ "שירות בעלי כיפות".
--------------
ח"כ הרב ניסים זאב בראיון בלעדי וראשון מאז שובו לארץ, יוצא במתקפה חריפה נגד מארגני המשלחת לאושוויץ. וטוען: "הפקירו אותנו בקור, בלי אוכל.
--------------
הרב ישראל מאיר הירש מראשי הנטורי קרתא: "המידע היחיד שהיה לברגר להעביר לאירן זה מחירי הפירות והירקות במאה שערים". ומפתיע: אני מתנגד למ"מ המדיני. ומפרט למה?
--------------
המשבר בין בנט לנתניהו: כתבנו הפוליטי שי בן מאיר, על ההתקפלות של בנט, ומה באמת קרה בכנס רבני הדת"ל אתמול?
--------------
הרב מאיר כהן בנו של ראש ישיבת יקירי ירושלים" חושף: "התוקף ממשיך לשגר איומים על חיי הרב מתוך בית החולים".  ומספר על התקיפה האכזרית אתמול, "חייו של אבא ניצלו בנס, עוברי אורח שהגנו על הרב סובלים מפציעות". וקורא: להתחזק בכבוד התורה בעקבות תופעת תקיפות הרבנים וגדולי ישראל בשנים האחרונות.
--------------
הזמר אלירן דרעי בראיון ראשוני על הסינגל החדש "לשמוח" - מספר על כל ההפקה והדרך, העתיד בתחום המוזיקה ובעיקר איך זה להישאר בחור ישיבה בין שלל הפיתויים.
וחושף: אני רוצה להוציא שיר על רבי נחמן.
--------------
מכת ההתבוללות
פעיל הימין ברוך מרזל בראיון סוער: בעלי עסקים תאבי בצע מסכנים את העם היהודי. יצאנו עם תושבי ביתר למחות על העוול הנורא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.