רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 31 בדצמבר 2013

ידיעות - בקצרה

שר הביטחון משה יעלון אמר בוועידת כלכליסט כי "אם האלטרנטיבה היא חרם אירופי, או רקטות משכם, ג'נין או רמאללה על ערי ישראל, על העורף האסטרטגי שלנו, על נתב"ג - אז עדיף חרם אירופי". לדבריו, "מי שחושב שהסכסוך ייפתר בקווי 67', פשוט טועה. לא צריך לדבר מיד על פתרון. צריך לדבר על דרך. אנחנו מלחיצים את עצמנו בכל מיני אמירות שהזמן פועל לרעתנו".

***************************** שלום ירושלמי במעריב:בי"ש לא היתה הופכת לענין לאומי כ"כ סוער אלמלא אותו אדיוט שירק על נעמה מרגוליס. המעשה שגם החרדים התנערו ממנו חשף קבוצת סיקריקים קיצונים אך גם הטיל זרקור ציבורי ענק על העיר הזו
עוד מירושלמי במעריב:מאז היריקה היו הרבה מאבקים בבי"ש אך כולם חיכו לקרב האמיתי-הבחירות. אבוטבול ניצח אך היה ברור שזה לא יעבור בקלות,במדינה יש מקומות שבהם זיופי קולות הם מעשים שבשגרה אך בתוקף הנסיבות התעודות והתחפושות שנתפסו בדירה קטנה בבי"ש הפכו לרעידת אדמה

*****************************
מאה מצלמות אבטחה יותקנו בשבוע הקרוב בשכונות בורו פארק ומידווד, במסגרת "פרויקט לייבי קלצקי", כך הודיע חבר בית המחוקקים של ניו יורק דב הייקינד.
הייקינד סיפר כי מצלמות האבטחה יותקנו ויופעלו על ידי חברת אבטחה פרטית, בחסות אגו"י של אמריקה ובשיתוף פעולה עם המשטרה.
תוכנית מצלמת האבטחה נולדה לאחר מקרה החטיפה של הילד לייבי קלצקי בשכונה. והמצלמות יסייעו להיאבק בתופעת ה"נוקאוט" שפשטה בשכונות החרדיות בברוקלין, ושהמשטרה אינה מצליחה למגרה.
המצלמה הראשונה תותקן כבר ביום שני הקרוב בצומת השדרות 'ג'י' וקוני איילנד', אזור קניות מרכזי וסואן.
"המצלמות הן מהמתוחכמות ביותר בשוק" מוסיף הייקינד, "בעלי ארבע עדשות. ראיתי אותן בפעולה והצילומים שלהן ברורים מאוד.
עלות הפרויקט מיליון דולר שהוענקו על ידי הרשויות לאגודת ישראל של אמריקה. ובתמיכת כמה סנאטורים ובראשם דב הייקינד, שמחה פלדר ומנהיג הרוב בסנאט דין סקלוס.

*****************************
אלעד:ישיבת סיעת ש"ס בעיר בהשתתפות יו"ר התנועה הרב אריה דרעי הי"ו בישיבה נדונו הנושאים העומדים על הפרק בעיר וכן נסקרה בפני היו"ר פעילותם העניפה של חברי העירייה למען פיתוחה ושגשוגה של העיר.
יו״ר שס הביע בפני הנוכחים את התפעלותו מפעילותם העניפה ומעמידתם האיתנה למען צרכי הציבור בעיר. שהדיה מגיעים עד אליו ללשכה בירושלים. הוא שמח לשמוע מתושבי אלעד שניכרת רוח חדשה בעיר לשמחתם ולרווחתם של כלל תושבי העיר חברי העיריה מטעם שס שאוזנם כרויה לכל תושב ותושב. מגלים אכפתיות ומעורבות רבה למען כלל הציבור. הצלחתכם היא נחת רוח רוח למרן ולתנועה כולה. אני מגבה אתכם גיבוי מלא ועומד תמיד לימינכם חתם יו״ר תנועת שס הרב אריה דרעי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.