רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 23 בדצמבר 2013

מאבדים את ילדיהם במו ידיהם - זו התוצאה של חסיד שוטה

שכל לא קונים בבית מרקחת, וכאן הבעיה, מפני שישנם מי שמאמינים שכל מה שאומרים להם צריך לעשות ואינם קולטים כי הם קוברים את עצמם וילדיהם מפני שיש להם מנהיג שאינו קולט כי מה שהיה טוב לפני שבעים שנה לא טוב עוד היום וכי שיטות החינוך השתנו מפני שהשיטה דאז גורמת את ההיפך מן הרצוי. אז כשנתנו סטירה לילד הוא קיבל היום הוא בורח ויש לו לאן

מביא אני לכם כאן סיפור של חסיד ויזניץ אחד מגדולי חשובי החסידים מי ששמע בקול רבו והרחיק את בנו רק מפני שהחליט פלאפון וראו מה התוצאה. ואשאל אותכם מה יותר טוב?

בנו של א' מהחשובים של חסידי ויזניץ מאנסי הרב פנחס פליגמאן ונכד של המשפיע ממחנובקא רא"ד פריעדמאן, היה בחור רגיל וקנה לעצמו פלאפון משוכלל והאבא בהוראת רבו האדמו"ר מוויזניץ מאנסי הידוע בקיצוניות שלו אמר לו שיזרוק אותו מהבית, וכנקמה באביו נהיה חילוני והוריד את הזקן והפאות.

6 תגובות:

  1. כל הכבוד לילד, ושהאבא והרבי המטומטם שלו ילכו לגהנום.

    השבמחק
  2. הקטע עם רבי מאטאלע הוא שהאיש הוא עשיר מופלג מעסקי השיכון שלמד אצל אביו ואינו בתורה לא בפקחות לא בחסד ולא במעשים אלא שטבע ברייתו נתן לו נרקיסיזם עילאי כנגד כל היתרונות הנעדרות בו והוא כאפסים רבים ולא טובים לפניו הולך על גשר הברזל של הפארפרומקייט, זה האיש וזה שיחו

    השבמחק
  3. חבל שאבא שלך לא זרק אותך לפני 40-45 שנה ואז היינו פטורים מעונשך! עושה מעשה גרוע מזמרי, ממש כמשמעו ורוצה שכר יותר מפנחס!
    אם לילד היה פלאפון הוא היה רקוב מראש. וצדקו הוריו. ישבו עליו שבעה ל"ע וגמרנו. כך הוא לא יהרוס להם את שאר הילדים וגם לא את החברים.
    אתה חכם גדול, ואני מתפלא איך לא עשו אותך נשיא מועצת חכמי העולם.
    קל לך לשבת בגלות האמריקאית , שהרי אתה מנוע מלחזור לארץ, ולחנך את כולם.
    אדרבא, תפרסם תמונות עכשוויות של ילדיך(אם יש לך...) ושל המסכנה שנפלה להיות אשתך...
    ונראה אותך גבר , מפרסם תגובה זו.

    השבמחק
    תשובות
    1. איך אדם בודד, יכול לבדו להיות, כזה שוטה, רשע, וגס רוח, כמו המגיב פה?
      אם היה לו פלאפון, סימן שהיה רקוב מראש.... לא פחות ולא יותר, עד כדי שיזרקו אותו מהמשפחה, ישבו עליו שבעה, ובחו"ל, אם אדם יוצא לתרבות רעה, סיכוי גבוה שיתחתן עם גויה ל"ע, וילדיו יהיו גויים.
      וכל זה, כי הוא לא אימץ לעצמו את הנערווים של הכת שלו.

      מחק
  4. רשע מרושע מה אתה רוצה מהבחור???????????

    השבמחק
  5. ר חיים
    קצת רגישות לבחור ולמשפחה
    לא היית צריך לפרט את השם משפחה

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.